2026-09-27, 01:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Hur vet du det?

Snart kommer hon nog kräva en fin ihopromantiserad hyllningsbok
Citera
2026-09-27, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag är ju inte heller en fan av mellotjosan och tyvärr har jag inte lyssnat på Måns skivor med annan musik. Jag har också alltid fått bra vibbar av MZ. Jag gillar framförallt hans humor, alltid med glimten i ögat. Och jag tycker att han är en väldigt bra programledare och underhållare.

Det många artister finner attraktivt med kokain är väl att det förhöjer självförtroendet samtidigt som man inte blir konstig i huvudet. Det är nog ett krävande yrke att ställa sig på scen utan att drabbas av rampfeber inför en jättepublik. Att alltid prestera sitt bästa och vara på topp. Säg den artist som inte haft problem med droger eller sprit. Tror att MZ främst tagit kokain på turnéer och även festliga tillfällen. Men man kan inte försvara narkotika bara för att man förstår varför. Så kudos till Måns för att han slutat. Han har viss blivit besatt av träning istället.

Jag tycker också att det var bra att han svarade på åsikterna om hans bok. De som har mest åsikter om hans bok är förövrigt de som inte läst den. Väldigt typiskt. Folk tycker väl att det är kul att trimma någon som tar illa vid sig och blir ledsen, antar jag. Precis som på skolgården. Så Måns får tuffa till sig.

Jag gillar också hans humor. Tycker han är väldigt rolig han har verkligen en förmåga att se det komiska i helt vardagliga händelser.

Jag tror t.o.m att han kommer att kunna använda sig av händelser från den här tiden framöver i olika sammanhang. Ibland blir även det som inte ska va roligt i boken roligt eller kanske fel ord, men som då MZ är ute och promenerar alternativt springer i Stockholm tillsammans med Lauren om jag kommer ihåg rätt och MZ drar upp luvan på sin hoodie för att inte bli igenkänd och förbannar sig själv då han kommer på att just denna hoodie är en med MZ logga på.

Eller då den där personen från snabbmatsrestaurangen lyckas krypa in i MZ bil från passagerarsidan för att övrig personal ska ta foto på dem 😁
Citera
2026-09-27, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Eller hur...
Helt ärligt både ofräscht och ointelligent!

Varför det kan du utveckla?

Det är väl härligt när en människa har gått igenom något svårt och nu verkar ha kommit ut på andra sidan och träffat kärleken på nytt, det kan man väl bara glädjas åt?
Citera
2026-09-27, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Jag gillar också hans humor. Tycker han är väldigt rolig han har verkligen en förmåga att se det komiska i helt vardagliga händelser.

Jag tror t.o.m att han kommer att kunna använda sig av händelser från den här tiden framöver i olika sammanhang. Ibland blir även det som inte ska va roligt i boken roligt eller kanske fel ord, men som då MZ är ute och promenerar alternativt springer i Stockholm tillsammans med Lauren om jag kommer ihåg rätt och MZ drar upp luvan på sin hoodie för att inte bli igenkänd och förbannar sig själv då han kommer på att just denna hoodie är en med MZ logga på.

Eller då den där personen från snabbmatsrestaurangen lyckas krypa in i MZ bil från passagerarsidan för att övrig personal ska ta foto på dem 😁
Ja, det är mycket småsaker i boken man skrattar eller småler åt. Bardomsminnen. Som tjejen som lurade i honom att de små karamellkulorna på lakritspipan var giftiga för alla utom för henne. Så att Måns fick ge alla sina piphuvud med karamellkulor till henne. Det var ju det godaste på hela pipan.
Kvinnans list överstiger mannens eller hur man nu säger.
EDIT: Det är väl det som är grejen ,med Måns som artist, underhållare och programledare.
Att han kan förvandla även småsaker till ngt humoristiskt. Så att det är trivsamt i hans sällskap.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-27 kl. 02:21.
Citera
2026-09-27, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det är ju faktiskt ganska talande. Några dagar efter media skrev som att Ciara hade en ny kärlek. Kom Måns upp med en ny också. Undrar hur länge han varit tillsammans med henne. Kanske bara ett av hans fans som han ringde upp i veckan för att se om hon var intresserad att synas med honom

Måste ju vara ett sådant där riktigt fan. För normala kvinnor måste väl tveka litet att bli ihop med en knarkande kvinnomisshandlare. Han är ju också helt cancelled så blir ju inga coola premiärer och fester hon tillsammans med honom kommer få gå till.

En ny kärlek? Hon har väl haft flera efter MZ, så henne går det knappast någon nöd på.

Mer synd i så fall om kvinnan som enligt uppgift blev väldigt sårad och lämnad med deras lilla dotter när Ciara kom in i bilden. Sedan verkar ju även den relationen ha tagit slut ganska snabbt.

Nu har hon hittat den före detta materialaren för Chelsea. Han kan säkert vara en jättebra person – tvärtom verkar han ha varit väldigt omtyckt under sina år där och är dessutom van vid att se kända människor även bakom kulisserna.

Så förhoppningsvis kan han också hantera Ciaras ständiga behov av bekräftelse, om MZ:s beskrivning av alla dessa ”du hatar mig”-situationer stämmer.
Senast redigerad av subtleoak 2026-09-27 kl. 02:54.
Citera
2026-09-27, 02:51
Medlem
Citat:
Detta är sinnessjukt men iaf - någonstans i Sverige finns en kvinna vid namn Elin. Hon är MZs nya flickvän.
Ingen vet hur gammal hon är, var hon kommer ifrån, vilken bakgrund hon har, vad hon jobbar med eller ens hennes efternamn.

På mindre än 24 timmar har hon ändå fått höra att hon ska springa fort därifrån, att hon får skylla sig själv, att hon inte ska komma och gråta om några år, att hon har nedsättande shot-smeknamn, att hon festar dygnet runt, att hon är val nr 7, att hon inte har självrespekt, att hon nu kan nå sin våta dröm om att bli influenser, att hon ska vara försiktig, att hon älskar att festa, att hon är korkad, att hon ser avståndstagande ut, att hon förmodligen tycker synd om mannen hon är tillsammans med, att hon ser äldre ut, att hon bara vill gå på premiärer, att hon mest är bäng hela tiden, etc, etc, etc. I all oändlighet.

Vad är det som händer med människor - har man tappat all sans och förnuft?

Ja de har de!!

Däremot så tror jag att MZ nya flickvän sitter på ett stort mod och intelligens, hon har SJÄLV valt att gå in i en relation med MZ av den enkla anledningen att hon tycker om honom!
Citera
2026-09-27, 03:04
Medlem
Citat:
Detta är sinnessjukt men iaf - någonstans i Sverige finns en kvinna vid namn Elin. Hon är MZs nya flickvän.
Ingen vet hur gammal hon är, var hon kommer ifrån, vilken bakgrund hon har, vad hon jobbar med eller ens hennes efternamn.

På mindre än 24 timmar har hon ändå fått höra att hon ska springa fort därifrån, att hon får skylla sig själv, att hon inte ska komma och gråta om några år, att hon har nedsättande shot-smeknamn, att hon festar dygnet runt, att hon är val nr 7, att hon inte har självrespekt, att hon nu kan nå sin våta dröm om att bli influenser, att hon ska vara försiktig, att hon älskar att festa, att hon är korkad, att hon ser avståndstagande ut, att hon förmodligen tycker synd om mannen hon är tillsammans med, att hon ser äldre ut, att hon bara vill gå på premiärer, att hon mest är bäng hela tiden, etc, etc, etc. I all oändlighet.

Vad är det som händer med människor - har man tappat all sans och förnuft?
Tack för en bra sammanställning, mycket info som inte ens finns i tråden.
Citera
2026-09-27, 03:14
Medlem
Citat:
Ja de har de!!

Däremot så tror jag att MZ nya flickvän sitter på ett stort mod och intelligens, hon har SJÄLV valt att gå in i en relation med MZ av den enkla anledningen att hon tycker om honom!
Vad är det som tyder på stor intelligens med att SJÄLV gå in i en relation med MånsPetter?
Citera
2026-09-27, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Vad är det som tyder på stor intelligens med att SJÄLV gå in i en relation med MånsPetter?

Att hon kan TÄNKA själv och fatta sina EGNA beslut, var det så svårt att förstå? Tänk va kul att MZ nu har tagit tillbaka HELA sitt namn själv så dina försök till hån fungerar inte längre 😁
Citera
2026-09-27, 03:50
Medlem
Citat:
Att hon kan TÄNKA själv och fatta sina EGNA beslut, var det så svårt att förstå? Tänk va kul att MZ nu har tagit tillbaka HELA sitt namn själv så dina försök till hån fungerar inte längre 😁
Krävs det stor intelligens för att TÄNKA själv och fatta sina EGNA beslut? Är det intelligent att tycka att användandet av någons NAMN är att håna denne? Han har väl alltid haft HELA sitt namn?
Citera
2026-09-27, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Krävs det stor intelligens för att TÄNKA själv och fatta sina EGNA beslut? Är det intelligent att tycka att användandet av någons NAMN är att håna denne? Han har väl alltid haft HELA sitt namn?

Kära Armstark ja det krävs intelligens att kunna TÄNKA själv och fatta sina egna beslut, och förstå att ALLT man läser inte är SANT!

JA du har endast använt namnet för att håna honom JA, för att du tycker att det har varit lite smålustigt eller hur Armstark? HELA tråden vet om detta att du är en ELAK person t.o.m din bundsförvant Eagleofgold verkar har lämnat dig vad har hänt???

Det är väl likvärdigt med när du kallar Ottoplommon för Ollonplommon så jävla löjligt? Snart är du bara ELAK BITTER och ENSAM men du skriver förstås bara nedsättande om människor och sårar dem här likt din vänner i tråden för nöjes skull????????
Citera
2026-09-27, 06:06
Medlem
Citat:
Kära Armstark ja det krävs intelligens att kunna TÄNKA själv och fatta sina egna beslut, och förstå att ALLT man läser inte är SANT!

JA du har endast använt namnet för att håna honom JA, för att du tycker att det har varit lite smålustigt eller hur Armstark? HELA tråden vet om detta att du är en ELAK person t.o.m din bundsförvant Eagleofgold verkar har lämnat dig vad har hänt???

Det är väl likvärdigt med när du kallar Ottoplommon för Ollonplommon så jävla löjligt? Snart är du bara ELAK BITTER och ENSAM men du skriver förstås bara nedsättande om människor och sårar dem här likt din vänner i tråden för nöjes skull????????
Du skrev att Elin sitter på ett stort mod och intelligens. Med det menar du alltså att hon kan TÄNKA själv och fatta sina egna beslut och förstå att ALLT man läser inte är SANT? Bra, då är hon i alla fall inte i behov av en förmyndare, men jag vet inte om det VERKLIGEN betyder att hennes intelligens är ovanligt STOR.

Har du något tolkningsföreträde att bestämma vad som är hånfullt? MånsPetters mamma kallar honom för det och efter hans bok kallar nästan alla honom för MånsPetter. Vad har du för mandat att bestämma att det är nedsättande och hånfullt?

Jag hoppas att du fattar att Ollonplommon, eller Ottoplommon som du kallar henom, inte HETER det på RIKTIGT? Precis som ditt SUP-EKEN så är det bara henoms SIGNATUR.
Senast redigerad av N.Armstark 2026-09-27 kl. 06:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in