2017-08-05, 09:50
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag tyckte att hon gjorde bra ifrån sig i gårdagens reprissändning. Hon är nog avlönad av "Det Okända" skulle jag tro.

Ja, bluffmakare är ju vana vid att livnära sig på bluffakturor....
Citera
2017-08-05, 17:47
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
... Hon är nog avlönad av "Det Okända" skulle jag tro.
Det är vi som avlönar "Det okända", via reklam.
Citera
2017-08-07, 16:00
Avstängd
TwoThousands avatar
I början av programmet blir en medial person mottaglig och får kontakt med flertal i andevärlden!
Men förundras fortfarande över varför denna inte berätta om skydds ängeln som är bredvid medial!

Varför visar mediala sådan stor hänsyn för vanliga människors och deras psykiska tillstånd samt förstånd?
Citera
2017-08-07, 16:01
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
I början av programmet blir en medial person mottaglig och får kontakt med flertal i andevärlden!
Men förundras fortfarande över varför denna inte berätta om skydds ängeln som är bredvid medial!

Varför visar mediala sådan stor hänsyn för vanliga människors och deras psykiska tillstånd samt förstånd?
Eller så berättar TV-redaktionen för den påstådd mediala personen vad som ska sägas.
Citera
2017-08-08, 05:06
Medlem
Citat:

Känner du till begreppet "blåögd"?

Citat:
Att vara blåögd innebär att man saknar ett kritisk förhållningssätt och väljer att inte ifrågasätta, granska eller kontrollera huruvida ett påstående faktiskt är sant eller falskt. Blåögdhet är något av ett skällsord som används för att beskriva dumma och naiva personer.

Nu behöver det inte vara så att ni som beskriver andekontakter är blåögda, det kan lika gärna vara så att det är ni som sitter och luras i teve-programmet.

Men att det förekommer andekontakt i "Det Okända" finner jag som högst osannolikt. Har du en annan åsikt så ser jag fram mot att du kan påvisa att det stämmer.

http://faktatexter.se/vad-betyder-blaogd
Citera
2017-08-11, 02:57
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holgerett
Känner du till begreppet "blåögd"?

Nu behöver det inte vara så att ni som beskriver andekontakter är blåögda, det kan lika gärna vara så att det är ni som sitter och luras i teve-programmet.

Men att det förekommer andekontakt i "Det Okända" finner jag som högst osannolikt. Har du en annan åsikt så ser jag fram mot att du kan påvisa att det stämmer.

http://faktatexter.se/vad-betyder-blaogd

Paranormal aktivitet är det ockult är det inget för barnrumpor!
Citera
2017-08-11, 17:43
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Paranormal aktivitet är det ockult är det inget för barnrumpor!
Korrekt. Det krävs en vuxen människas erfarenhet för att bli en bedragare.
Citera
2017-08-17, 08:44
Medlem
Liliththewitchs avatar
Vart det inte lite konstigt igår med Jörgens insats? Fick intrycket att han inte fick in någonting och i ren desperation kom dragandes med det där märkliga trollbordet.
Citera
2017-08-17, 11:18
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liliththewitch
Vart det inte lite konstigt igår med Jörgens insats? Fick intrycket att han inte fick in någonting och i ren desperation kom dragandes med det där märkliga trollbordet.

Va, påstår du att han inte fick betalt för att medverka?
Citera
2017-08-18, 12:06
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liliththewitch
Han fick ju kontakt med en tidigare ägare efter vad jag förstår? Det var intressant att se "trollbordet" i aktion och samtidigt lite kusligt.
Senast redigerad av enfindam 2017-08-18 kl. 12:33.
Citera
2017-08-18, 12:52
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Han fick ju kontakt med en tidigare ägare efter vad jag förstår? Det var intressant att se "trollbordet" i aktion och samtidigt lite kusligt.

Förstår du inte att "trollbordet" är en lek, ungefär som oujabrädet eller anden i glaset? Jag lekte också trollbord med mina kompisar när vi var små. Det är inte på riktigt. Väx upp, människa!
Citera
2017-08-18, 13:01
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Förstår du inte att "trollbordet" är en lek, ungefär som oujabrädet eller anden i glaset? Jag lekte också trollbord med mina kompisar när vi var små. Det är inte på riktigt. Väx upp, människa!
Hur kunde det röra sig när samtliga satt med handflatorna på bordet då? Det är på riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in