2008-02-21, 08:47
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blogger
Du kanske har rätt, men jag själv spelar främst wow för att det ska va kul, och jag tycker inte att det ska vara nödvändigt att behöva göra saker som bryter mot reglerna för att ha kul. Om alla spelade som man skulle så tror jag att det skulle bli roligare.

Att det inte är tillåtet att sälja acc osv handlar antagligen mest om att blizzard ska kunna tjäna så mycket pengar som möjligt, men det fungerar även så att man ska lära sig sin klass före man börjar raida osv. Hur många gånger har man inte varit med om att man invitar en tex warrior till guilden som tank, bra gear från högre raider där det krävs mycket skills för att kunna fixa och antar att han vet vad han gör. Men sen visar det sig att han inte har någon aning om hur han gör då han köpt accet.
Det är ett exempel vad som händer när man inte går den väg det är tänkt.

Bottar man till sig alla pvp epics så har man ju inte lärt sig pvpa...

Samma gamla tramsiga argument som vanligt från moralens högborg. Jag har handspelat 2 karaktärer till 70, den ena har full vengeful gear och den andra raidar (på väg in i mh). Så nog fasen har kan jag spela, och jag anser att jag en så pass god förståelse för spelet att jag utan problem kan sätta mig in en ny klass relativt fort. Jag är trött på att levla, jag kan spelet, så jag bottar upp nya karaktärer. Är man inte en total idiot så kan man lära sig en klass rätt snabbt på lvl70.
2008-02-21, 10:16
Medlem
Jigglys avatar
Finns det någon Fishing-bot? Det blir ju rätt tradigt att fiska efter ett tag..
2008-02-21, 11:04
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiggly
Finns det någon Fishing-bot? Det blir ju rätt tradigt att fiska efter ett tag..
En vän till mig har gjort en, ska se om han vill dela med sig utav den.
2008-02-21, 11:11
Medlem
Jigglys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettokisse
En vän till mig har gjort en, ska se om han vill dela med sig utav den.

Det vore helt fantastiskt tacksamt!

Skicka gärna i ett PM..
2008-02-21, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ap3
Samma gamla tramsiga argument som vanligt från moralens högborg. Jag har handspelat 2 karaktärer till 70, den ena har full vengeful gear och den andra raidar (på väg in i mh). Så nog fasen har kan jag spela, och jag anser att jag en så pass god förståelse för spelet att jag utan problem kan sätta mig in en ny klass relativt fort. Jag är trött på att levla, jag kan spelet, så jag bottar upp nya karaktärer. Är man inte en total idiot så kan man lära sig en klass rätt snabbt på lvl70.

Jo det är just detta allt grundar sig på. Folk vill inte spendera 15 dagar ingame för att få njuta av alla de andra klasserna och deras spelstil. Blizzard vill tjäna mycket pengar och genom att det tar så lång tid att skapa en ny karaktär så binder dom fast en så man måste åtminstode lira 15 dagar ingame till för att sen kunna se om det var något roligt att spela end game med denna char.

Även om inte bottning hade funnits hade fortfarande accountselling funnits. Kanske i mindre utsträckning men det hade alltid funnits precis som guld försäljning.

Bottar man till sig epics kan man ju tillgodo se sig den tiden man "sparar" genom bottning till att sen lära sig sin klass. Utan att man insta dör. Betydligt enklare enligt mig

Sen är det ju inget genispel direkt, tar ju inte många timmar innan fan fattar grunderna för att kunna pvpa
2008-02-21, 13:00
Medlem
garybuseys avatar
Ahhh... Riktigt underbart att vakna upp på morgonen och se att bottarna har gått upp massa levels och lootat rares/epics.

It's only cheating if you get caught!
2008-02-21, 14:40
Medlem
La_Resistances avatar
Har precis köpt glider men när jag försöker starta den får jag up denna felmedelande.

http://www.speedyshare.com/573910751.htm

Hur gör jag för att lösa detta? Skulle vara tacksam då jag vill komma igång och botta snarast möjligt. Tacksam för svar // La_Resistance
2008-02-21, 16:12
Medlem
garybuseys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La_Resistance
Har precis köpt glider men när jag försöker starta den får jag up denna felmedelande.

http://www.speedyshare.com/573910751.htm

Hur gör jag för att lösa detta? Skulle vara tacksam då jag vill komma igång och botta snarast möjligt. Tacksam för svar // La_Resistance
Du måste ladda hem .NET framworks!
http://www.mmoglider.com/dotnetfx20.exe
2008-02-21, 16:23
Medlem
La_Resistances avatar
http://www.speedyshare.com/582514734.html

Det där är det jag får up när jag försöker installera netframework alltså hjälpte det inget till. Har suttit här nu och försökt få skiten att funka och just nu lutar det mot en jävla omformatering av datorn.
2008-02-21, 16:54
Medlem
garybuseys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La_Resistance
http://www.speedyshare.com/582514734.html

Det där är det jag får up när jag försöker installera netframework alltså hjälpte det inget till. Har suttit här nu och försökt få skiten att funka och just nu lutar det mot en jävla omformatering av datorn.
Vad kör du för operativsystem?
2008-02-21, 17:11
Medlem
La_Resistances avatar
Kör vista 32, har även provat med net framework 3.0 men inte funkar det då heller. Jag kan inte hitta nått sätt att ta bort dom gamla versionerna av net framework den finns inte under avinstallera program och microsofts net framework clean up funkar inte heller.
2008-02-21, 18:55
Medlem
La_Resistances avatar
160kr rakt i sjön borde aldrig köpt skiten från första början.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in