2026-09-02, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Skulle dock hellre vilja läsa Ciaras version. För mig är det en gåta hur ens någon har intresse av att läsa Månsans smörja. Räckte med dom raderna i Expressen. Fy fan vilken ynkrygg och det här blev spiken I kistan. Nu är locket på.
Det mest intressanta är ju hur hon kom in i hans rum då de hade separata rum, hade hon huvudnyckel till hela hotellet tro, varför hade han gett henne en nyckel när de hade separata rum?
Citera
2026-09-02, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Nej du har rätt det är nog inte konstigt att alla MZ hatare är här idag.

Vem har pratat om musikbranschen? Inte jag och inte han själv heller vad jag läste.

Han verkar vilja fortsätta att arbeta kreativt vad det sen blir återstår väl att se.

Sanningen verkar vara att han behöver typ inte göra något alls för att få publicitet!
Han har ju för fan knåpat ihop en hel bok om sig själv! Utan den prestationen skulle inte hans namn dykt upp idag. Nu måste han göra nåt mer och unikt för att få sin dos av uppmärksamhet.
Citera
2026-09-02, 17:40
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Sanningen verkar vara att han behöver typ inte göra något alls för att få publicitet!

Man är ju så nyfiken på vilken värld du lever i. Inget du skriver stämmer ju någonsin, allt du skriver är rent påhitt för att få honom att verka i bättre dager. Han har bara fått negativ publicitet hur länge som helst pga vad han gjort och nu släpper han en bok för att han vill ha publicitet, din dumme fan.
Citera
2026-09-02, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Det mest intressanta är ju hur hon kom in i hans rum då de hade separata rum, hade hon huvudnyckel till hela hotellet tro, varför hade han gett henne en nyckel när de hade separata rum?
Du får läsa boken om MånsPetter har tagit med den saken. För mig är det totalt ointressant och speciellt som missbrukare har både synvillor och dåligt minne. Han glömde t.ex att kontakta Försäkringskassan och anmäla att barnen flyttat hem.
Citera
2026-09-02, 17:43
Medlem
Om han hade tagit med släpkärran och transan så skulle jag nog se om den fanns att låna på biblioteket.
Citera
2026-09-02, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Till slut sprang han i alla fall tillbaka till rummet och drog upp handtaget, sen blev det tyst.

Citat:
Jag stannar plötsligt mitt i steget. Du går in i mig och jag springer till rummet, öppnar dörren, kastar mig in och drar upp handtaget. Tystnad.
Citera
2026-09-02, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Till slut sprang han i alla fall tillbaka till rummet och drog upp handtaget, sen blev det tyst.
ja han glömde väl antagligen att dra upp det innan han skulle sova så vem som helst kunde komma in. Tror inte ett dugg på den historien.
Citera
2026-09-02, 17:53
Medlem
pextas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Herregud! MånsPetterAlbert har ju varit otrogen i ALLA sina förhållanden, var även Marie en Psykopat som drev honom till att ha sex med andra? Sen att skylla missbruk av kokain på Ciara, vad mer är hennes fel, kanske att han tappar håret och snart är flint? Än en gång Herregud!
Jag skrev, om det stämmer. Är inte insatt i kändisars liv.sån tur är
Citera
2026-09-02, 17:54
Medlem
pextas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Jag tror inte att Ciara vill ha varken dig eller MånsPetter. Så du kan vara lugn.
Jag vill inte ha varken dig, Måns eller Tiara
Citera
2026-09-02, 17:55
Medlem
pextas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Om man lever med en extremt svartsjuk kvinna så är man otrogen undermedvetet för att skiljas? Fattar jag dig rätt?

Alla fall är olika. Jag va aldrig otrogen. Men jag kan förstå om han tillslut va det. Det är svårt för människor som inte levt i en sån situation med extrem svartsjuka.
Citera
2026-09-02, 17:56
Medlem
pextas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Vem har med levt med en svartsjuk kvinna?
Jag vet inte vem mer
Citera
2026-09-02, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pexta
Jag vill inte ha varken dig, Måns eller Tiara
Det känns tryggt. En tiara kanske skulle klä dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in