Man måste ha Glider Elite för att kunna köra Background mode. Dvs man kan inte tabba och surfa runt samtidigt boten håller på och glider utan en Elite key. Hade också sådant problem att boten sprang runt väldigt skumt, det berodde på att jag hade gjort profilen i en annan upplösning än den jag använde när jag bottade i windowed mode. Gjorde profilen i maximerad windowed mode, sen förvandla jag WoW fönstret till ett litet fönster uppe i högre hörnet av skärmen samtidigt som jag kollade på film med andra hälften av skärmen.
Så segt att botta för honor när horde förlorar 99% AV hela tiden i denna battlegroupen... Ska prova på att köra EoTS istället för där vinner horde mer.
Jag tycker inte det är värt att lvla en gubbe till 70 med bot, då jag tycker det inte är kul att lixom lära käna sin gubbe, men sen Gold farming med bot <3<3<3
13k på ca 3v med 4timmar per dag är helt ok tycker jag
Om man ska använda PVPbot under natten, vilken BG ger mest honor? Och vad bör jag tänka på?
Välj det BG som din sida vinner mest, det du ska tänka på är att karaktären inte ser ut som en bot. Om du ligger först eller sist på scoreboard är skit samma.
Ok i behov av lite expertis grabbar och tjejer(?)! Har en lvl 67 warlock som jag håller på och testar att levla upp. Det fungerar hyffsat håller till i Sylvanar runt ogrecampen (Blades edge mountains). Men jag dör rätt ofta tyvärr.
Vart kan ni rekommendera att jag drar? Har tänkt på Nagrand, finns ju en jäkla massa neutrala monster där som man inte behöver oroa sig för att dra aggro ifrån. Plus att det finns en massa quests hos den där safarikillen.
Men kom gärna med förslag. Och förlåt om detta varit uppe förut.
Nån som kan ge nån direckt link till nån BG profil till glider pga jag köpte min key av en polare om han kommer inte ihåg sitt användarnamn och pass så jag kommer inte åt forumet på glider sidan. Har även hängt lite på mooowned.com i mitt sökande efter nån fungerande AV profil men utan resultat. Är alliance om det är till nån hjälp och snart 70 så då blir det till att kirra honor och skulle va skönt att slippa göra det 100% själv hela tin.
Välj det BG som din sida vinner mest, det du ska tänka på är att karaktären inte ser ut som en bot. Om du ligger först eller sist på scoreboard är skit samma.
är det så? jag får känslan av att folk accepterar mig för min bot ligger top3 konstant i damage. och då hjälper man laget rätt mycket.