2008-03-27, 18:03
Medlem
Åsa-Nietzsches avatar
Fyller på med Alexander Bard-tråden... http://www.flashback.org/showthread.php?t=595862
Citera
2008-03-27, 18:24
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake
Var när hur gjordes denna IQ mätning av Bards hjärna?
Har bara läst att det inte funkade med två överintelligenta personer när Dominika var med i Army of lovers.

Hon har ju som bekant ett ruggit IQ hon också.

Och nej, jag har ingen aning om hur deras IQ mättes och vart.
Citera
2008-03-27, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake
Bard är en otäck person med elitistiska ideal som bottnar i ett stort självkomplex och bekräftelsebehov.
Enligt uppgift piskbög med mera
Uppenbarligen begåvad på att skriva enkla skitlåtar som säljer.
En superduktig nasare helt enkelt.

Vet väl inte om han är så bra på att skriva låtar snarare kopiera tysk bögdiscopop! Var det inte han som uppfann den numera förbjudna grenen kast med liten dvärg eller har jag bara drömt det??
Citera
2008-03-27, 19:20
Medlem
volvo 240s avatar
Otroligt slug människa, men var har ni bevisen om hans och Dominicas IQ? Vore kul att läsa.
Citera
2008-03-27, 19:24
Bannlyst
Gaydvärg, utan tvekan. En självgod, egocentrisk och kaxikg gaydvärg som tror att BWO är "jättestora" i baltländerna dessutom. Att han sedan måste springa omkring i kortbyxor för att hävda hur fruktansvärt unik och "speciell" han är gör inte saken bättre.
Citera
2008-03-27, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Har bara läst att det inte funkade med två överintelligenta personer när Dominika var med i Army of lovers.

Hon har ju som bekant ett ruggit IQ hon också.

Och nej, jag har ingen aning om hur deras IQ mättes och vart.

Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Otroligt slug människa, men var har ni bevisen om hans och Dominicas IQ? Vore kul att läsa.

Såvitt jag minns så var hon en poäng för lågt för att få lov att gå med i mensa...

Överintelligenta kan inte samarbeta? Tja.. JAG har inget problem att samarbeta med andra smarta, snarare tvärtom. De samarbetssvårigheter jag har/har haft beror inte på iq, inte i något fall.
Citera
2008-03-27, 19:42
Medlem
Fula Gubbens avatar
Dominika är inte "överintelligent", platsar man inte ens på Mensa-skalan så är man inte överintelligent. Däremot är hon sannolikt intelligentare än genomsnittet, vilket antyddes av resultatet i ett halvseriöst IQ-test som någon av kvällshororna körde, där hon fick bra (men inte exceptionellt) resultat. Inget ont om henne för övrigt, en bra person.

Det roliga med det var att Dominika P fick ett bättre IQ-utfall än författaren Ernst Brunner, och ännu roligare var det när Brunner inte kunde svälja detta utan som en riktig pajas började ifrågasätta testet, IQ-begreppet m m. Det var en följetong någon vecka i tidningen där man fick sig några goda skratt.

Alexander Bard fick en gång stryk av några raggare ute på landsbygden, som ogillade hans koketta bög-stil. Tror detta skedde på samma ställe som han just skulle uppträda på.

Särskilt intelligent har han aldrig verkat; hans uttalanden om IT och den nya teknologin har varit korkade och ytliga och väckt munterhet inom branschen. Vi har redan en Christer Sturmark, och det är en för mycket.

- F.G
Citera
2008-03-27, 20:29
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240

Tror det där är kvalificerat skitsnack från de inblandade.....
Citera
2008-03-27, 21:18
Medlem
honken80s avatar
Vet att han brukar maila och skälla ut lokala puckade landstingsråd i stockholm som har trasslat in sig i sina egna ursäkter och lögner. Kan vara rätt underhållande. Sen alla hans hemliga små maillistor drar väl en del intressenter.

Han är rätt smart, har ju lyckats betydligt bättre än den vanliga bittre flashbackaren och medelsvensson
Citera
2008-03-27, 21:25
Medlem
Agent|Os avatar
Det ena utesluter inte det andra. Jag skulle även vilja ta tillfället i akt att här citera Bard: -Hitler var ond, men han kunde klä sig. I DN apropå storviltsjägarlooken.
Citera
2008-03-27, 21:38
Medlem
Vem är Bard?,skall man känna till honom?Vad har han gjort som är så bra?Vad är storheten med Bard?Pratar han sanning?Är det sant att han är i från Motala?
Citera
2008-03-27, 22:02
Medlem
__carls avatar
* Han är gift med en kvinna
* Han är drogliberal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem