2008-08-03, 15:43
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gladio
Betyder det att vi kan gå ner från läge rött till läge rosa nu?
japp!
Citera
2008-08-03, 16:13
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Vi har redan 100-tals flumpolitiker som är blatte och bögvänliga (den klassiska motsägelsefulla kombinationen). Alexander Bard blir ju bara en till i mängden.

Vad Sverige behöver är en konservativ profil som är emot bögfjolleri och arabifiering.
Citera
2008-08-03, 16:15
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Gurka
Vi har redan 100-tals flumpolitiker som är blatte och bögvänliga (den klassiska motsägelsefulla kombinationen). Alexander Bard blir ju bara en till i mängden.

Vad Sverige behöver är en konservativ profil som är emot bögfjolleri och arabifiering.
Men du ställer väl upp? För dej borde det ju inte vara några problem, eller hur?
Citera
2008-08-03, 16:19
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Men du ställer väl upp? För dej borde det ju inte vara några problem, eller hur?

Jag håller mig inom näringslivet där proffsen finns. Jag skulle bara få magsår av se hur det går till i politiken och hur dumma dem är.
Citera
2008-08-03, 16:20
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Gurka
Jag håller mig inom näringslivet där proffsen finns. Jag skulle bara få magsår av se hur det går till i politiken och hur dumma dem är.
Men styr upp det då, eftersom du vet hur det ska gå till.
Citera
2008-08-03, 16:25
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Men styr upp det då, eftersom du vet hur det ska gå till.

Nix, jag tycker om mitt nuvarande jobb men det borde finnas fullt med folk som har rätt inställning tycker jag som är rätt person för jobbet. Dessa lyser med sin frånvaro och jag vet inte var de har blivit av.
Citera
2008-08-03, 16:31
Medlem
Gladios avatar
Faktum kvarstår mina vänner, om ingen annan tar upp kampen mot honom så kommer han snart att representera oss.
Citera
2008-08-03, 16:46
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Om man i Sverige blir en konservativ politiker som faller utanför PK-idealet så får man vänta sig det värsta. Vänstern kommer bussa AFA på en och misshandla en själv och ge sig på anhöriga som de gjorde en SD-medlem. Jag skulle inte vilja göra detta pga. tanke på min familj och vänner. Det är så det går till i Sverige, världen bästa demokrati. Sverige har blivit ett land med total tankekontroll. Faller du utanför så räkna med repressalier.
Citera
2008-08-03, 17:34
Bannlyst
En rumpknullande haschtomte, en clown av värsta sorten. Nä fy fan .
Citera
2008-08-03, 20:00
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Att en sån icke-figur får detta mediala utrymme är beklämmande.
Sjuklig avvikare -> mediafavorit.

Han hade spärrats in på mentalsjukhus på den tiden man hade
klarsyn.
Citera
2008-08-03, 20:12
Medlem
Varangians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Att en sån icke-figur får detta mediala utrymme är beklämmande.
Sjuklig avvikare -> mediafavorit.

Han hade spärrats in på mentalsjukhus på den tiden man hade
klarsyn.

Och du borde gjorts till SS-standartenführer "på den tiden man hade klarsyn".

Ha, Bard är en kul kille. Kan inte säga att jag älskar honom (mkt god musiker dock), men visst är han kung när det gäller att få mediautrymme.
Citera
2008-08-03, 22:29
Moderator
Strix m/94s avatar
Jag låter...

...Curt Lundgren svara i mitt ställe:

"För min egen del tycker jag att Alexander Bard är en läbbig typ, ful, ganska frånstötande i hela gestalten och hur någon, gay eller inte, kvinna eller man, lesba eller transa, skulle vilja ha honom som lekkamrat i sänghalmen begriper jag inte - tänk er att vakna upp bra dragen i vinångorna och det första man stirrar in i är Alexanders Bards magra arsle - hugaligen. Musiken är inget vidare den heller."
http://kurtlundgren.webblogg.se/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in