2008-05-18, 23:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbay
haha ien über dator men den klarar alla dagen spel utan minsta problem... ochs krve fel 2.8Ghz menar jag 1gig ram tja. pallar ej sätta in mer..
Fan antingen har du megabrottom när du skriver inlägg eller så är du smått dyslektiker.... kanske borde börja kolla lite mer vad du skriver iaf... du lär ju inte få mer hjälp än den lilla du lyckats snappa upp...
2008-05-18, 23:34
Medlem
temp0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbay
haha ien über dator men den klarar alla dagen spel utan minsta problem... ochs krve fel 2.8Ghz menar jag 1gig ram tja. pallar ej sätta in mer..

Snyggt, "pallar inte sätta in mer", det är okej att säga att man inte har råd eller att mamma vägrar betala.
Jag har 3 Ghz dualcore samt 4 gig ram och jag kan köra uppimot 4-5 instanser samtidigt.
2008-05-19, 10:51
Medlem
moshkas avatar
Och jag gillar att mäta min kuk över nätet.
2008-05-19, 11:25
Medlem
.

Citat:
Ursprungligen postat av moshka
/E-Peen!
2008-05-19, 13:21
Medlem
temp0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshka
Jag också, men jag försöker bara ställa allting i proportioner för honom, att det kanske inte är så konstigt om han endast kan hantera 2 instanser av wow.
2008-05-19, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temp0
Hur är det att botta en warrior? lätt? svårt? mycket downtime?

Jag botar en warrior just nu och det är väldigt irriterande! Jag måste vara vid mobs som är typ 5 levels under (är lvl 52 atm) för att inte behöva käka efter varje mob, och för att slippa risken att dö stup i kvarten.
En annan jobbig sak är att det ibland kommer in mobs bakifrån och börjar slå på en, och det är inte alltid glider kan vända sig åt rätt håll, så då står den och dör, om man inte har tur så den vänder sig om.
Jävligt jobbigt också om man glidar på ställen där mobsen står tätt (vilket man lärt sig att undvika), för då måste han springa efter mobsen när de börjar springa pga lågt hp, och det händer ganska ofta att han agrar typ 2 extra mobs då = död.

Om det inte vore för att jag verkligen verkligen vill ha en warrior hade jag utan tvekan dragit upp en hunter eller liknande, vilket verkar ungefär 10 gånger lättare att botta upp.
2008-05-19, 17:57
Medlem
Destiny048s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grosen
Jag botar en warrior just nu och det är väldigt irriterande! Jag måste vara vid mobs som är typ 5 levels under (är lvl 52 atm) för att inte behöva käka efter varje mob, och för att slippa risken att dö stup i kvarten.
En annan jobbig sak är att det ibland kommer in mobs bakifrån och börjar slå på en, och det är inte alltid glider kan vända sig åt rätt håll, så då står den och dör, om man inte har tur så den vänder sig om.
Jävligt jobbigt också om man glidar på ställen där mobsen står tätt (vilket man lärt sig att undvika), för då måste han springa efter mobsen när de börjar springa pga lågt hp, och det händer ganska ofta att han agrar typ 2 extra mobs då = död.

Om det inte vore för att jag verkligen verkligen vill ha en warrior hade jag utan tvekan dragit upp en hunter eller liknande, vilket verkar ungefär 10 gånger lättare att botta upp.
Det är inte fel på glider, det är fel på profilen och dina inställningar
Prova ett område eller en runda i det området så du inte får så många mobs, tex för lvl 52 gör en profil i ashara, finns gula monster där
2008-05-19, 17:59
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Snyggt, "pallar inte sätta in mer", det är okej att säga att man inte har råd eller att mamma vägrar betala.
Jag har 3 Ghz dualcore samt 4 gig ram och jag kan köra uppimot 4-5 instanser samtidigt.

Jag hade problem att kör 2 WoW + se på film samtidigt med 2GB minne, stoppade i 2GB till och allt flyter perfekt.
2008-05-19, 22:32
Medlem
temp0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Destiny048
Det är inte fel på glider, det är fel på profilen och dina inställningar
Prova ett område eller en runda i det området så du inte får så många mobs, tex för lvl 52 gör en profil i ashara, finns gula monster där

Tror snarare problemet är att Warriors har inte nå ranged pull om man bortser från bågen. Har du inställt så att den pullar med bågen?
2008-05-19, 22:53
Medlem
Oneofakinds avatar
Citat:
Tror snarare problemet är att Warriors har inte nå ranged pull om man bortser från bågen. Har du inställt så att den pullar med bågen?

Nackdelen att pulla med bågen är att det ser förjävligt ut. Charge ska det vara. Bågen använder min när det finns risk för adds dock.

Småsegt att glida warrior, ja. Går åt mycket mat, och gearen måste vara tip top. Men när man har fått sig ordentligt gear, så går det fort som fan
2008-05-20, 00:01
Medlem
Ehm, temp0, har du kikat guiden för multigliding? ställa in fpsen på 20 på alla instanserna av wow? jag kan köra 3+ wow helt utan problem med nästan samma setup
2008-05-20, 15:06
Medlem
temp0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricken
Ehm, temp0, har du kikat guiden för multigliding? ställa in fpsen på 20 på alla instanserna av wow? jag kan köra 3+ wow helt utan problem med nästan samma setup

Vad snackar du om?, vilket setup? jag kan köra 4-5 med min setup....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in