Citat:
Ursprungligen postat av
online_always
Antagligen vill han väl som alla andra ställa upp i debatter som är seriösa och öppna, med en moderat som i Almedalen exempelvis
.
Moderator?
Citat:
Ursprungligen postat av
online_always
Att sätta sig i fiendens territorie och låta dom styra och kasta bruna skjortor på honom gör väl inget bra, det förstår väl vem som helst.
Hur har de fördel av "territorie" här exakt ?
Podden spelas in på distans och ett krav på att släppa intervjun (det är just intervju de har efterfrågat och inte debatt*) oklippt hade varit rimligt. Något Haveristerna säkert hade gått med på.
Några skjortor går inte att kasta och han behöver inte bli rädd för att åka på stryk, vilket jag tror han blev hos DST.
Skulle de försöka sig på att vinna numerärt genom att inte låta honom få en syl i vädret är det väl bara att påpeka detta under intervjun?
Med Bards höga svansföring känns det fegt.
Nu skyller han även på att de inte läst hans böcker , vilket åtminstone jag ser som löjeväckande.
* Ok,kanske lite hårklyveri.
Citat:
Ursprungligen postat av
online_always
Haveristerna specifikt har väl ägnat hela program åt att hata honom, så blir väl kanske lite svårt, nästintill omöjligt att debatera mot såna? Tänker jag.
Vår tids Nietzsche borde väl klara av att vinna en diskussion med någon som avskyr honom ändå?
Jag har aldrig hört dem ägna ett helt program åt en sak, sen har jag iofs inte lyssnat på alla avsnitt. Nyfiken på vilket avsnitt du menar , låter kul.