2026-09-02, 13:50
Medlem
Fakeds avatar
Måns Zelmerlöw, Boken: ”När allt faller”
https://www.expressen.se/noje/mans-zelmerlow-det-hande-kvallen-ciara-anklagade-mig-for-relationsvald/

Citat:
"Jag reser mig, samtidigt som jag försöker kyla
reaktorerna inom mig som alla rusar mot
kokpunkten. Går fram till dig och säger bestämt
att jag vill att du lämnar mitt rum. Vi står nu
ansikte mot ansikte och du väser: 'Slå mig. Slå
mig då!'
- Det gör jag givetvis inte. Det har jag aldrig gjort.”

Ljudboken kommer den 23 september.
https://www.bokfabriken.se/produkt/nar-allt-faller/
Citera
2026-09-02, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faked
Måns Zelmerlöw, Boken: ”När allt faller”
https://www.expressen.se/noje/mans-zelmerlow-det-hande-kvallen-ciara-anklagade-mig-for-relationsvald/

Ljudboken kommer den 23 september.
https://www.bokfabriken.se/produkt/nar-allt-faller/

Trodde det skulle stå vem som pratar in.
Citera
2026-09-02, 13:59
Medlem
Jaja det var väl väntat , var skall ha annars få sin inkomst i från , den boken lär ju sälja bra men om det gör att han kommer in i värmen igen ? ytterst tveksamt
Citera
2026-09-02, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Heder till de kändisar som öppet vågar visa sitt stöd för MZ på sociala medier. Troligtvis sitter de på en stor mänsklig insikt om att ex en skilsmässa har två sidor.

De kan säkert också leva sig in i det fruktansvärda drev som MZ har varit utsatt för.

Skam till övriga som tog parti utan att ha en aning om vad som var sant eller inte. Ni borde istället be honom om ursäkt.

Ni kändisar som visar ert stöd fortsätt med det ni har ett stort stöd från folket i övrigt även om jag ser att ni nu blir hårt ansatta av suspekta personer.

Men nu har han ju erkänt allt det som ni har förnekat i tråden de senaste två åren?

https://www.hant.se/noje/mans-zelmerlow-bryter-tystnaden-avslojar-allt-om-skilsmassan-i-ny-bok-angrepp/11590485

Citat:
I boken erkänner Måns bland annat att han har ljugit och varit otrogen. Han berättar även att han har tagit kokain och att han gömde sina barns pass.

– Dessvärre gjorde utmaningar i relationen att det fanns en flyktvilja hos mig som yttrade sig på det viset. Jag var inte lycklig. Jag kände mig inte trygg i mig själv. Jag hade tappat bort mitt riktiga jag.

Han knarkade, var otrogen och gömde barnens pass för att han var olycklig och hade tappat bort sig själv. Men nu har han hittat Måns Petter! Bra va!

Citat:
Vem då? Då alla övriga är Måns med Måns !!, även Europa.

Då är ju uppenbarligen du en udda figur 😀 som vill kalla honom för Måns Petter 👍
Citera
2026-09-02, 14:05
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Skam till övriga som tog parti utan att ha en aning om vad som var sant eller inte. Ni borde istället be honom om ursäkt.

Nu får du väl ändå ge dig. Måns har ju själv bekräftat att det mesta som kommit fram är sant, vilket gör det väldigt enkelt att ta parti!
Citera
2026-09-02, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fårfällen
Måns lever som han lär och vill att alla respekterar barnen genom att inte tala och skriva om barnens förälder. Harkel och ironi.

Det gäller bara åt det andra hållet förstår du väl...

Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Den versionen är vanlig. ”Jag skulle bara freda mig med hon sprang rakt på min knytnäve”.

Såg artikeln i kvällspressen med hans version och sökte upp tråden för att framföra detsamma.

Man riktigt kände hans stress av att journalisterna och mottävlarna var publik till bråket. Hur han skämdes över den delen (inte äktenskapsbrott).

Patetisk bortförklaring. Det är mer sannolikt att han gjorde sig skyldig till våld.
Citera
2026-09-02, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Hans version av kvällen på Strawberry Hotel är väldigt intressant att läsa. Så det fanns alltså verkligen en övervakningskamera vid hissarna...

Och hon snäser åt honom: ”Slå mig då!” Och resten låter verkligen som om det var CJs egen oförmåga som ledde till att hon bröt en nagel??? Wow, det passar ju ännu bättre än jag tidigare hade trott att det var en medveten avsikt från hennes sida.

Skulle dock hellre vilja läsa Ciaras version. För mig är det en gåta hur ens någon har intresse av att läsa Månsans smörja. Räckte med dom raderna i Expressen. Fy fan vilken ynkrygg och det här blev spiken I kistan. Nu är locket på.
Citera
2026-09-02, 15:33
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
[...]
[...]

Du är fan mer än lovligt dum, så du menar att MånsPetterAlberts bok är ett hundra procent sanning och den enda sanningen!
Citera
2026-09-02, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Du är fan mer än lovligt dum, så du menar att MånsPetterAlberts bok är ett hundra procent sanning och den enda sanningen!
Faktum är att jag tror att den kommer att bekräfta det mesta i tråden, men med krystade ursäkter och förklaringar. Han erkänner ju faktiskt att han ljugit, knarkat, varit otrogen och gömt barnens pass. Men ursäkten är att han tappade bort sig själv.

Det kommer förmodligen mer i den vägen.

Att släpvagnsköpet skulle nämnas ser jag som mindre troligt.
Citera
2026-09-02, 15:56
Medlem
pextas avatar
Nu är det ju en bok men har själv levt med en extremt svartsjuk kvinna och det var hemskt. Man anpassar sig för man orkar inte ta fighten. Man blir långsamt nednött. Jag förstår varför han va otrogen. Jag förstår varför han gjorde det undermedvetet för att skiljas. Det är psykisk misshandel att konstant kontrolleras och bli utskälld när man är oskyldig.
Det är heller inte konstigt att tog till droger ev mer än vanligt.

Som sagt vi kan ju inte verifiera om det är sant men om det är det så förklarar det mycket. Det är fruktansvärt att leva i en sån relation. Har man barn och bor ihop också så är det väldigt svårt att separera.

Sån tur för mig så hade jag inte barn ihop med den kvinnan men bodde ihop. Det va svårt att separera ändå.
Citera
2026-09-02, 15:57
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
MånsPetterAlbert är fan en riktigt liten 🐷, men denna bok kommer att bita honom själv i svansen, hur kan ngn vara så korkad att man tror locket nu ska läggas på!?
Nej, var Mums iskall bland arrangörer m fl innan boken så kommer han nu att vara det ggr tusen.

Citat Hänt:
Men huruvida Måns faktiskt har försökt ge Ciara möjlighet att ta del av innehållet före publiceringen råder det delade meningar om.
Enligt Ciara Jansons advokat har hon inte fått ta del av boken.
”Anmärkningsvärt att en bok om privata angelägenheter ges ut till allmänheten utan att min klient har fått tillgång till något av innehållet i boken”, skriver advokaten till DN.
Slut Citat.

Jag har en fråga till er som läst boken, var MånsPetterAlbert giver or taker med Transan?
Senast redigerad av EAGLEofGOLD 2026-09-02 kl. 16:15.
Citera
2026-09-02, 16:05
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pexta
Nu är det ju en bok men har själv levt med en extremt svartsjuk kvinna och det var hemskt. Man anpassar sig för man orkar inte ta fighten. Man blir långsamt nednött. Jag förstår varför han va otrogen. Jag förstår varför han gjorde det undermedvetet för att skiljas. Det är psykisk misshandel att konstant kontrolleras och bli utskälld när man är oskyldig.
Det är heller inte konstigt att tog till droger ev mer än vanligt.

Som sagt vi kan ju inte verifiera om det är sant men om det är det så förklarar det mycket. Det är fruktansvärt att leva i en sån relation. Har man barn och bor ihop också så är det väldigt svårt att separera.

Sån tur för mig så hade jag inte barn ihop med den kvinnan men bodde ihop. Det va svårt att separera ändå.

Herregud! MånsPetterAlbert har ju varit otrogen i ALLA sina förhållanden, var även Marie en Psykopat som drev honom till att ha sex med andra? Sen att skylla missbruk av kokain på Ciara, vad mer är hennes fel, kanske att han tappar håret och snart är flint? Än en gång Herregud!
Senast redigerad av EAGLEofGOLD 2026-09-02 kl. 16:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in