1/ Nej det får du göra och hänvisa till vetenskaplig studie.
Jag tror det ligger något i att högdjur i topp position kan ha diagnoser som NPD och även psykopat.
Det är ju bara att kolla på Vita huset.
Men att vanliga läkare, advokater och vice direktörer skulle ha NPD köper inte jag.
Det finns många intervjuer och filmer med den kända topp kirurgen Paolo Macharini
så att man kan dra slutsatser om honom, att det kan misstänkas att han har NPD.
Men nu insinuerade du att MZ föräldrar eftersom de är högutbildade(?) skulle ha NPD!?
Man kan verkligen inte generalisera på det sättet. Hans föräldrar verkar vara av helylle.
Hans pappa gav intryck av att vara en väldigt varm, hjärtlig person. Så som många läkare och kirurger är.
2/ Har han? Det får du belägga med verkliga händelser isåfall.
3/ Har du själv varit på drive in besök hos psykiatrin nyligen och fått diagnos på 30 minuter?
Då tror jag att du fick fel medicin för du verkar inte ha blivit hjälpt.
Jag kan tänka mig att många som läser här har erfarenhet från psykiatriker och utredningar och vet hur lång tid det kan ta.
Och jag kan ge exempel på två ADD utredningar som jag haft insyn i nyligen.
I ena fallet 1 år, i det andra fallet mer än 2 år. Trots tester och frågeformulär.
Edit: I det första fallet var det ett år hos psykiatrin först innan det misstänktes ADD.
?/ Nej du skrev inte tydligt alls att du tror, funderar eller fantiserar.
Du kom med en hel rad av tvärsäkra påståenden. Precis som du gjort nu i denna texten.
Kanske kan du inte skilja på vad du själv inbillar dig och vad du säkert vet.