2015-10-26, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
"Impressive" är det ord jag tänker på när jag ser Terry Evans i kvällens uppvisning. Det var en mängd andar som Terry fick kontakt med och han fick detaljrik information. Han rensade huset och kvinnan kunde äntligen sova där.

Tror du på fullaste allvar att allt blev guld och gröna skogar efter detta ? Familjen flyttar in och lever sin dröm tack vare Terry Evans?
Citera
2015-10-26, 22:34
Medlem
Det var ett riktigt bra avsnitt men det skulle ibland vara bra om man kunde göra uppföljare. Nu verkade det ju som om det ska ligga en kvinna kvar i dammen?? Kanske dags för en uppföljare med medium som löser mordgåtor men då skulle man förmodligen bli stämd av en massa personer...

Nästa vecka blir det En natt på Slottet med Lena Ranehag så det ska också bli intressant att se.
Citera
2015-10-27, 03:46
Medlem
Huset har nya ägare sedan en tid tillbaka så då var det nog inte drömhuset i alla fall
Citera
2015-10-27, 09:20
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Tror du på fullaste allvar att allt blev guld och gröna skogar efter detta ? Familjen flyttar in och lever sin dröm tack vare Terry Evans?
Han ger ett mycket kompetent och förtoendeingivande intryck så det tror jag.
Citera
2015-10-27, 09:47
Medlem
Citat:

Dom har sålt huset
Citera
2015-10-27, 10:05
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Dom har sålt huset
Det kan ju ha andra förklaringar, eller hur?
Citera
2015-10-27, 10:36
Medlem
Citat:

Ja verkligen. När man äntligen får frid i sitt drömhus såg hon inga hinder i att bo där resten av livet. Därefter tar man kontakt med mäklare och avyttrar fastigheten. Inte mycket till dröm då
Citera
2015-10-27, 10:39
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ja verkligen. När man äntligen får frid i sitt drömhus såg hon inga hinder i att bo där resten av livet. Därefter tar man kontakt med mäklare och avyttrar fastigheten. Inte mycket till dröm då
Du vet väl ingenting om hennes privatliv och vad som kan ha hänt som har fått henne att flytta?
Citera
2015-10-27, 11:18
Medlem
Citat:
Du vet väl ingenting om hennes privatliv och vad som kan ha hänt som har fått henne att flytta?

Gör jag inte ?
Citera
2015-10-27, 12:59
Medlem
Citat:

Då kan väl påståendena om spöken etc som folk har och tror på, liksom allt som mediumhelg påstår, även det ha andra naturliga förklaringar än att det måste handla om nåt övernaturligt...
Senast redigerad av Dr Tinnitus 2015-10-27 kl. 13:53.
Citera
2015-10-27, 19:23
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:

Nåja, det är din åsikt att mr Evans är kompetent och förtroendeingivande. På vilket sätt? Utveckla.
Citera
2015-10-28, 08:18
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Nåja, det är din åsikt att mr Evans är kompetent och förtroendeingivande. På vilket sätt? Utveckla.
Han uppträder säkert vilket med all sannolikhet har med hans stora erfarenhet att göra. Informationen verkar komma med lätthet till honom. Jag blev verkligen imponerad av honom i det senaste avsnittet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in