2008-01-11, 17:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chrii
Jag använder pplhunter, tror den heter People Hunter Release, den är mycket smidigare än simple tycker jag, testat den med, och den fungerar perfekt i AV, d gör inte Simple. Simple springer bara runt, pvpar inget, med pplhunter så ligger jag allt från 90k till 160k dmg per runt typ, beroende på motståndet då.

Ska söka på det! Gå ingenstans är du snäll! PM:a mig gärna din MSN ifall du har tid att hjälpa till i 5 minuter. Vore skitschysst!

Edit:

Ska jag lägga dessa 3 i Classes mappen? Eller ska .xlm filen till C:/Glider ?

gconfig2.dll
pplhunter.cs
pplhunter.xlm

Där man väljer vilka skills den ska använda, och namnet på mountet ska skrivas in, så finns det en Save och Load knapp, något speciellt jag behöver göra med dem eller räcker det med OK?
Senast redigerad av EnHeltVanligDag 2008-01-11 kl. 17:25.
2008-01-11, 19:17
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phatmath
Gaaah! Får lite små panik över vilken bot man egentligen skall välja! Sitter och kollar på Glider och OpenBot, tycker Openbot verkar mycket "smartare" och allmänt schysstare.. Men sen är ju Glider mycket större, känns som att Glider är lite säkrare kanske (har ingen aning dock bara fått för mig) och har långt mycket fler användare så det finns fler färdiga profiler och mer hjälp att få! Så mina frågor är: Finns det någon som har erfarenhet av båda bottarna? Och isåfall vilken är lättast att använda? Vilken som Grindar/Farmar snabbast och så vidare?

Jag vill ha openbot, men eftersom jag precis köpt glider + 60 dagar elite så kör jag på glider så länge.
2008-01-11, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnHeltVanligDag
Ska söka på det! Gå ingenstans är du snäll! PM:a mig gärna din MSN ifall du har tid att hjälpa till i 5 minuter. Vore skitschysst!

Edit:

Ska jag lägga dessa 3 i Classes mappen? Eller ska .xlm filen till C:/Glider ?

gconfig2.dll
pplhunter.cs
pplhunter.xlm

Där man väljer vilka skills den ska använda, och namnet på mountet ska skrivas in, så finns det en Save och Load knapp, något speciellt jag behöver göra med dem eller räcker det med OK?

gconfig2.dll
pplhunter.cs
pplhunter.xlm

dessa ska ligga i classes, och att man kan save/loada behöver du inte bry dig om, men tar du save, så underlättar det om du ändrar nåt i framtiden, och du inte blir nöjd med den inställningen, och vill ha din förra. Bara ladda o köra igen.
2008-01-11, 21:14
Medlem
huh?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phatmath
Gaaah! Får lite små panik över vilken bot man egentligen skall välja! Sitter och kollar på Glider och OpenBot, tycker Openbot verkar mycket "smartare" och allmänt schysstare.. Men sen är ju Glider mycket större, känns som att Glider är lite säkrare kanske (har ingen aning dock bara fått för mig) och har långt mycket fler användare så det finns fler färdiga profiler och mer hjälp att få! Så mina frågor är: Finns det någon som har erfarenhet av båda bottarna? Och isåfall vilken är lättast att använda? Vilken som Grindar/Farmar snabbast och så vidare?

Glider är helt klart lättast att använda och perfekt om du bara vill grinda på ett ställe då och då. En bra konfigurerad Openbot är snabbare än Glider, men utan att vara konfigurerad vet jag inte.

Glider stödjer väl vendors?
2008-01-11, 22:20
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huh?
Glider är helt klart lättast att använda och perfekt om du bara vill grinda på ett ställe då och då. En bra konfigurerad Openbot är snabbare än Glider, men utan att vara konfigurerad vet jag inte.

Ja, glider stödjer vendors.
2008-01-12, 04:26
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:

Ja men han sätter ju sig ner och käkar helatiden för mig
2008-01-12, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
Ja men han sätter ju sig ner och käkar helatiden för mig

Sitter din char sig ner och käkar hela tiden har du väl förmodligen satt för låg limit på eat och drink.
2008-01-12, 11:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shaydeath
Sitter din char sig ner och käkar hela tiden har du väl förmodligen satt för låg limit på eat och drink.

snarare för hög limit.
2008-01-12, 11:59
Medlem
Phatmaths avatar
Citat:

hmm... För det jag egentligen vill göra är att sätta på min bot och låta den arbeta helt själv, dvs. Den dödar mobs sen går den och vendorar, tränar och lämnar in quests och sen går den tillbaks och dödar mobs. Vad jag har förstått så kan man göra detta med Openbot, men jag vet inte om man kan göra det med Glider, vad tror ni?
2008-01-12, 12:20
Medlem
Fick inget svar förra gången, så skriver igen, finns det nått gratis bot. Och isåffall kan någon skicka en link i PM till mig?
2008-01-12, 13:16
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Q
Fick inget svar förra gången, så skriver igen, finns det nått gratis bot. Och isåffall kan någon skicka en link i PM till mig?

Läs i tråden kanske? Pirox har nämnts vid ett flertal tillfällen tex. Men det är ju en av-bot.
2008-01-12, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ap3
Men det är ju en av-bot.

precis, jag vill inte ha en av bot ^^

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in