2015-09-12, 07:54
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Tur att vi har olika åsikter om Regina Lund, jag tycker hon kommer att passa i Det Okända.
Frisk fläkt.
Det får du ju tycka, det är du som ser på programmet, jag har sett/hört det några gånger när jag inte hittat var ungjävlarna gömt fjärren då de velat driva sin far till en förtidig grav och klickat över till programmet med den andra och haft dagens stora skratt på min bekostnad.

Elaka små dvärgjävlar är vad de är.

Jag mår mest bara illa när jag hör de där charlatanerna.
Det är bara tragiskt att något sådant sänds på TV år 2015.
Citera
2015-09-12, 09:15
Medlem
enfindams avatar
Det ska bli spännande att följa Regina Lund i "Det Okända". När och var kommer det att sändas?
Citera
2015-09-12, 11:19
Medlem
Klarabella79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det ska bli spännande att följa Regina Lund i "Det Okända". När och var kommer det att sändas?

På sjuan, måndag 21:00
Citera
2015-09-12, 11:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Ja det här tycker jag var en jättebra idé. De andra skådespelarna Var ju helt okända så det är toppen att man byter till en etablerad skådespelerska. Det vore ju tokigt om någon svagsint person skulle råka se programmet och tro att det gar på riktigt bara för att skådisarna var så okända.
Citera
2015-09-12, 11:58
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ja det här tycker jag var en jättebra idé. De andra skådespelarna Var ju helt okända så det är toppen att man byter till en etablerad skådespelerska. Det vore ju tokigt om någon svagsint person skulle råka se programmet och tro att det gar på riktigt bara för att skådisarna var så okända.
Skådespelarna? Det är medium som arbetar med "Det Okända". Regina Lund har arbetat som medium i flera år och är knappast någon nybörjare.
Citera
2015-09-12, 12:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Skådespelarna? Det är medium som arbetar med "Det Okända". Regina Lund har arbetat som medium i flera år och är knappast någon nybörjare.

Hon var ju skådespelerska redan i tv-serien Rederiet på 90-talet, självklart skådespelar hon bara.
Om hon, eller någon av amatörskådespelarna, vore riktiga medium så skulle de givetvis ha hittat några spöken under seriens många långa sega år på tv..
Citera
2015-09-12, 12:06
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Hon var ju skådespelerska redan i tv-serien Rederiet på 90-talet, självklart skådespelar hon bara.
Om hon, eller någon av amatörskådespelarna, vore riktiga medium så skulle de givetvis ha hittat några spöken under seriens många långa sega år på tv..
Man kan ju ha flera talanger, eller hur? I "Det Okända" är hon inte skådespelerska utan där är hon med i egenskap av sig själv.
Citera
2015-09-12, 12:22
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Man kan ju ha flera talanger, eller hur? I "Det Okända" är hon inte skådespelerska utan där är hon med i egenskap av sig själv.

Jaja, du får tro vad du vill. Men för mig är det tydligt att de andra mediumen spelas av amatörskådespelare som inte är särskilt skickliga på att agera framför kameran och ännu sämre på att hitta spöken. Därför tar jag det för givet att Regina också kommer skådespela och är beredd att sätta min heder eller bil eller villa eller vad du vill på att hon inte heller kommer kunna visa några spöken eller andar eller andra paranormala entiteter..
Citera
2015-09-12, 12:30
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Jaja, du får tro vad du vill. Men för mig är det tydligt att de andra mediumen spelas av amatörskådespelare som inte är särskilt skickliga på att agera framför kameran och ännu sämre på att hitta spöken. Därför tar jag det för givet att Regina också kommer skådespela och är beredd att sätta min heder eller bil eller villa eller vad du vill på att hon inte heller kommer kunna visa några spöken eller andar eller andra paranormala entiteter..
Du verkar inte vara direkt ointresserad av ämnet ändå, jag skulle inte bli förvånad om du t.o.m tittar på programmet.
Citera
2015-09-12, 13:03
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du verkar inte vara direkt ointresserad av ämnet ändå, jag skulle inte bli förvånad om du t.o.m tittar på programmet.

Nja, som de flesta killar föredrar jag komedier eller action före sega drama-serier.
Citera
2015-09-14, 18:49
Medlem
enfindams avatar
Regina Lund åker till Buskåkers Gästgivargård. Där har både personal och gäster varit med om märkliga fenomen i 1500-talsgården och flera har sagt upp sig. Sjuan 21.00.
Citera
2015-09-14, 21:39
Medlem
Min åsikt är att Regina Lund skall återgå till tiljan. Om hon vill agera medium skall hon komma ihåg att det inte är filminspelning.
Danska övernaturliga program är mycket bättre, och så slipper man programledarspöket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in