2026-09-02, 16:44
Medlem
Man måste ju faktiskt förakta människor som köper den här boken.

Hans ”dagbok”. Yeah right. Desperat försök att komma tillbaka in i värmen.
Citera
2026-09-02, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronhjort111
Man måste ju faktiskt förakta människor som köper den här boken.

Hans ”dagbok”. Yeah right. Desperat försök att komma tillbaka in i värmen.
Patetiskt om jag får tycka. Har dock svårt att tro hur det skulle bli en lång kö. Ingen normal människa kan intressera sig för hans lögner och självömkan. Han begriper inte ens att han är ute ur leken sen 2 år tillbaka.
Citera
2026-09-02, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Du behöver knappast läsa boken då du känner till allt redan om MånsPetter. Läser man tråden så har man läst boken. Eller rättare sagt 2 böcker..
.
Nja det går säkert att hitta något nytt att läsa i boken alternativt finns det rent logiska förklaringar till all smutskastning ni har utsatt honom för här i tråden.

Spännande att hela laguppställningen av MZ hatare har hittat åter till tråden just idag.
Citera
2026-09-02, 17:10
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
.
Nja det går säkert att hitta något nytt att läsa i boken alternativt finns det rent logiska förklaringar till all smutskastning ni har utsatt honom för här i tråden.

Spännande att hela laguppställningen av MZ hatare har hittat åter till tråden just idag.
Är det så konstigt när författaren syns med både bild och rubrik i Expressen? Vad är det du inte begriper? Tror du själv att musikbranschen nu ska be MånsPetter göra stora framträdanden och bli bejublad? Vad ska han göra efter detta för att få publicitet? Finns det något halmstrå kvar att rycka i?

Nu hoppas du att han städat bort all smutskastning från flashback i sin bok? Storstädning och smutsen har han förmodligen överfört på sina barns mor?
Senast redigerad av ziggarillen 2026-09-02 kl. 17:13.
Citera
2026-09-02, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Lika fanatiska som dom i Anna Books skvallertråd. år ut och år in fortskrider hennes tråd trots att hon inte syns knappt sen 10 år tillbaka. Märkliga personer får sina skribenter att hålla intresset vid liv.

Ok ja du verkar ju ha någon typ av självinsikt iaf.

Jag tycker inte MZ framstår som märklig oavsett vad man tycker om honom.

Däremot verkar ni inte förstå att ni ger MZ en massa uppmärksamhet ju mer ni skriver desto mer uppmärksamhet får han och inte åt det negativa hållet.

Jag har ibland svårt att förstå er agenda?
Citera
2026-09-02, 17:26
Medlem
Fakeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Trodde det skulle stå vem som pratar in.

Se källan igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Enligt min strömningstjänst är det författaren själv.

Stämmer bra.

Uppläsare: Måns Petter Zelmerlöw
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Du borde veta det mesta om hans spännande sexliv?. Kan du inte berätta så slipper vi köpa den tjocka boken?
Det kanske kommer en uppföljare…först en dagbok och sen en nattbok?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Är det så konstigt när författaren syns med både bild och rubrik i Expressen? Vad är det du inte begriper? Tror du själv att musikbranschen nu ska be MånsPetter göra stora framträdanden och bli bejublad? Vad ska han göra efter detta för att få publicitet? Finns det något halmstrå kvar att rycka i?

Nu hoppas du att han städat bort all smutskastning från flashback i sin bok? Storstädning och smutsen har han förmodligen överfört på sina barns mor?

Nej du har rätt det är nog inte konstigt att alla MZ hatare är här idag.

Vem har pratat om musikbranschen? Inte jag och inte han själv heller vad jag läste.

Han verkar vilja fortsätta att arbeta kreativt vad det sen blir återstår väl att se.

Sanningen verkar vara att han behöver typ inte göra något alls för att få publicitet!
Senast redigerad av subtleoak 2026-09-02 kl. 17:29.
Citera
2026-09-02, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faked
Se källan igen.

Stämmer bra.

Uppläsare: Måns Petter Zelmerlöw
Den ultimata hämnden, han blir en röstskådespelare precis som Ciara!
Citera
2026-09-02, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Nej du har rätt det är nog inte konstigt att alla MZ hatare är här idag.

Vem har pratat om musikbranschen? Inte jag och inte han själv heller vad jag läste.

Han verkar vilja fortsätta att arbeta kreativt vad det sen blir återstår väl att se.

Sanningen verkar vara att behöver typ inte göra något alls för att få publicitet!
Kan kommer kanske att klippa sönder en frack och skapa en tavla av tyget?
Citera
2026-09-02, 17:31
Medlem
Fakeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Den ultimata hämnden, han blir en röstskådespelare precis som Ciara!

Trodde först ljudboken skulle läsas av någon annan, kan vara strategisk att ge igen med att läsa in den själv och blir mer personligt, säljer förmodligen bra också.
Citera
2026-09-02, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det kanske kommer en uppföljare…först en dagbok och sen en nattbok?
Den sist nämna skulle få titeln "IN och UT".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in