2008-05-02, 02:34
Medlem
4blindaflators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superwear
har tyvärr nyss slutat. Spelade förra laddern, hade en på hcl laddern o några 90+ hcl'are också. Ja public går inte att spela på nm/hell
Nä games är det inte många och definitivt inte lätt att hitta seriösa. Dock har jag blivit 56 med baban på typ en 3-4 dar, inte fyskam, går så jävla snabbt med ench cows osv. Eftersom det inte är många spelare så blir det ju så att man träffar samma ena hela tiden och spelar mycket med vissa. Tänkte bara säga att nu jävlar kör jag igång en hammerdin, så sjukt överlägsen i pvm så det e galet.
2008-05-02, 10:06
Medlem
Hkarns avatar
Fan, jag skulle aldrig palla lira hardcore. Kan ni inte hitta ett gäng serriösa lirare och köra en ut för att komma till 92?
2008-05-02, 11:57
Medlem
Nån som spelar ladder?
2008-05-02, 12:30
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoned.com
Nån som spelar ladder?

Jag lirar Non ladder softcore...
Vad har hänt med tråden föresten? känns som om den är halvt raderad.
2008-05-02, 12:34
Medlem
Castnickes avatar
Vad är skillnaden mellan laddar och icke-ladder?
2008-05-02, 13:50
Medlem
askers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostadvåffla
BANNAD!!!! har maphackat i åratal, men nu när jag väl tar upp diablo 2 lirandet igen, så lyckas ja bli bannad :/ ja använde mig av stings hackmap 2.10, ja, så ta detta som en varning.
Då har du varit klantig. Stings Maphack är säkert så länge du inte laddar IScan.

Citat:
Ursprungligen postat av Castnicke
Vad är skillnaden mellan laddar och icke-ladder?
På ladder finns endast relativt nya karaktärer. Då den startade efter den senaste patchen släpptes är den mig veterligen fri från fuskade items och dupes.
2008-05-02, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rostadvåffla
BANNAD!!!! har maphackat i åratal, men nu när jag väl tar upp diablo 2 lirandet igen, så lyckas ja bli bannad :/ ja använde mig av stings hackmap 2.10, ja, så ta detta som en varning.

Fan vad skönt att se att Blizzard lyckas banna någon idiotisk spelare som försöker fuska!

Tyvärr så är b.net redan förstört av allt fusk, så SP är enda sättet att spela D2 nu för tiden.
2008-05-02, 16:12
Medlem
Är 2.10 lite senaste versionen av Sting? Hur stor är chansen att bli bannad?
2008-05-02, 18:26
Medlem
4blindaflators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hkarn
Fan, jag skulle aldrig palla lira hardcore. Kan ni inte hitta ett gäng serriösa lirare och köra en ut för att komma till 92?
Diablo är som sex, hc är roligare. Fattar inte riktigt vad du menar köra en ut för att komma till 92, varför just 92? btw, högsta char på hcl är King EF pala 96
2008-05-02, 19:56
Medlem
Diablo är insnöat spel.. jag drog i gång i min deppighet gjorde en wwbarb kul som fan innan man insåg hur värdelöst det är.. gå över till wow där finns det iaf tillgångasätt att vara social och det betalar tillbaka
2008-05-02, 19:59
Medlem
TYGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rexam
Diablo är insnöat spel.. jag drog i gång i min deppighet gjorde en wwbarb kul som fan innan man insåg hur värdelöst det är.. gå över till wow där finns det iaf tillgångasätt att vara social och det betalar tillbaka

Finns inge Hardcore i WOW ju och det är lätt att bli maxlevel.
2008-05-02, 20:53
Medlem
Panzerbat.s avatar
Vilken klass passar bra till en bowazon och en summonernecromancer? Ska lira lite med två polare söndag-måndag och en av dem har ine bestämt sig vad han ska spela.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in