2026-09-02, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
MånsPetterAlbert är fan en riktigt liten 🐷, men denna kommer att bok bita honom själv i svansen, hur kan ngn vara så korkad att man tror locket nu ska läggas på!?
Nej, var Mums iskall bland arrangörer m fl innan boken så kommer han att vara det ggr tusen resten av sin karriär.

Citat Hänt:
Men huruvida Måns faktiskt har försökt ge Ciara möjlighet att ta del av innehållet före publiceringen råder det delade meningar om.
Enligt Ciara Jansons advokat har hon inte fått ta del av boken.
”Anmärkningsvärt att en bok om privata angelägenheter ges ut till allmänheten utan att min klient har fått tillgång till något av innehållet i boken”, skriver advokaten till DN.
Slut Citat.

Jag har en fråga till er som läst boken, var MånsPetterAlbert giver or taker med Transan?

Du får köpa boken och se vad du får fram. Nu har ju du mest visat ett enormt intresse för MZ sexliv är dock osäker på hur mycket han skriver om just det.
Citera
2026-09-02, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pexta
Nu är det ju en bok men har själv levt med en extremt svartsjuk kvinna och det var hemskt. Man anpassar sig för man orkar inte ta fighten. Man blir långsamt nednött. Jag förstår varför han va otrogen. Jag förstår varför han gjorde det undermedvetet för att skiljas. Det är psykisk misshandel att konstant kontrolleras och bli utskälld när man är oskyldig.
Det är heller inte konstigt att tog till droger ev mer än vanligt.

Som sagt vi kan ju inte verifiera om det är sant men om det är det så förklarar det mycket. Det är fruktansvärt att leva i en sån relation. Har man barn och bor ihop också så är det väldigt svårt att separera.

Sån tur för mig så hade jag inte barn ihop med den kvinnan men bodde ihop. Det va svårt att separera ändå.
Jag tror inte att Ciara vill ha varken dig eller MånsPetter. Så du kan vara lugn.
Citera
2026-09-02, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Så nu heter han alltså Måns Petter som ett dubbelnamn?

Hur det ser ut i folkbokföringen undandrar sig min bedömning. Kanske ska detta ses som ett författarnamn.
Citera
2026-09-02, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Vad menar du? Endast på Akademibokandeln verkar något gått snett. På Adlibris är den topp 10 och på Bokus återfinns den på första plats. Vad för hemlighetsmakeri åsyftas?

Så såg det inte ut i förmiddags. Det är bara att gratulera till att boken verkar sälja bra idag. Hur det blir imorgon och alla andra dagar får vi se då.
Citera
2026-09-02, 16:19
Medlem
Citat:
Nu är det ju en bok men har själv levt med en extremt svartsjuk kvinna och det var hemskt. Man anpassar sig för man orkar inte ta fighten. Man blir långsamt nednött. Jag förstår varför han va otrogen. Jag förstår varför han gjorde det undermedvetet för att skiljas. Det är psykisk misshandel att konstant kontrolleras och bli utskälld när man är oskyldig.

Som sagt vi kan ju inte verifiera om det är sant men om det är det så förklarar det mycket. Det är fruktansvärt att leva i en sån relation. Har man barn och bor ihop också så är det väldigt svårt att separera.

Sån tur för mig så hade jag inte barn ihop med den kvinnan men bodde ihop. Det va svårt att separera ändå.
Om man lever med en extremt svartsjuk kvinna så är man otrogen undermedvetet för att skiljas? Fattar jag dig rätt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Du får köpa boken och se vad du får fram. Nu har ju du mest visat ett enormt intresse för MZ sexliv är dock osäker på hur mycket han skriver om just det.
Du borde veta det mesta om hans spännande sexliv?. Kan du inte berätta så slipper vi köpa den tjocka boken?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Trodde det skulle stå vem som pratar in.

Enligt min strömningstjänst är det författaren själv.
Citera
2026-09-02, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwe67
https://www.dn.se/kultur/mans-zelmerlow-ger-ut-bok-om-turbulenta-aret-jag-tar-pa-mig-ansvar-for-otroheten/?utm_source=sdrn%3Aaftonbladet%3Aarticle%3A7pL5Vv

En utomordentlig artikel, väl värd att betala prenumeration för att få läsa. Men ni som inte gör det får några godbitar:
[...]

Först frågar jag hur Måns Zelmerlöws sommar varit. Han berättar att han firade 40-årsdagen med vänner på Mallis, att han hängt med sina barn och jobbat på sin vinbar i Båstad.

[...]

Han trivs på vingården utanför Staffanstorp. De rättsliga processerna är inte helt över – han står inför rätta för att han fått barnbidrag på felaktiga grunder – men han befinner sig ”på en bra plats i livet”. Han har betalat tillbaka bidraget och hoppas att tingsrätten förstår att han inte fuskat med flit, han har snöat in på att göra plommonmarmelad.

[...]
Citera
2026-09-02, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Jag tror inte att Ciara vill ha varken dig eller MånsPetter. Så du kan vara lugn.

Ja det gäller ju även omvänt . Dagarna är väl räknade innan även RD får kalla fötter eller får ta en paus från livet likt männen före honom.
Citera
2026-09-02, 16:27
Medlem
Citat:

Vem har med levt med en svartsjuk kvinna?
Citera
2026-09-02, 16:38
Medlem
ziggarillens avatar
Obegripligt att den avdankade personen skriver en snyftare i bokform som förmodligen få bryr sig om. Narcissist ut i fingerspetsarna som tror att hans skitliv är av allmänt intresse. Tror det här blir droppen och vem orkar ens läsa rubrikerna då MånsPetter gjort sitt. En skamfläck och inte lär denna bok ge han några framtida jobb inom branschen. Han får sälja vin och kaffe men även där var det glest med folk. Mest gamla kärringar och gubbar då man såg bilderna och en påverkad dj.
Citera
2026-09-02, 16:40
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Kan inte berätta något om det.

Däremot är jag förundrad över hur människor fungerar att de som gillar MZ vill köpa hans bok finner jag helt normalt.

Men NI som smutskastar honom dag ut och dag in. Varför är ni så fanatiskt intresserade?
Du behöver knappast läsa boken då du känner till allt redan om MånsPetter. Läser man tråden så har man läst boken. Eller rättare sagt 2 böcker..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in