Citat:
Ursprungligen postat av
TwoThousand
Belägg? Påståenden?
Du får släppa din idol dyrkande sekt för en stund, vetenskapen är inte så kraftfull att den kan få fram sanningen i saken..
Det är en ideologisk fråga som oftast blir löst med en noahs ark lösning istället för kommunikation..
Jag får döma er lindrigt för ni vet inte ens vad ni själv gör och säger för något..
Men var försiktig för att förtrycker du folk för någonting dom är född med kommer det kosta er dyrt.
Ja, belägg. Du vet sådant som kan bekräfta det någon skriver. Eller du kanske litar helt blint på alla sorters påståenden som anonyma skribenter framför på internet?
Jag förtrycker ingen alls. Du verkar ha en egen definition för betydelsen av det ordet.
Ifall den så kallade andevärlden har någon som helst effekt på den världen vi lever i så skulle givetvis vetenskapen kunna registrera en sådan påverkan. Om den däremot inte har någon effekt överhuvudtaget så kan jag hålla med om att det skulle vara svårt.
Du kan fortsätta med dina hot och tomma ord hur mycket du vill. Du ökar ju inte direkt din trovärdighet på det sättet.