2021-10-09, 16:24
Medlem
Nu jobbar han med blockkedjor och krypto i Liechtenstein: https://youtu.be/75uhj7cLgXI?t=1131

Finns det någon hejd på narcissismen?
Citera
2021-11-03, 08:17
Gillar Barden men jag tycker han har förtjänat att skita i Sverige och köra på sina egna grejer äntligen.
Det är ju rätt många projekt han snackat om som i alla fall jag skulle vilja se bli av.

Med Alexander Bard som bordellmamma skulle jag definitivt veta att tjejerna mådde bra. Faktiskt skulle det inte förvåna mig om de tog examen varenda en

Men varför skaffa hund när man har kille osv anyhow en nationens skatt är vad han är.
Senast redigerad av 43dz 2021-11-03 kl. 08:27.
Citera
2021-11-09, 01:15
Medlem
Crapmagics avatar
Bard erkänner i dekonstruktiv kritik att han legat med en kärring som är äldre än hans mamma, om det nu isjälv inte var hans mamma så är hon just nu antagligen jävligt död av hög ålder

Ser ni bilderna framför er eller blir det grumligt?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-11-09 kl. 01:43.
Citera
2021-11-14, 06:12
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaLoca
Ja herregud. Varför får hans ens utrymme denna PAJAS? Att småkillar tror han är smart säger mest om deras föräldrar. Stryk ska de ha.

För att han säger som det ligger till. Bard är Sveriges viktigaste röst mot Woke-helvetet!

NEGER NEGER NEGER! Så jävla befriande att äntligen få säga det.
Citera
2021-12-12, 17:09
Medlem
Nytt avsnitt med Modiri: https://www.youtube.com/watch?v=ol9pH9oqv8E

"Både du och jag har invandrarbakgrund": https://youtu.be/ol9pH9oqv8E?t=1745

Då stämmer det alltså att han är en boer? Hos Sievert Öholm på 90-talet var det ju så kontroversiellt att han föddes i Sydafrika, vilket det kanske var på den tiden när Freddie Kvicksilver lirade i Sun City, fast att härstamma från Sydafrika kan väl inte vara mer kontroversiellt än att Freddie härstammade från zoroastriska parser?
Senast redigerad av oshin.cantwell 2021-12-12 kl. 17:18.
Citera
2021-12-12, 17:13
Medlem
Retsinas avatar
Minns när jag såg honom mumsa på en rejäl hamburgare och skägget var fullt av dressing.
Citera
2021-12-12, 17:19
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Alexander Bard kommer att kandidera för liberalkonservativa Medborgerlig samling i riksdagsvalet

https://www.facebook.com/photo.php?f...9387673&type=3
Kul att Bard förknippas med Medborgerlig samling. Bard kom ju ut hårt som vaccinförespråkare++ i nån podd tidigare i år. Jag gillar Bard annars men här tappade han lite kudos. Förövrigt så är Medborgerlig samlings partiledare Ilan Sade en antivaxxer enligt rykten.
Citera
2021-12-12, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Kul att Bard förknippas med Medborgerlig samling. Bard kom ju ut hårt som vaccinförespråkare++ i nån podd tidigare i år. Jag gillar Bard annars men här tappade han lite kudos. Förövrigt så är Medborgerlig samlings partiledare Ilan Sade en antivaxxer enligt rykten.

De är emot vaccinpass. Man kan trycka i sig en kabbe heroin och fortfarande tycka det är en dum idé att alla människor ska tvingas till det.
Citera
2021-12-12, 18:28
Medlem
Vet att det inte ligger något skvaller i det här men grattis Alexander på namnsdagen.
Citera
2021-12-13, 14:08
Medlem
Crapmagics avatar
Bard säger i "Hur kan vi" att både du och jag har invandrarbakgrund!

Jag vet inte om vallon-ättling kan ställas bredvid att vara Iranier?
eller från vilket europeiskt krig flydde Bards förfäder?
gud förbjude om Alexander vore just another tråkig svensk som han kritiserar
Citera
2021-12-13, 14:17
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Bard erkänner i dekonstruktiv kritik att han legat med en kärring som är äldre än hans mamma, om det nu isjälv inte var hans mamma så är hon just nu antagligen jävligt död av hög ålder

Ser ni bilderna framför er eller blir det grumligt?
Bard är riksbög, hans ljugande om sina heteroäventyr kan skrivas av som lögner för att väcka intresse. Bard har knappast hånglat frivilligt med tjejer sedan skoltiden om ens då.
En 60 årig man i kortbyxor som friskt snor idéer från andra och lanserar dem som sina egna.
Citera
2021-12-13, 14:27
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Bard är riksbög, hans ljugande om sina heteroäventyr kan skrivas av som lögner för att väcka intresse. Bard har knappast hånglat frivilligt med tjejer sedan skoltiden om ens då.
En 60 årig man i kortbyxor som friskt snor idéer från andra och lanserar dem som sina egna.
Det kommer mera https://www.youtube.com/watch?v=ol9pH9oqv8E
32:46 in så tar Bart till orda om att han är på väg att säga något sexistiskt, sedan målar han upp sin sex fantasi som jag kan skriva under på, där Bard säger sig vara beredd att ta hundskålen
(vad menas med det? att han ska äta hundmat) jag misstänker iaf att han åsyftar sexuell undergivenhet i mötet med sk starka kvinnor som Åsa Linderborg, Utas & Andersson iförd höga stöd? och porriga kläder

Det låter följdriktigt om inte annat, att han skulle kunna tända på starka & smarta kvinnor när han själv ser sig som en intellektuellt stark, sexuell undergivenhet uppvisar enbart enligt honom män som tänker & fungerar på ett dominant sätt i vardagen, undantags-till-stånds-straight, lite som jag...fast jag knullar inte grabbar i arselhålen däremellan utan väntar på den rätte av rätt kön

Jag tror att bard kan böga med tjejer på villkor! att det finns en annan man i rummet som håller i hans taktpinne
Senast redigerad av Crapmagic 2021-12-13 kl. 14:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in