Citat:
Ursprungligen postat av
Lazydell
Att flytten hit var villkorat med att Måns var drogfri - har han berättat det i efterhand eftersom ingen visste att han missbrukade?
Trodde du verkligen att det var en livskris att han följde skivbolagens direktiv att göra sig ett namn på tiktok?
Har folk nära Måns avstått att vittna för att han ska få behålla sina barn hemma? Verkligen?
Du säger att han inte varit ärlig de senaste åren och nämner pappan. Men han hade ju sina dubier när de skulle gifta sig för 6 år sedan. Menar du att Måns skapade intriger redan då?
Varför fick familjen en chock när domstolen vanligtvis upplyser innan att förhören kommer att spelas in?
Varför vänder du dig inte även till dem som är elaka mot Måns, utan bara de som har något att säga om Ciara? Jag menar de är ju fler och hårdare i sin ton. Hur hjälper det Måns?
Om du vet att familjen har problem med psyksjuka stalkers, att folk här vet saker sedan 10 år tillbaka och du inte vill outa dig själv - varför gör du det då? Jag får inte ihop det.
Vi visste inte att han missbrukade men att han använde kokain lite då och då, som många konstaterat är det inte helt ovanligt. Ciara ville inte att Måns skulle använda kokain över huvud taget. Hans föräldrar visste dock inte att han tog kokain över huvud taget.
Måns har väldigt mycket att säga till om när det kommer till hans personliga varumärke och hans TikTok-satsning är inget skivbolaget tvingat honom till.
Personer nära honom har avstått från att vittna för att de inte vill göra sig osams med honom för att de helt enkelt inte ville ta hans ”direktiv” om vad man får och inte får säga i rätten.
Jag förstår nu i efterhand att intrigmakandet skett under lång tid. Jag vet dock inte om det verkligen bör kallas intrigmakande för det har varit subtilt.
Chocken för familjen handlar om att dessa inspelningar publicerats online och finns för allmänheten att lyssna på.
Om det finns några missförstånd: Jag tycker inte att någon ska tala illa om någon men för mig framstår det som mer agiterat att illaskvallra om en kändis fru än att illaskvallra om kändisen.
Jag har inte outat mig själv. (Ännu.) Och i den här tråden är det knappast jag som framstår som en psyksjuk stalker utan flera andra.