Citat:
Ursprungligen postat av villepilles
Jag bryr mig inte alls om denna subba eller helyllefolk överlag, men denna jude-Mens retar mig enormt, både hans äckliga sliskjudiska utseende och hans ständiga närvaro i media där alla kaffe-Svenssons vill suga av juden.
Får riktigt taskiga vibbar från denna snubbe. Sen att han står i rutan under primetime och försöker säga åt mig vad jag ska tycka och tänka samt lägga till att om jag inte tycker så som han säger att jag ska tycka så är jag en IDIOT eller värre.. han säger det ju inte ordagrant men det är vad han menar. Kommer aldrig mer lyssna på varken han eller någon annan på svenska kanaler! Tur att en annan förstår vad han/dom håller på med iaf, värre för zombie-delen av populationen som inte fattar att dom blir indoktrinerade av Måns och hans gelikar :S tragiskt.
Verkar som att du fattar vad som händer iaf. Kolla på allsången någongång och kolla på hur människorna i publiken ser ut.. tomma skal av människor som ser ut att leva i någon slags dimma, helt borta ser dom ut att vara :S
illa illa!