2008-02-23, 09:36
Medlem
..
2008-02-23, 11:52
Medlem
Inzaits avatar
Längesen man körde detta spelet. Drog en 94 cold sorc och var med i toppen efter senaste restarten fast sen så orkade jag inte mer ^^
2008-02-24, 21:18
Medlem
Goatboys avatar
Hur länge sitter en ip-ban i?
Kan man byta IP?
2008-02-26, 09:14
Medlem
actionbikes avatar
Min lightn soso:

Huvud: Shako i brist på fin grief
Kropp: CoH
Vapen: Eschutas 3/20
Sköld: Dream eller Spirit beroende på va jag är sugen på
Dojjor: Eth Treks
Handskar: Frostburn
2xSoj
Tal Amu i brist på bättre
Torch
Anni
9xLightskillers

Merc:
Eth cv infinity
Eth fortitude wiered fleece
Eth Andys face

Ingen pvp-build men den funkar rätt bra ändå i det ändamålet.
2008-02-26, 14:54
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soup
hur funkar sorcen? pvpar du bara med deN?

Sorcen funkar fint mot andra spelare. One shottar i princip allt jag träffar. Problemet kommer vid paladiner med 30k defence. Brukar köra lite andariel runs och där är det oneshot som gäller

Har ett problem:
Jag håller på att bygga en Hurricane druid och jag undrar om ni tror detta kommer funka:

max hurricane + synergier
poängen som blir kvar åker till summons tex vargar (jävligt fina mot foh paladiner och farcast amazoner) och liv boll.

Statsen sätts ut så här:

str: ca 25 poäng hit.
dex: base
vit: allt
energy: base

Mitt equip kommer bestå av:

Hjälm: shako um / druid circlet 2 druid skill str dex life fcr

Rustning: enigma

Bälte: Arachnid

Vantar: hmm finns många alternativ. kom gärna med synpunkter.

Ringar: Soj soj eller soj ravenfrost.

Amulett: Mara

Vapen: Doom eller hoto behöver hjälp med detta. -57 enemy coldresist på doom lockar mig.

Sköld: Spirit monarch eller stormshield cham (cham är endast om jag bestämmer mig för att köra soj soj istället för soj raven)

Switch: CTA spirit eller Ondals :P

Charms: Torch druid 20 attributes. Annihilius om jag hittar en till, får jaga kloner ett tag. 9 eleskillers om jag ska pvpa annars får det bli ca 3-5. Hatar att springa runt och inte kunna plocka upp något.
2008-02-29, 02:51
Medlem
soups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hkarn
Sorcen funkar fint mot andra spelare. One shottar i princip allt jag träffar. Problemet kommer vid paladiner med 30k defence. Brukar köra lite andariel runs och där är det oneshot som gäller

Har ett problem:
Jag håller på att bygga en Hurricane druid och jag undrar om ni tror detta kommer funka:

max hurricane + synergier
poängen som blir kvar åker till summons tex vargar (jävligt fina mot foh paladiner och farcast amazoner) och liv boll.

Statsen sätts ut så här:

str: ca 25 poäng hit.
dex: base
vit: allt
energy: base

Mitt equip kommer bestå av:

Hjälm: shako um / druid circlet 2 druid skill str dex life fcr

Rustning: enigma

Bälte: Arachnid

Vantar: hmm finns många alternativ. kom gärna med synpunkter.

Ringar: Soj soj eller soj ravenfrost.

Amulett: Mara

Vapen: Doom eller hoto behöver hjälp med detta. -57 enemy coldresist på doom lockar mig.

Sköld: Spirit monarch eller stormshield cham (cham är endast om jag bestämmer mig för att köra soj soj istället för soj raven)

Switch: CTA spirit eller Ondals :P

Charms: Torch druid 20 attributes. Annihilius om jag hittar en till, får jaga kloner ett tag. 9 eleskillers om jag ska pvpa annars får det bli ca 3-5. Hatar att springa runt och inte kunna plocka upp något.

Hmm. intressant build. ingen tornado alltså?

Vet inte om jag skulle satsa på doom.. du tappar mkt i fcr genom att använda den. Men har du råd så tycker jag du ska prova flera alternativ. Har aldrig haft en ren HurricaneDruid nån gång så ..

rent spontant så tänker jag annars att du borde boosta cold dmg / -resi med rbf. Dom flesta har ju 75% resi cold så det känns viktigt att få ner det ganska mkt med tanke på att hurri inte ger våldsamt mkt dmg.

Borde du inte klara dig på basestrength om du kör eni ? 25 stats där känns bortkastat..

Som hjälm kan du prova Nightwing's Veil, 2sk, 15% cold dmg etv . Eller nån circlet med 2 dudu 20fcr och 2 socks för shael eller Rbf..

Storm eller spirit är alltid ett svårt val.. beror lite på hur offensiv du vill vara.

berätta gärna hur det går med builden
2008-02-29, 16:05
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Hmm. intressant build. ingen tornado alltså?

Vet inte om jag skulle satsa på doom.. du tappar mkt i fcr genom att använda den. Men har du råd så tycker jag du ska prova flera alternativ. Har aldrig haft en ren HurricaneDruid nån gång så ..

rent spontant så tänker jag annars att du borde boosta cold dmg / -resi med rbf. Dom flesta har ju 75% resi cold så det känns viktigt att få ner det ganska mkt med tanke på att hurri inte ger våldsamt mkt dmg.

Borde du inte klara dig på basestrength om du kör eni ? 25 stats där känns bortkastat..

Som hjälm kan du prova Nightwing's Veil, 2sk, 15% cold dmg etv . Eller nån circlet med 2 dudu 20fcr och 2 socks för shael eller Rbf..

Storm eller spirit är alltid ett svårt val.. beror lite på hur offensiv du vill vara.

berätta gärna hur det går med builden

Tänkte skippa fcr eftersom det inte behövs så mycket med hurricane. Doom är riktigt bra i duell eftersom den fryser folk även om de har cannot be frozen. Jag har en nightwing på gång och funderar på att köra en 20/-20 cold monarch

Håller för tillfället att bygga 2 druider.
En hurricane och en Rabies/fury
2008-03-01, 12:21
Medlem
soups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hkarn
Tänkte skippa fcr eftersom det inte behövs så mycket med hurricane. Doom är riktigt bra i duell eftersom den fryser folk även om de har cannot be frozen. Jag har en nightwing på gång och funderar på att köra en 20/-20 cold monarch

Håller för tillfället att bygga 2 druider.
En hurricane och en Rabies/fury

fast fcr är ju ganska viktigt för att tela på runt och ifrån motståndarna.. många är ju snabba ^ ^

Rabies fury är kul! har en själv nu, mest fury på den dock...
2008-03-01, 17:46
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
fast fcr är ju ganska viktigt för att tela på runt och ifrån motståndarna.. många är ju snabba ^ ^

Rabies fury är kul! har en själv nu, mest fury på den dock...

Tänkte precis skrota mitt hurricane projekt och börja med rabies/fury. Vill dock inte ha samma build som alla andra så jag funderar på att köra rabies/grizzly
2008-03-01, 20:51
Medlem
Alltså vad i helvete...

Vad får man ge för en Mal runa nu för tiden?
Förr gick dom för Um Pul, gör dom inte det längre?
2008-03-02, 20:27
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaliss
Alltså vad i helvete...

Vad får man ge för en Mal runa nu för tiden?
Förr gick dom för Um Pul, gör dom inte det längre?

På scnl räknas de nästan som hr.
2008-03-15, 17:06
Medlem
hej

har åter igen tänkt börja spela diablo 2.. men har ett problem på battle-net; jag kan inte komma in!

jag orkar inte göra något annat än att spela och kika runt lite på forum.. så ni får gärna ha lite överseende med att jag har noll koll på datorer.
ett meddelande när jag tycker på battle-net:

Unable to connect to battle-net
If using a modem, you may need to connect to your internet service provider before connecting to battle-net. for more information, visit www.battle.net/support/errormessages

och som jag sa så är jag inte alls haj på datorer, bli inte tjuriga

vad ska jag göra?? tacksam för hjälp

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in