2025-04-04, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvitter-Splitter
Mjaa, det finns väl en del frågetecken kring hur kokainkungen åkte fast. Ifall hans namn angavs i utbyte mot en tjänst. I.o.m. att du misstänker att det rörde sig om MZ i fallet om sexköp, samt att du beskriver att polisen var välvilligt inställda till honom, väcks en del funderingar kring om det fanns en koppling.
Det finns ingen sådan uppgift. Det är* Bystskuggas egen förklaringsmodell till att det inte finns något bevisat brott.
Citera
2025-04-04, 20:10
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Mjaa, det finns väl en del frågetecken kring hur kokainkungen åkte fast. Ifall hans namn angavs i utbyte mot en tjänst. I.o.m. att du misstänker att det rörde sig om MZ i fallet om sexköp, samt att du beskriver att polisen var välvilligt inställda till honom, väcks en del funderingar kring om det fanns en koppling.

Aha, du menar om Polisen efter att de tagit Måns med brallorna nere satte press på honom att vittna mot Kokainkungen, och det kanske var så han slapp undan sexköpsmisstankarna? Och att det där med släpvagnen bara var en cover-story?

En kul tanke förstås, men jag vet inte, om det finns tillräckligt med indicier för att göra ett rimligt antagande kring det...
Senast redigerad av Bystskugga 2025-04-04 kl. 20:18.
Citera
2025-04-04, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Aha, du menar om Polisen efter att de tagit Måns med brallorna nere satte press på honom att vittna mot Kokainkungen, och det kanske var så han slapp undan sexköpsmisstankarna? Och att det där med släpvagnen bara var en cover-story?

En kul tanke förstås, men jag vet inte, om det finns tillräckligt med indicier för att göra ett rimligt antagande kring det...

Nej, så kan det vara.

När du beskriver att de var välvilligt inställda till honom, vad tror du att det beror på?
Citera
2025-04-04, 20:29
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga

Just saying… en hypotetisk person i den hypotetiska situationen hade ju kunnat självmant föreslå det som byteshandel. Om den hypotetiske sexköparen var en illojal och självisk kappvändare.
Citera
2025-04-04, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbephoenix
Just saying… en hypotetisk person i den hypotetiska situationen hade ju kunnat självmant föreslå det som byteshandel. Om den hypotetiske sexköparen var en illojal och självisk kappvändare.
Se där! Ett nytt kapitel till den självskrivande sagan om sexköparen som inte köpte sex men lömskt nog köpte sig fri genom att ange kokainkungen som han inte köpt kokain av så vitt känt men ändå....liksom alltså. Så kan det gått till!
Citera
2025-04-04, 21:15
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Nej, så kan det vara.

När du beskriver att de var välvilligt inställda till honom, vad tror du att det beror på?

Vet inte. Jag antog att det hade något att göra med att han är publik person som lever på sin image, och skulle ta stor skada av ett sexköpsavslöjande. Alternativt att Poliserna i fråga var fans.

Det var så att säga assume the least worst approachen.
Citera
2025-04-04, 21:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Se där! Ett nytt kapitel till den självskrivande sagan om sexköparen som inte köpte sex men lömskt nog köpte sig fri genom att ange kokainkungen som han inte köpt kokain av så vitt känt men ändå....liksom alltså. Så kan det gått till!
Hahaha!
Citera
2025-04-04, 21:27
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Varför är nu Måns längd så viktig?

För att Mums-Mums är en sexsymbol. Den totala längden avslöjar dessutom en hel del om övriga kroppsdelars längd.
Citera
2025-04-04, 22:01
Medlem
Skumfidusen71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
För att Mums-Mums är en sexsymbol. Den totala längden avslöjar dessutom en hel del om övriga kroppsdelars längd.

Nope, inte alls
Citera
2025-04-04, 22:20
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatstickling
Då finns det miljontals människor här i världen som är omogna och tramsiga då enligt dig. För det är högst vanligt att inte följa sina barns mamma/pappa efter separation. Alla jag känner i stort sett inklusive mig själv.
Kan räkna upp hundra stycken bara nu i huvudet.
En som är väldigt känd är ju Pernilla Wahlgren som delar många barn med Emilio. Och de följer inte varandra på instagram.

Han kanske inte orkar gå in och sålla bort bara för att det ska vara nåt sorts statement.
Citera
2025-04-04, 22:32
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
1/ Nej det får du göra och hänvisa till vetenskaplig studie.
Jag tror det ligger något i att högdjur i topp position kan ha diagnoser som NPD och även psykopat.
Det är ju bara att kolla på Vita huset.

Men att vanliga läkare, advokater och vice direktörer skulle ha NPD köper inte jag.
Det finns många intervjuer och filmer med den kända topp kirurgen Paolo Macharini
så att man kan dra slutsatser om honom, att det kan misstänkas att han har NPD.
Men nu insinuerade du att MZ föräldrar eftersom de är högutbildade(?) skulle ha NPD!?

Man kan verkligen inte generalisera på det sättet. Hans föräldrar verkar vara av helylle.
Hans pappa gav intryck av att vara en väldigt varm, hjärtlig person. Så som många läkare och kirurger är.

2/ Har han? Det får du belägga med verkliga händelser isåfall.

3/ Har du själv varit på drive in besök hos psykiatrin nyligen och fått diagnos på 30 minuter?
Då tror jag att du fick fel medicin för du verkar inte ha blivit hjälpt.

Jag kan tänka mig att många som läser här har erfarenhet från psykiatriker och utredningar och vet hur lång tid det kan ta.
Och jag kan ge exempel på två ADD utredningar som jag haft insyn i nyligen.
I ena fallet 1 år, i det andra fallet mer än 2 år. Trots tester och frågeformulär.
Edit: I det första fallet var det ett år hos psykiatrin först innan det misstänktes ADD.

?/ Nej du skrev inte tydligt alls att du tror, funderar eller fantiserar.
Du kom med en hel rad av tvärsäkra påståenden. Precis som du gjort nu i denna texten.

Kanske kan du inte skilja på vad du själv inbillar dig och vad du säkert vet.

Herregud, sån manisk svada!

Jag skrev att narcissister är vanligare inom vissa yrken, inte att Måns föräldrar är narcissister. Det är din fantasi. Vad för tvärsäkra påståenden syftar du på? Citera.
Citera
2025-04-04, 22:32
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Men kära nån?!
Fick MZ ett utbrott?! För att han brast ut i tårar och ville vara för sig själv en stund?
Vilka saker slog han sönder?
Och vilken hustru och vilka barn har han misshandlat??????

Det är många människor som har svårt att passa tider.
Utan att för den sakens skull vara missanpassade eller ha någon diagnos alls.
Jag skulle aldrig vända en vän ryggen pga förtal eller för att denna hade en vana att bli sen.

Du verkar att ha problem med att finna nytt smaskigt skvaller dock.

Han sparkade på "lite saker" och telefonen kom till skada enligt honom själv. Detta har diskuterats minst tio gånger i tråden, ändå fattar du inte.

Jag skrev att han påstås ha misshandlat Ciara och barnen, varför frågar du då "vilken hustru och vilka barn har han misshandlat"? Vad är det du inte fattar?

Är en sak att ha svårt att passa tider och en annan att skita i att dyka upp alls. Sen spelar anledningen givetvis in. Att vara bakfull t ex, är inte en godtagbar ursäkt.

Ingen annan svensk artist skulle få för sig att skita i att dyka upp på inbokad intervju dagen efter de vunnit en Mellodeltävling. Inte ens kända pundare som Flink och Kleerup.

Vem fan tror Måns att han är liksom? Nån slags världskänd rockstjärna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in