En mycket snygg tjejkompis till mig som jag litar helt på har berättat att MZ raggade hårt på henne då Melodifestivalen var i Örebro. Hände det där så lär det ju ha hänt i övriga Melodifestivalen-städer med. Någon som har något att berätta om smilfinkens bravader?
Stämmer nog.
Har hört från flera säkra källor att Måns legat runt en hel del under senaste åren, när han varit ihop med Marie.
Hört från säkra källor att Måns tar Cox ganska ofta. Var väldigt försiktig på en privat fest och ville absolut inte att folk på festen skulle veta att han tog.
Han har varit väldigt osynlig när hans tjej Marie S programledar mellon. Börjar nästan misstänka att det är slut och tidningarna väljer att inte skriva om det... Nån som vet om det kan stämma...?
Han har varit väldigt osynlig när hans tjej Marie S programledar mellon. Börjar nästan misstänka att det är slut och tidningarna väljer att inte skriva om det... Nån som vet om det kan stämma...?
Knappast.
De gick på QX galan tillsammans bara för några dagar sen.
Det skulle inte förvåna det allra minsta om detta stämmer. Måns Zelmerlöv är definitionen på hal ål. Väldigt sympatisk men också notoriskt dålig på att vara trogen sina flickvänner.
Hur kan man vara otrogen mot en sån snygg och sexig dam som Serneholt det går över mitt förstånd .
Har hans mamma som lärare på Lunds Universitet och kan säga att hon verkar inte ha alla zigenare i husvagnen. Hon är nästan lite läskigt övertrevlig och samtidigt nästan lite frånvarande när man pratar med henne.
Har hans mamma som lärare på Lunds Universitet och kan säga att hon verkar inte ha alla zigenare i husvagnen. Hon är nästan lite läskigt övertrevlig och samtidigt nästan lite frånvarande när man pratar med henne.
Ungefär som Måns då med andra ord.. Det är iaf intrycket jag får av honom.
Hur gammal jag är har väl knappast med tråden att göra. För många människor är det yttre det viktigaste. Jag tror knappast du skulle vilja vara tillsammans med Babben. Hur ligger det till är han Jude?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!