Citat:
För jag hade uppskattat det mer om jag vetat att jag sletit med gubben. När jag spelade wow bestämde jag mig för att endast levla i instancer och instance quests(inkl. preQ). Gjorde detta från level 15 - 67. Gissa om jag uppskattade min toon. Hade jag då bottat upp dit hade jag känt att det inte var min gubbe. Det hade inte varit samma sak eller samma känsla. Men det är så jag känner.
Ursprungligen postat av Licki
Javisst är det enkelt men i mitt exempel då jag redan har lvlat en char till 80 hur kul är det då andra gången, tråkigt nog hann jag bara botta min alt upp till 75 så de får bli manuell lvling. Jag har aldrig heller blivit av att botta trots att jag bottat väldigt mycket.
Citat:
Får väl säga såhär, håller med dig helt
Ursprungligen postat av Better_Half
Alltså, vill du bara pvp'a så bryr du dig väl knappast om du kämpat för att få en level 80 karaktär eller inte? Är det levlandet och kämpandet som lockar fine, då bottar man inte. Jag skrev en hel hög anledningar till varför man bottar, att sedan ifrågasätta varför folk tycker att det är si eller så är som att fråga varför någon som tycker om lakrits tycker om lakrits...
Ingen klagar på eller ifrågarsätter någon som blir boostad från 1-60, trots allt är det i "princip" samma sak som att botta, istället för att starta och stoppa programmet så flyttar du din gubbe in och ut i instancer ev. sätter den på follow på den som boostar.
Angående riskerna man tar så är det en fråga om hurvida man vet vad man gör eller inte. Någon som är insatt och medveten om hur det funkar blir inte bannad förutom vid extremt sällsynta fall där blizzards detectionprogram ligger steget före t.ex glider. Händer typ.. aldrig. Har somsagt bottat ett par år utan någon som helst ban, även om jag inte gör det nu.
Sen hör det väl även till saken att majoriteten av de som bottar inte bryr sig så jävla mycket. För mig är wow bara ett spel, skulle jag använda bots igen och förlora 15000 guld och ett par level 80s.. fine, orka bry sig. Köp ett nytt konto och sätt igång igen eller få dej ytterligare ett par extra timmars liv per vecka.
Ingen klagar på eller ifrågarsätter någon som blir boostad från 1-60, trots allt är det i "princip" samma sak som att botta, istället för att starta och stoppa programmet så flyttar du din gubbe in och ut i instancer ev. sätter den på follow på den som boostar.
Angående riskerna man tar så är det en fråga om hurvida man vet vad man gör eller inte. Någon som är insatt och medveten om hur det funkar blir inte bannad förutom vid extremt sällsynta fall där blizzards detectionprogram ligger steget före t.ex glider. Händer typ.. aldrig. Har somsagt bottat ett par år utan någon som helst ban, även om jag inte gör det nu.
Sen hör det väl även till saken att majoriteten av de som bottar inte bryr sig så jävla mycket. För mig är wow bara ett spel, skulle jag använda bots igen och förlora 15000 guld och ett par level 80s.. fine, orka bry sig. Köp ett nytt konto och sätt igång igen eller få dej ytterligare ett par extra timmars liv per vecka.
Du kom med bra anledningar. Även om det går över huvudet på mig varför folk inte vill anstränga sig åt ett spel så får jag väl acceptera att alla inte tänker likadant som mig