Citat:
Ursprungligen postat av
Skewie
Bianca skiljer sig lite från alla andra kvinnor Bard kallat hora genom åren. Detta är första gången han riktar tillmälet mot en jämnårig bekants dotter. Han verkar ha triggats mer än vanligt denna gång. Något med kombinationen kvinna/yngre/snyggare/framgångsrikare verkar få honom att fullständigt koka.
Vill så gärna förstå vad som snurrar inuti hans huvud när han går på "vanliga kändisar", alltså inte politiker eller makthavare. Han har ju svårt för inflytelserika kvinnor det är uppenbart men jag tror även han har en rejäl dos jantelag i sig. Tänker på hans utspel i samband med att Zlatan-statyn vandaliserades.
Haha, jag håller inte med om det AB twittrade men här tar du nog i lite. Utseendet har aldrig varit Bards starka sida, det är knappast något han konkurrerar med.Dessutom är inte Bianca någon topmodell. Hon är en ung tjej som har tillgång till professionell hjälp med smink, hår, ögonbryn, styling etc. Menar inte att hon är ful men knappast outstanding.
Framgångsrik - haha. Jag är ingen Bard-stan, men han står ju bakom flera grupper som slagit internationellt och har skrivit låtar till en massa andra artister. Dessutom lär han få större del av kakan än de andra i grupperna då han är upphovsman till musiken. Han är (med)författare till flera böcker. (Vet inte om han skrivit någon själv? Här kan man i o f s misstänka att filosofen står för mer av skrivandet och Bard frontar mer. Men ska inte döma utan att veta.)
Nej, Bianca är inte mer framgångsrik än Bard. Men visst kan han vara avundsjuk på ungdomen.
Eller så tycker han som många andra att det är störigt att vi fått något slags kändisadel där barnen automatiskt får en plats i strålkastarljuset m h a sitt släktskap.
Men det är ju TV/medie-/skivbolagens etc fel. Antar att det är smidigt och billigt med personer som folk redan känner till. De behöver inte investera i att "bygga upp" och marknadsföra artisten/programledaren/realitystjärnan. Ren ekonomi och lathet, typ. Men tröttsamt.