2010-10-23, 23:32
Medlem
Zikk3sts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Har inte kollat på sidan senaste timmen och orkar inte för att jag ska sova, men då jag glodde så fanns det ingen public ute.
Endast en crack för oss som antingen har varit medlem i x antal månader, x antal Thank you, x antal CXPoints eller är Donor.

Att vara donor gäller inte alla medlemmar, utan vissa som har tillfört något på forumet som har turen att få cracken i pm efter ett par timmar, så tyvärr kan jag inte länka till din tills den är släppt på ssidan.

I see, blir väl o sitta o spamma F5 hela natten då ;>
2010-10-24, 10:34
Medlem
Synd att vi kanske måste vänta tills onsdag nu då tydligen
2010-10-24, 12:39
Medlem
moshkas avatar
Hallå hallå, för ca 2 år sedan så använde jag mig utav glider men sen när det dog ut och hela domstolsprocessen blev allvarligare la jag av. Har spelar legit nu ett tag men är lite sugen på att börja igen och då med gatherbuddy. Hittade en guide genom lite googlande och jag inser ju att den här biten är ju i princip likadan som glider eller har jag fel ?

En sak som gjorde med lite fundersam var bara att i guiden så skulle man starta botten efterman startat och loggat in i wow. Detta var ett absolut no no när man använder glider för så kunde glider inte känna av ifall Warren var uppdaterat. Har det ändrats nu eller är den guiden jag hittade bara skräp?

Hoppas jag kan få lite svar och om ni känner för att inte skriva här får ni gärna skicka pm.

Moshka
2010-10-24, 13:25
Medlem
Gatherbuddy är Profession bot, Honorbuddy är grind/questing boten :P den strular lite just nu.
2010-10-24, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshka
Hallå hallå, för ca 2 år sedan så använde jag mig utav glider men sen när det dog ut och hela domstolsprocessen blev allvarligare la jag av. Har spelar legit nu ett tag men är lite sugen på att börja igen och då med gatherbuddy. Hittade en guide genom lite googlande och jag inser ju att den här biten är ju i princip likadan som glider eller har jag fel ?

En sak som gjorde med lite fundersam var bara att i guiden så skulle man starta botten efterman startat och loggat in i wow. Detta var ett absolut no no när man använder glider för så kunde glider inte känna av ifall Warren var uppdaterat. Har det ändrats nu eller är den guiden jag hittade bara skräp?

Hoppas jag kan få lite svar och om ni känner för att inte skriva här får ni gärna skicka pm.

Moshka

Jag startar alltid boten efter jag har loggat in, en gång vart jag dock varnad med Honorbuddy när jag skulle starta den när jag var ingame och lyckades inte starta boten för att Warden blev uppdaterad.

Så deras system verkar fungera, sen om du syftar på guiden på Codexplosions hemsida så är den inte skräp.

Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
Gatherbuddy är Profession bot, Honorbuddy är grind/questing boten :P den strular lite just nu.

Man kan använda HB för att plocka ores/herbs också, men den fungerar inte efter en viss professionsskill om jag minns rätt.
2010-10-24, 15:25
Bannlyst
Citat:
Jag startar alltid boten efter jag har loggat in, en gång vart jag dock varnad med Honorbuddy när jag skulle starta den när jag var ingame och lyckades inte starta boten för att Warden blev uppdaterad.

Så deras system verkar fungera, sen om du syftar på guiden på Codexplosions hemsida så är den inte skräp.

Man kan använda HB för att plocka ores/herbs också, men den fungerar inte efter en viss professionsskill om jag minns rätt.

Mining/herbing 1-300 är oftast Honorbuddy, 300-450 gatherbuddy. Med andra ord, GB där flying mounts är tillgängliga.
2010-10-24, 15:33
Medlem
moshkas avatar
Okej vad bra, blev lite fundersam där. Sitter på min iphone nu och kan inte kolla riktigt men det som man laddade ner från corpsxplosion var gatherbuddy eller? Finns det en verision utan honorbuddy som också är crackad ? Och som är uppdaterad till 4.1 patchen.
2010-10-24, 15:45
Bannlyst
Citat:

Men hur var det nu, fungerar Warden saken även på den crackade versionen
2010-10-24, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshka
Okej vad bra, blev lite fundersam där. Sitter på min iphone nu och kan inte kolla riktigt men det som man laddade ner från corpsxplosion var gatherbuddy eller? Finns det en verision utan honorbuddy som också är crackad ? Och som är uppdaterad till 4.1 patchen.

Codexplosion*
Honorbuddy finns crackad nu till äldre/donors/många inlägg/många 'Thank you', men public finns det inte, trots allt så är boten fortfarande buggig.
Men just nu finns bara Gatherbuddy för er.

Citat:
Ursprungligen postat av Anglarnagbg
Men hur var det nu, fungerar Warden saken även på den crackade versionen

Ja, eller den fungerade förut.

Bossland snackade nåt skit om att försvåra crackningen utav boten, skaffa någon keylogger som aktiveras när boten blir crackad, göra så att crackade boten inte har tillgång till deras Warden server och sånt skit.
Verkar mest vara mycket snack från hans sida.. Så är du så himla orolig så borde du inte ens bota.
2010-10-24, 16:40
Medlem
Skulle bli otroligt tacksam om någon kunde PMa en crackad version utav nya 4.0.1 boten, letat som en dåre men tydligen finns den inte. Testade en men det stod bara Authentication failed.
Jag tror många av er har varit medlemmar på CodeXplosion längre än jag så ni vet nog mer, rätta mig om jag har fel.
2010-10-24, 17:05
Medlem
Jag har för mig att jag har sett på MMOWNED att warden scannar bara igenom när man först öppnar wow. Har dock inga källor på detta.
2010-10-24, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToGreedy
Jag har för mig att jag har sett på MMOWNED att warden scannar bara igenom när man först öppnar wow. Har dock inga källor på detta.

Makes no sense då inte.. :P
Om den bara skulle scanna när man öppnar wow så är det.. skit svårt att bli bannad, bara att öppna boten/fusket efter man loggat in.

Den scannar hela tiden, var någon Mmowned medlem som kom på ett awesome program som störde Warden när den skicka massor av paket från spelarens klient till deras server, så den fick falska paket hela tiden, även om du skulle använda ett program som var detected, så skulle den få de falska paketen som inte ger något utslag hos warden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in