2026-09-27, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
En ny kärlek? Hon har väl haft flera efter MZ, så henne går det knappast någon nöd på.

Mer synd i så fall om kvinnan som enligt uppgift blev väldigt sårad och lämnad med deras lilla dotter när Ciara kom in i bilden. Sedan verkar ju även den relationen ha tagit slut ganska snabbt.

Nu har hon hittat den före detta materialaren för Chelsea. Han kan säkert vara en jättebra person – tvärtom verkar han ha varit väldigt omtyckt under sina år där och är dessutom van vid att se kända människor även bakom kulisserna.

Så förhoppningsvis kan han också hantera Ciaras ständiga behov av bekräftelse, om MZ:s beskrivning av alla dessa ”du hatar mig”-situationer stämmer.

Har Måns barn med en kvinna som han var tillsammans med för Ciara? Vem är kvinnan?
Citera
2026-09-27, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korvochbrod
Har Måns barn med en kvinna som han var tillsammans med för Ciara? Vem är kvinnan?
Nej, så är det inte. Ciara träffade en man i dec-25 och den mannen var redan i en relation med en annan kvinna som han har barn med. Han var otrogen mot sin dotters mamma.
Citera
2026-09-27, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Hur kan jag ha tagit bort ett inlägg du har fantiserat ihop, tänker du?
Du kanske är lite förvirrad angående vem du pratar med. Lite för mycket Coca cola?

Du skrev i tråden att Måns följer en som heter Elin, du skrev ut efternamn och länkade hennes instagram.
Intressant att du nu ljuger om detta.
Vad är det du döljer?
Han gick ju ut med henne offentligt och hon poserade med honom framför kameror, har hon ångrat sig och skäms för honom eller är det något annat som spökar?
Citera
2026-09-27, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Du skrev i tråden att Måns följer en som heter Elin, du skrev ut efternamn och länkade hennes instagram.
Intressant att du nu ljuger om detta.
Vad är det du döljer?
Han gick ju ut med henne offentligt och hon poserade med honom framför kameror, har hon ångrat sig och skäms för honom eller är det något annat som spökar?
Ditt huvud spökar!
Jag har aldrig länkat övht i denna tråd. Än mindre till någon jag inte vet vem det är.

Ja, dvs tills för tre minuter sedan, då jag fick reda på det.
Citera
2026-09-27, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Hon svajpade höger på Månspetters bild på Tinder. Det kräver möjligen lite mod men inte speciellt mycket intelligens. Båda var uppenbarligen ute på jakt efter någon eller något.

https://stoppapressarna.se/svenskt/mans-zelmerlows-flickvan-elin-tinder/

Måns borde inte varit på Tinder överhuvudtaget. Tror inte de på BaraVara tipsat om sånt.
Citera
2026-09-27, 12:52
Medlem
knarkhitlers avatar
Citat:
Ja de har de!!

Däremot så tror jag att MZ nya flickvän sitter på ett stort mod och intelligens, hon har SJÄLV valt att gå in i en relation med MZ av den enkla anledningen att hon tycker om honom!
Mod kanske, men intelligens ? Hon riskerar att bli en ny boxbåll åt kräket.

Kvinnoboxare brukar alltid återfalla. Men visst, GLHF

Tveksamt om Zelmerlöv blev en bättre människa av att sälja lite korv i Båstad och gå med fotboja.
Citera
2026-09-27, 13:20
Avstängd
Johan201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PizzeriaZorba
Varför skulle hon vara "bäng"? För att han tagit kola? För att han skiljt sig? För att han varit otrogen? I så fall är ju typ hälften av alla tjejer "bäng"?

Med tanke på MånsPetters förlutna tvingar han säkerligen i henne en drog eller två.
Citera
2026-09-27, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarsol67
Nej, så är det inte. Ciara träffade en man i dec-25 och den mannen var redan i en relation med en annan kvinna som han har barn med. Han var otrogen mot sin dotters mamma.
Lol, vad fan bryr du dig om det som försvarar MÅNS ZELMERLÖW som varit KONSTANT otrogen mot sina SÖNERS MAMMA?! Hyckleriet från er alltså.
Sedan läste jag att det där "barnet" är vuxen.

Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Med tanke på MånsPetters förlutna tvingar han säkerligen i henne en drog eller två.

Undrar om hon också är jättemycket emot droger och alltid varit emot droger.
Citera
2026-09-27, 14:17
Avstängd
Haha ja, eller så tycker hon om gratis ladd, dyra droppar.

Citat:
Ja de har de!!

Däremot så tror jag att MZ nya flickvän sitter på ett stort mod och intelligens, hon har SJÄLV valt att gå in i en relation med MZ av den enkla anledningen att hon tycker om honom!
Citera
2026-09-27, 14:23
Avstängd
Citat:
Att hon kan TÄNKA själv och fatta sina EGNA beslut, var det så svårt att förstå? Tänk va kul att MZ nu har tagit tillbaka HELA sitt namn själv så dina försök till hån fungerar inte längre 😁

Ändå verkar det fungera alldeles utmärkt.
Grattis nu är hånet verkligheten
Citera
2026-09-27, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Modigt? Det var för han inte har förstånd till att förstå att det skulle bli väldans dumt. Men det var intressant.
Vad var väldans dumt?
Att inte Skavlan tycktes ha gjort egen research och läst boken?
Och jag undrar hur många av debattörerna som verkligen läst boken?
Eller var de informerade via recensioner enbart?
Jag tyckte det verkade så.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-27 kl. 14:59.
Citera
2026-09-27, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Inte?
Det var väl så med i Arga snickaren att Måns sov halva dagarna o inte fick nåt gjort.
Ett underhållningsprogram med manus. Eller köper du att "arga snickaren" bara råkar träffa idioter?
Hur kan då programmet heta "arga snickaren"? Det är ju konceptet för programmet att han ska träffa "idioter" så att han blir arg.
Tror du att dumburken speglar verkligheten? Eller kan det vara skådespeleri?
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-27 kl. 14:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in