2025-03-21, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Jo blir man anklagad för att vara kvinnomisshandlare och knarkare så förstår jag det. Även om det skulle vara sant så har Ciara begått grovt förtal. Nu är frågan om Måns kommer vilja vidta rättsliga åtgärder.

Nej, den stora frågan är om CZ kommer att vidta rättsliga åtgärder. Sitter hon på massor med "bevis" kommer nog MZs skall tonas ner till ett morr.
Citera
2025-03-21, 07:42
Medlem
Kryptonitonias avatar
Gäsp så många tröttsamma kommentarer från i natt om M som den gode stackars mannen som alla trampar på och C som den fruktansvärda och ondeskefulla kvinnan. Kvinnor är manipulativa, känslostyrda, de får skylla sig själva, kvinnor förstör, kvinnor hatar män, kvinnor ska inte få uttrycka sig... Börjar närmast likna ett foster till incelkultur.
Senast redigerad av Kryptonitonia 2025-03-21 kl. 07:47.
Citera
2025-03-21, 07:56
Medlem
DjPuttes avatar
Skulle bara folket i tråden kunna tänka lite istället för sitta och hitta på skvaller eller liknade och inse lite grann vad sjutton som hänt, Case is so easy checka up vilka som stöttar CZ från ingenstans och att Cammila Läckberg tipsar om en PR person allt stinker # metoo och absolut inget annat!

Dem har fått sina klor i CZ som är en officiell person och på andra sidan MZ med sitt sk bagage vem är då bättre att få stå som front i detta case jo CZ, Vi kan sitta och fantisera många saker men #metoo rörelse har inte vart i rampljuset och nu kom chansen så CZ är deras huvud och de övriga bakom föder henne med vad hon ska säga och göra!
Senast redigerad av DjPutte 2025-03-21 kl. 08:10.
Citera
2025-03-21, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Mycket man inte förstår här dom har varit ihop ett tiotal år mestadels bott i England, om hon nu har haft det så hemskt varför väljer hon då att skaffa 2 barn med honom samt flytta med honom till Skåne? Eller har han blivit totalt personsförändrad hastigt om än inte lustigt,?

Njaeee...

Sedan förstår jag inte heller hur många av er härinne köper allt hon säger rakt av ni har ju inte en susning om någonting. Fundera på om någon hade skrivit om er el nån ni kände och beskyllt er för allvarliga saker utan att ha någon form av bevis att lägga fram är det ok? Helt otroliga är ni och det är inte positivt i detta fallet.
Det liknar snart häxjakt.!

Tror tyvärr detta blir en väldigt smutsig skilsmässa ,hemskt för barnen är det iaf.

Låter faktiskt som att du inte vet hur narcissister jobbar och hur kvinnor fungerar.

Det är kanske inte så att folk köper hennes ord som sanningar rakt av? Det är ju spekulationer i dom flesta fall. Sen finns det såklart några få ärthjärnor som är övertygade om både det ena och det andra såklart, folk som är dåliga på att se mellan raderna och tror att en måste ljuga om allt och den andra talar sanning om allt.
Citera
2025-03-21, 08:12
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Va det här ju läckt ut att han är notorisk otrogen samt sexmissbrukare och gillar droger.
Däremot ingenting om att han varit våldsam så det kan ju vara en ren lögn inbakad bland det som alla vet är sant.
Jag har faktiskt missat det måste jag erkänna. Jag har bara hört att allt "Mums-Mums" rör vid blir till guld. Om han nu haft rykte om sig att vara sex- och kokainmissbrukare, varför har han då anlitats av familjeprogram som Masked Singer? Jag menar, tv-kanaler har ju gjort sig av med kändisar i rutan för mindre än så.
Citera
2025-03-21, 08:15
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Du behöver inte oroa dig han har legat med hundratals unga tjejer och dragit enorma mängder kokain jag känner till några av dessa tjejer men varför skulle dom vilja gå ut i media. Vad får dom ut av det.
Pengar och kändisskap, möjligtvis också erbjudandet att vara med i tv och skriva en bok om sina upplevelser. Om inte annat kan de bli influencers.
Citera
2025-03-21, 08:17
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Måns krishanterar och skriver nu: ”Knappast någon kan vid det här laget ha undgått att Ciara och jag tyvärr befinner oss mitt i en uppslitande skilsmässa. Det är en svår situation med sårade känslor från båda håll. Det blev inte som någon av oss hade tänkt oss”

"Jag önskar innerligt att denna skilsmässa – som är svår nog som den är – inte pågick inför allmänhetens ögon. Främst med tanke på våra två gemensamma barn. Deras välbefinnande just nu är helt uppriktigt det enda jag bryr mig om."

"Jag är en offentlig person och har själv valt mitt yrke och allt som kommer med det. Precis som Ciara. Men våra små barn har inte valt sina föräldrar. De ska inte behöva höra konstiga och obehagliga saker om sin pappa eller sin mamma på skolgården eller själv läsa saker på nätet. När man är sex år gammal ser man mycket mer än vi vuxna alltid förstår. Och när man blir ännu äldre finns allt som har sagts fortfarande kvar. Nätet glömmer ju aldrig."

"Egentligen är jag inte viktig i detta sammanhang. Det är barnen som står i fokus. Naturligtvis blir jag ledsen och till och med uppriven över vad som påstås om mig. Men att bemöta sådant i media eller på Instagram leder inte framåt och vid sidan står barnen som vittnen."

"Jag hoppas nu att Ciara och jag kan och får sköta fortsättningen av detta i lugn och ro som vuxna människor och – framför allt – som föräldrar.”

Källa Expressen
Att säga att han inte är viktig är publikfrieri eftersom det är han och Ciara som är i fokus. Det är väl sådant han måste säga för att låta som en ansvarskännande och omtänksam förälder som sätter barnen främst. Om han verkligen levt som det antyds här har han verkligen inte haft barnens bästa för ögonen.
Citera
2025-03-21, 08:28
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Jag har faktiskt missat det måste jag erkänna. Jag har bara hört att allt "Mums-Mums" rör vid blir till guld. Om han nu haft rykte om sig att vara sex- och kokainmissbrukare, varför har han då anlitats av familjeprogram som Masked Singer? Jag menar, tv-kanaler har ju gjort sig av med kändisar i rutan för mindre än så.

Tv-kanaler bryr sig inte så mycket om vad deras programledare gör i sitt privata liv så länge de håller tyst om det. Tror du Måns är den enda som är otrogen och knarkar? De skulle väl knappt ha någon i rutan om de diskvalificerade folk på dom grunderna.
Citera
2025-03-21, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Ja hon verkar vara helt manisk. Hon skriver ut att han är en knarkare och kvinnomisshandlare och är sedan arg när han via advokat svarar väldigt återhållsamt och diplomatisk, inte heller vänder han anklagelser tillbaka.

Vad fan håller håller hon på med?

C kan inte hålla sig för att hon inte längre är tystad under M kontroll, så reagerar en fri människa!
Citera
2025-03-21, 08:40
Medlem
- Vad handlar allt detta om, eller bara rykten om allt, dags att bena ut?
Otrohet?
Sexköp?
Droger?
Eller annat snaskigt?
(FB) Måns Zelmerlöw-gate och SKANDALEN
Citera
2025-03-21, 08:57
Medlem
Det är väl inte första gången som en kändis får jobba kvar på TV4 trots att personens moraliska kompass verkat vara ur funktion. Det är först när det kommer en dom eller drevet blir för stort som de tar avstånd. Måns är ju inte den första som de haft problem med, arga snickaren, Martin Timell och Dermot Clemenger har föranlett en hel del skriverier och kritik gentemot TV4.

Sannolikt finns vetskap om Måns förehavanden, eller åtminstone en misstanke om det. Men han har ett stort namn och lockar många tittare, så han kommer sannolikt få stanna i värmen ända tills det blir ohållbart för TV4.

Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Citera
2025-03-21, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flesha
- Vad handlar allt detta om, eller bara rykten om allt, dags att bena ut?
Otrohet?
Sexköp?
Droger?
Eller annat snaskigt?
(FB) Måns Zelmerlöw-gate och SKANDALEN

Han är notoriskt otrogen, älskar kola och misshandlar henne psykiskt och fysiskt. Enligt henne då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in