2025-04-29, 22:20
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Normalisera våld? En påstådd knuff som inte ens är säkert att den ägt rum är väl knappast att normalisera "våld mot kvinnor". Bara för att du är en white knight som köper hela historien och ägnar dig åt vuxenmobbing betyder inte att andra gör detsamma.

"En påstådd knuff" Ciara har polisanmält relationsvåld och du skriver att det inte ens är säkert att den ägt rum". Tror du verkligen att Ciara skulle polisanmäla sin man för våld utan att något har hänt?
Citera
2025-04-29, 22:21
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Anders Öfvergård klockade honom som lögnare i programmet där han skulle hälsa på och hjälpa honom snickra. It takes one to know one?

Ja Anders hade väl också svårt att hålla labbarna i styr?

Kött-Anders och Kola-Måns kanske kan styra upp något program ihop?
Citera
2025-04-29, 22:22
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Det där stämmer ju inte. Han har lett Allsång på Skansen i två-tre år och det får man bara göra om man är folkkär.

För 12-14 år sedan ja. Det var då. Det betyder inte att man är folkkär 2025.
Citera
2025-04-29, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Har Måns gått ut ännu om att han har påbrå från resande folket alternativt en klick jude? Jag tycker nog det kan vara vackert att veta! Killen har missbrukat kokain och annat under hela sin aktiva karriär! Kul att det verkar bli riktigt grisigt mellan Ciara och Måns! Knappast någon som är oskyldigt i dramat, men vad vet jag? Jag är banne mig ingen fluga på väggen!
Finns det ingen attraktion kvar mellan dessa personer ? Det verkar ju inte så.Varför skaffar dom då barn som man bör leva lång tid med .Alltihop förefaller vara väldigt barnsligt och ogenomtänkt. Skulle tro att Ciaras föräldrar nu också är engagerade och vill hjälpa sin dotter.
Citera
2025-04-29, 22:24
Medlem
Citat:
Alla andra missbrukar inte alls kokain, det är en lögn.
Det är en jättevanlig partydrog och i vida kretsar.
Helt vanliga Svenssons festar med kokain även.
Jag tror att det är lika vanligt förekommande som sprit och öl på krogen numer.
Tyvärr.
Citera
2025-04-29, 22:26
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Det är en jättevanlig partydrog och i vida kretsar.
Helt vanliga Svenssons festar med kokain även.
Jag tror att det är lika vanligt förekommande som sprit och öl på krogen numer.
Tyvärr.

Det tror jag inte alls. Men fortsätt du att normalisera allt Måns ställt till med. Snart skriver du väl att de flesta Svenssons åker på polisanmälningar för relationsvåld från sin respektive. Måns beter sig som att han är en omogen 18-åring
Senast redigerad av Rikskrim08 2025-04-29 kl. 22:28.
Citera
2025-04-29, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Är du ironisk eller menar du allvar med att reaktioner här på Måns liv och beteende beror på avundsjuka. Jag tror du skojar, det är inte många som vill ha Måns liv, det vågar jag garantera

Eh tillåt oss le, tror det byggts upp. Total eurovisionvinnare och nära kunna vinna igen han kom tvåa det är inte illa( vad säger då alla andra och den som kom åtta?), programledare för Eurovision vid flera tillfällen och dröm nr ett för många Allsång på Skansen, fantastiska koncerter med de största artisterna och medverkar sedan flera säsonger i ett av tv4s största program uppskattat i alla åldrar, sålde väl en båt för en miljon(?). Hade det vackraste bröllop med sin dåvarande fru och har två fina söner, egen vingård, hade väl succe med padelhallar också, fyra boenden hade de väl ? 7,5 miljoner på fickan efter försäljningen av lägenheten, ska vi fortsätta? Dethadedåvivelatha och uppenbarligen ville Ciara ha det. Vi spelar låtarna hans ofta, suveräna.

Att han valde droger är en besvikelse. Men han lyckades sluta. Starkt och något många bör ta efter.
Citera
2025-04-29, 22:37
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Nej en knuff är i de flesta fall att betrakta som ofredande. I sällsynta fall lindrig misshandel.

Fel, knuffar är misshandel. https://advguide.se/misshandel/
Speciellt i detta fall som handlar om att han knuffade in henne i väggen. Om det gör ont är det inte ens ringa misshandel och det gör ont att knuffas rakt in i en vägg.
Citera
2025-04-29, 22:39
Medlem
Citat:
Någon länkade släktforskning på honom. Om den stämmer hade några ovanför honom klassiska resar-yrken som ’’valackare’, samtidigt som det uttryckligen stod att dessa reste omkring.
Han har inget judiskt påbrå alls, det har han dementerat i intervju.
Så MZ har kanske ärvt musiken i blodet som man säger, från en avlägsen släkting.
Det svenskaste som finns är väl dragspelskungen Calle Hjularbo.
Han var resanderom men berättade det aldrig för någon.
Många spelmän var resanderomer. Den tjusiga folkdansen spelas till polskor och valser som fiolspelande resanderomer har komponerat.
Citera
2025-04-29, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
"Nästan alla" 38-åringar med två små barn hemma snortar kokain menar du?

Det är riktigt vanligt i Storbritanien, och hans fru är en dokusåpakändis, hon har
garanterat festat på kokain många gånger.
Britter festar hårt dessutom, att röka på är som att dricka en folköl till maten där.
Citera
2025-04-29, 22:40
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afjrodd1234jfkzl2g
Eh tillåt oss le, tror det byggts upp. Total eurovisionvinnare och nära kunna vinna igen han kom tvåa det är inte illa( vad säger då alla andra och den som kom åtta?), programledare för Eurovision vid flera tillfällen och dröm nr ett för många Allsång på Skansen, fantastiska koncerter med de största artisterna och medverkar sedan flera säsonger i ett av tv4s största program uppskattat i alla åldrar, sålde väl en båt för en miljon(?). Hade det vackraste bröllop med sin dåvarande fru och har två fina söner, egen vingård, hade väl succe med padelhallar också, fyra boenden hade de väl ? 7,5 miljoner på fickan efter försäljningen av lägenheten, ska vi fortsätta? Dethadedåvivelatha och uppenbarligen ville Ciara ha det. Vi spelar låtarna hans ofta, suveräna.

Att han valde droger är en besvikelse. Men han lyckades sluta. Starkt och något många bör ta efter.

Du räknar upp en massa materiella ting och yttre fasader. Tror du det är allt alla strävar efter? Måns gör det uppenbarligen, han kanske har fyllt en inre tomhet med prylar, droger och sex. Vad vet jag.
Senast redigerad av Rikskrim08 2025-04-29 kl. 22:45.
Citera
2025-04-29, 22:42
Medlem
Abelssuns avatar
Kommer han få sitta i panelen nästa år i Masked Singer? Blir han dömd för misshandel mot Ciara, är det nog kört för gossen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in