2009-09-21, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fizzle
Glider samt Glider elite kostade ju pengar, men hur mycket drog teamet in egentligen?
Någon som knäckte Glider vet jag hellre inte om, på så sätt att de fick gratis fungerande mjukvara med kartor.
Dom tjänade jättemycket, 1 miljon dollar ungefär och blev stämda på ungefär lika mycket.
2009-09-23, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vreborlo
Dom tjänade jättemycket, 1 miljon dollar ungefär och blev stämda på ungefär lika mycket.

Dom blev stämda på 6.5 miljoner dollar (http://docs.justia.com/cases/federal/district-courts/arizona/azdce/2:2006cv02555/322017/114/) och för att quota Hamut:

"6M or 60M makes no difference - its more than we have in either case

Hamut."
2009-09-23, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plastpåse
Har läst lite i tråden här nu men har inte riktigt hittat något svar på om det finns någon bot alls som fungerar på 3.2 patchen till pc. Hur är det med Pirox? På deras hemsida läste jag att de kanske hade åkt dit också, så orkar inte slänga pengar på dem atm. Någon som kan tipsa om något?

Beror på vad du vill ha för bot? Om du vill lvla rekommenderar jag Wowrobot som släptes för bara någon vecka sen. Den använder PPather och jag har lvlat min druid från 70-74 sen i måndags med den. Kostar 0.5 euro för 3 dagars test eller 50 euro för 1 månad.. eller kanske var det dollar, kan inte minnas riktigt.
http://www.wow-robot.com/

Om du vill gathera rekommenderar jag NaaBuddy, som är gratis tills på fredag!
Du kan hitta det här:
http://forum.mmototus.com/
2009-09-23, 10:01
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perik911
Beror på vad du vill ha för bot? Om du vill lvla rekommenderar jag Wowrobot som släptes för bara någon vecka sen. Den använder PPather och jag har lvlat min druid från 70-74 sen i måndags med den. Kostar 0.5 euro för 3 dagars test eller 50 euro för 1 månad.. eller kanske var det dollar, kan inte minnas riktigt.
http://www.wow-robot.com/

Om du vill gathera rekommenderar jag NaaBuddy, som är gratis tills på fredag!
Du kan hitta det här:
http://forum.mmototus.com/

50 euro för en månad? Nej nu jävla börjar dom bli riktigt giriga... Saknar glider elite. Drog min priest från 30-70 på nolltid, farmade tiotusentals g och kunde bara njuta av raidande. Good ol' days...
2009-09-23, 10:09
Medlem
Sadisten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
50 euro för en månad? Nej nu jävla börjar dom bli riktigt giriga... Saknar glider elite. Drog min priest från 30-70 på nolltid, farmade tiotusentals g och kunde bara njuta av raidande. Good ol' days...

Du kan ju tänka genom vilken tid det tar att göra all kod, kolla genom allt, bevaka, hålla koll på sina forum efter nya buggar, bans osv... Det var nog iof 50 dollar.
2009-09-23, 10:16
Medlem
Naabudy verkar vara ett riktigt soft program. Får se om jag testar det, har ändå inte tid att spela wow och jag är väldigt fattig. Varför inte springa runt och herba hela dagarna då?
2009-09-23, 11:19
Medlem
Sadisten123s avatar
Jag skulle iaf rekommendera wowgremlin, flyter på bra, inte perfekt men dom har personal som lyssnar på kunderna och verkligen kämpar för att bli bättre till skillnad från andra *host* mimic *host* sen att wowgremlin är byggd på gammal mimickod säger jag inte mot, det är det med all säkerhet... Cypher (för er som är lite insatta) har rekommenderat wowgremlin och att det är "hyffsat" säkert att använda
2009-09-23, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon

Haha oj, menar såklart 5 euro!
2009-09-23, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sadisten123
Jag skulle iaf rekommendera wowgremlin, flyter på bra, inte perfekt men dom har personal som lyssnar på kunderna och verkligen kämpar för att bli bättre till skillnad från andra *host* mimic *host* sen att wowgremlin är byggd på gammal mimickod säger jag inte mot, det är det med all säkerhet... Cypher (för er som är lite insatta) har rekommenderat wowgremlin och att det är "hyffsat" säkert att använda

han har inte rekommenderat gremlin, bara sagt den "mest" säkraste botten idag som finns, dock har dom hål som alla andra bottar.

geif glider back
2009-09-23, 21:31
Medlem
Sadisten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpan12
han har inte rekommenderat gremlin, bara sagt den "mest" säkraste botten idag som finns, dock har dom hål som alla andra bottar.

geif glider back

Jo han har rekommenderat, det var i ett inlägg på mimic delen på vforums innan dom tog bort den, folk frågade vilken bot han använder, han sa att det var en privat bot men om ni tvunget ska bota så använd wowgremlin då dom iaf försöker att få boten bra... tror detta togs bort då folk wajna om att det var reklam ^^
2009-09-28, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sadisten123
Jo han har rekommenderat, det var i ett inlägg på mimic delen på vforums innan dom tog bort den, folk frågade vilken bot han använder, han sa att det var en privat bot men om ni tvunget ska bota så använd wowgremlin då dom iaf försöker att få boten bra... tror detta togs bort då folk wajna om att det var reklam ^^

Han har dock sagt att han inte spelar wow atm

"jag slutade med wow för ca 5 månader sen"

kanske har fel men, tror inte han rekomendera gremlin,han sa bara det var den mest säkra botten idag
2009-09-28, 13:17
Medlem
den säkraste boten är ju utan tvekan PocketGnome, där handlar det (än så länge) bara om player reports/GM's om man ska bli bannad

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in