Citat:
Ursprungligen postat av
Sonnenwende
Bard är riksbög, hans ljugande om sina heteroäventyr kan skrivas av som lögner för att väcka intresse. Bard har knappast hånglat frivilligt med tjejer sedan skoltiden om ens då.
En 60 årig man i kortbyxor som friskt snor idéer från andra och lanserar dem som sina egna.
Det kommer mera
https://www.youtube.com/watch?v=ol9pH9oqv8E
32:46 in så tar Bart till orda om att han är på väg att säga något sexistiskt, sedan målar han upp sin sex fantasi som jag kan skriva under på, där Bard säger sig vara beredd att ta hundskålen
(vad menas med det? att han ska äta hundmat) jag misstänker iaf att han åsyftar sexuell undergivenhet i mötet med sk starka kvinnor som Åsa Linderborg, Utas & Andersson iförd höga stöd? och porriga kläder
Det låter följdriktigt om inte annat, att han skulle kunna tända på starka & smarta kvinnor när han själv ser sig som en intellektuellt stark, sexuell undergivenhet uppvisar enbart enligt honom män som tänker & fungerar på ett dominant sätt i vardagen, undantags-till-stånds-straight, lite som jag...fast jag knullar inte grabbar i arselhålen däremellan

utan väntar på den rätte av rätt kön
Jag tror att bard kan böga med tjejer på villkor! att det finns en annan man i rummet som håller i hans taktpinne