2008-02-03, 22:59
Medlem
Herr_Oins avatar
Jag har faktiskt dragit igång en necro och en barbar, varav barbaren nu börjar gå ganska mycket framåt. Är väldigt på om någon hör av sig om lite gammal hederlig battlenet.
2008-02-04, 08:41
Medlem
slippys avatar
Någon som vet vad tomb reaver är värd?

http://www.diablo2guide.com/database/unique-items/tomb-reaver-id850.php
2008-02-04, 08:49
Medlem
askers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slippy
Någon som vet vad tomb reaver är värd?

http://www.diablo2guide.com/database/unique-items/tomb-reaver-id850.php

Beror på stats. Ethereal? Om inte så får du ett par pgems eller pul som högst.
2008-02-04, 08:54
Medlem
Ja tjena. Man ska inte byta grejer med dig i D2 med andra ord. En sketen Pul runa? Och perfect gems får man ju ihop på fem minuter.
2008-02-04, 08:56
Medlem
askers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fits
Ja tjena. Man ska inte byta grejer med dig i D2 med andra ord. En sketen Pul runa? Och perfect gems får man ju ihop på fem minuter.
Han frågade om värdet på itemet och det fick han. Och detta i det mest generösa fall. Vad ville du höra, att den var värd high runes?
2008-02-04, 09:03
Medlem
slippys avatar
Jag fick PUL för sanders handskar häromdagen. Jag byter nog inte bort min tombreaver för under UM.

För en socklad monarch får man också enkelt PUL.

Svenskar har jag märkt är grymt snåla när det gäller att trada.
2008-02-04, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asker
Han frågade om värdet på itemet och det fick han. Och detta i det mest generösa fall. Vad ville du höra, att den var värd high runes?
Om du hade spelat spelet tillräckligt länge borde du veta att det är lättare att hitta en pul runa än en Tomb reaver
2008-02-04, 18:26
Medlem
askers avatar
Citat:
Om du hade spelat spelet tillräckligt länge borde du veta att det är lättare att hitta en pul runa än en Tomb reaver
Om du hade spelat tillräckligt länge hade du vetat att Pul är hårdvaluta medan en vanlig Tomb Reaver är närmast oanvändbar. Bara för att t ex Windforce är svår att hitta betyder inte att den är mycket värd. Prisuppskattningen är inte min egen, utan höftat från tradingforumet på diabloii.net, och där brukar man vanligtvis vara ganska generös vid byten så jag tror absolut inte att Pul är något underpris. Jag har ingenting att vinna på att ljuga, jag säger bara som det är.
2008-02-04, 18:32
Moderator
Falukropps avatar
Citat:

Det är en fråga om hur användbara prylarna är. Tombreaver funkar som mercvapen typ, men inte så mycket mer.
2008-02-04, 19:04
Medlem
Hkarns avatar
sist jag kollade så var hård valuta soj/hrs och om man vill vara ännu hårdare så är det pc 45, 40/15 eller 3 20 20 som gäller.

Tomb reaver matar man akara med föresten.
2008-02-04, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falukropp
Det är en fråga om hur användbara prylarna är. Tombreaver funkar som mercvapen typ, men inte så mycket mer.
Ok då.
Men soj e väl efter uppgradering inte hårdvalutan. Men jag vet inte, så länge sen jag spelade Diablo2.
2008-02-04, 19:59
Medlem
Salachtins avatar
Mja, de hade väl sin storhetstid för ett par år sedan i 1.09, sedan droppade de som fan när 1.10 kom, typ? Möjligt att de har kommit tillbaka nu, litet smått.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in