2011-08-03, 20:13
Medlem
.-.-.s avatar
Blir det knulla av nu?

Tänk att få vara i den snubbens skor, han kan gå på stan och peka på vem som helst och säga dig ska jag sätta på och 90% av alla damer kommer säga ja, av alla tjejer under 18 så kommer 100% säga ja.

Vore jag Måns skulle jag prostituera mig, vilka enorma pengar han skulle kunna få för att ligga med kvinnor.
Citera
2011-08-03, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Blir det knulla av nu?

Tänk att få vara i den snubbens skor, han kan gå på stan och peka på vem som helst och säga dig ska jag sätta på och 90% av alla damer kommer säga ja, av alla tjejer under 18 så kommer 100% säga ja.

Vore jag Måns skulle jag prostituera mig, vilka enorma pengar han skulle kunna få för att ligga med kvinnor.

Klart juden kan det. Han är känd! för vad han är känd vet jag inte. Även Danny De vito får fin fitta jämfört med dig och mig.
Citera
2011-08-03, 22:47
Medlem
Swartzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Känner ingen av dem, så lika spännande som att Jocke och Eva i Luleå gjort slut.

VAAA!!?? Vad fan SÄGER du!?? Har dom gjort SLUT!? Hur,var och varför?? Nu blev hela kvällen förstörd!
Citera
2011-08-04, 01:19
Medlem
Deewos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villepilles
Jag bryr mig inte alls om denna subba eller helyllefolk överlag, men denna jude-Mens retar mig enormt, både hans äckliga sliskjudiska utseende och hans ständiga närvaro i media där alla kaffe-Svenssons vill suga av juden.

Får riktigt taskiga vibbar från denna snubbe. Sen att han står i rutan under primetime och försöker säga åt mig vad jag ska tycka och tänka samt lägga till att om jag inte tycker så som han säger att jag ska tycka så är jag en IDIOT eller värre.. han säger det ju inte ordagrant men det är vad han menar. Kommer aldrig mer lyssna på varken han eller någon annan på svenska kanaler! Tur att en annan förstår vad han/dom håller på med iaf, värre för zombie-delen av populationen som inte fattar att dom blir indoktrinerade av Måns och hans gelikar :S tragiskt.

Verkar som att du fattar vad som händer iaf. Kolla på allsången någongång och kolla på hur människorna i publiken ser ut.. tomma skal av människor som ser ut att leva i någon slags dimma, helt borta ser dom ut att vara :S

illa illa!
Citera
2011-08-04, 12:18
Medlem
Jag har hört att han är en fitta. Han rumlade ju runt i Båstad häromveckan. Då var Marie hemma med tjejerna och käkade glassss enligt artikeln. Han får ju knulla en hel del antar jag.
http://korta.nu/cjp9b
Citera
2011-08-04, 13:00
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle13411990.ab

Fråga till Marie:

Är du singel nu?

– Av respekt för det vi har haft och för att det är jobbigt att prata om vill jag nog lämna det så här.

Avd: Då vet vi vem som lämnade vem !

Hur svårt är det egentligen att svara "JA" på frågan om hon är singel? Nu låter det precis som att hon har träffat en ny kille men vill inte avslöja namnet.
Citera
2011-08-04, 14:53
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diponible
Vadå knullar inte? Är hon sån där No-sex-before-marriage?

Nej det är hon garanterat inte...
Citera
2011-08-04, 15:46
Medlem
Deadwoods avatar
Vet inte hur mkt herr Måns egentligen ligger runt, men jag tycker han har så klara gayvibbar. Tror han kommer komma ut, faktiskt. (Fast om raggandet i Båstad var på kvinns, har jag ju fel).
Citera
2011-08-04, 17:17
Medlem
Kanske har tagits upp med tråden, men har hört att han ska ha en lägenhet i Humlegården där han bedriver otukt med allehanda brudar som han tar hem.
Citera
2011-08-04, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fetakungen
Är inte Lill-Babs ledig?
Hon ställer nog upp. Han är ju i en lämplig ålder för henne.
Citera
2011-08-04, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phony
Yes och där sitter du i dina bajsrandiga kalsonger, lönnfet, ful, utan framtid och jobb och får bara knulla feta grisar du hittar på den lokala krogen om ens det. Jag tror Måns är överlycklig över att vara Jude när han ser white trash skräp som du faktiskt.

Måste bara tacka för att du täppte till truten på judehataren.
Citera
2011-08-04, 23:52
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Det har han redan gjort. Han lånade 30 000 av Cecilia von Krusenstjerna (numera åter med flicknamnet Gyllenhammar). Pengarna fick hon aldrig tilbaks, men några påsättningar blev det i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in