2010-10-27, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anglarnagbg
Ehh, jag kör konstant hela tiden.

Dock är mitt internet lite knackigt så det går ner då och då. Men jag har inte självmant skitit i att boota sedan i onsdags förra veckan

Kör

Herb
Mining
Mining
Mining

När Honorbuddy kommer så ska jag dra upp Herb och Minng på 2 av gubbarna.

Så det blir

Herb/mining
Mining/herb
mining
mining

Då ökar jag nog pengarna per dag

Du kommer bli bannad snart om du kör ifrån samma IP hela tiden, ifall du inte mytar då..

Sen så kommer du tjäna mer ifall du skaffar professions.

Edit : Någon som ska börja på nytt account och vill ha RaF invite så vi kan lvla snabbare? Trött på min server och ensam pga bråk med några gamla CS polare.
2010-10-27, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Du kommer bli bannad snart om du kör ifrån samma IP hela tiden, ifall du inte mytar då..

Sen så kommer du tjäna mer ifall du skaffar professions.

Edit : Någon som ska börja på nytt account och vill ha RaF invite så vi kan lvla snabbare? Trött på min server och ensam pga bråk med några gamla CS polare.

Nej, han myttar inte. Men han ska eventuellt sluta så han försöker kräma ut så mycket det går från kontot.

Börjar bli fattig igen, under 100k Förhoppningsvis så kommer en GB upp snart så man kan stocka inför cata.
2010-10-27, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilBlackout666
Nej, han myttar inte. Men han ska eventuellt sluta så han försöker kräma ut så mycket det går från kontot.

Börjar bli fattig igen, under 100k Förhoppningsvis så kommer en GB upp snart så man kan stocka inför cata.

Var glad!
Hade 30k g på mitt account, men skickade över det till ett annat account som inte ens var mitt, utan en kompis account jag inte känner irl, så skickade över pengarna till en gubbe på en ny server som han inte lirade på. Så klart raderar han gubben för att den låg och skräpade och där försvann mina 30k g :P
2010-10-27, 22:25
Bannlyst
Nej mytar inte

Det är som Evilblackout666 (ingame polare) säger.

Jag är trött på spelet och planerar att få ihop så mycket pengar som möjligt, jag har redan ställt in mig på att jag blir bannad i en bann wave så jag bryr mig itne så mycket
2010-10-27, 23:45
Medlem
Resanias avatar
Tänkte att här e bättre att fråga än i orginal wow tråden men säg att jag kör en fishing bot

Om man blir bannad vad e chansen att de blir en perm ban? har för övrigt ett helt rent förflutet enda som jag har haft kontakt med GM om var när jag blev hackad och lite buggs etc.

Vill verkligen ha de sista fishing achivements jag saknar (alla som e så jävla piss dryga att fixa) så tänkte använda pirox.
2010-10-28, 10:00
Medlem
naborus avatar
är det varken gatherbuddy eller honorbuddy som fungerar nu?
2010-10-28, 10:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Resania
Tänkte att här e bättre att fråga än i orginal wow tråden men säg att jag kör en fishing bot

Om man blir bannad vad e chansen att de blir en perm ban? har för övrigt ett helt rent förflutet enda som jag har haft kontakt med GM om var när jag blev hackad och lite buggs etc.

Vill verkligen ha de sista fishing achivements jag saknar (alla som e så jävla piss dryga att fixa) så tänkte använda pirox.

Risken för att åka dit är väldigt liten. Att åka dit individuellt är ännu mindre. Riskerar dock att åka fast i en större banwave. Och om det händer så rör det sig nästan uteslutande om perm ban.

Citat:
Ursprungligen postat av naboru
är det varken gatherbuddy eller honorbuddy som fungerar nu?

Ja, en ny minipatch kom igår och därav fungerar inte GB längre, Honorbuddy skulle komma i samma veva men det blev inte av i och med patchen. Vi får vänta och se, ska komma en ny GB och Honorbuddy inom kort, ha koll på Codexplosion.com där cracken 9/10 läggs upp.
2010-10-28, 17:37
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilBlackout666
Ja, en ny minipatch kom igår och därav fungerar inte GB längre, Honorbuddy skulle komma i samma veva men det blev inte av i och med patchen. Vi får vänta och se, ska komma en ny GB och Honorbuddy inom kort, ha koll på Codexplosion.com där cracken 9/10 läggs upp.
Finns det några uppgifter om när det skulle släppas då?
2010-10-28, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Finns det några uppgifter om när det skulle släppas då?
"ha koll på Codexplosion.com där cracken 9/10 läggs upp."

Det är väl bara att titta där så får du se om det finns några uppgifter när den släpps
2010-10-28, 18:05
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anglarnagbg
"ha koll på Codexplosion.com där cracken 9/10 läggs upp."

Det är väl bara att titta där så får du se om det finns några uppgifter när den släpps
Det är skillnad på att veta i ögonblicket det släpps, om jag nu skulle finna det då. Vad är fel på framförhållning?
2010-10-28, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Det är skillnad på att veta i ögonblicket det släpps, om jag nu skulle finna det då. Vad är fel på framförhållning?
Jo men dom har ju skrivit när dom tror att botten kommer upp
2010-10-28, 20:26
Bannlyst
Vad tror ni man drar in per dag ungefär om man bottar 4 account med herbalist och mining på alla 4?

Alla saronite ore säljs för 12.5g per stack
Alla herbs säljs för 15g per stack
Titanium ore säljs för 150g per stack
Alla gems vendor
Alla eternals AH

Vad tror ni man borde tjäna på en dags bottane (24h)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in