2025-09-09, 21:51
Medlem
ziggarillens avatar
Läste nu i Stoppa Pressarna att boken ska komma ut i samband med nästa års Melodifestival. Där slogs nog något rekord i dårskap och vem i helvete tror han skulle vara intresserad av att läsa om honom då? Narcissismen saknar gränser och stolpskottet verkar inte fatta att han är helt ointressant redan innan alla skandaler. Dessutom skulle det bli en fiktiv smörja och det tror jag att dom flesta är mättade på. Antingen så är han så påtänd och kan inte sluta skriva av den anledningen eller också så seg i huvudet att det tar 8 månader för att plita ihop KUKEN 2.
Citera
2025-09-09, 22:06
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Det var för att det var Ciara som skrev inläggen, i hans namn, fram tills den tidpunkten.

Hur vet du att det var hon?
Citera
2025-09-09, 22:14
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Och du använder medvetet felaktiga begrepp igen. Ciara hade full tillgång till barnen under den tiden. De bodde till och med hos henne under den tid hon var ”hemlös”. Så det var definitivt ingen kidnappning.

Som domstolen skrev i domen: en kvarhållning. Och så snart domen och överklagandet avvisats, och därmed en rättslig grund fanns, var barnen tillbaka i England samma dag.

Du använder medvetet felaktiga begrepp igen. Tingsrätten håller som sagt var inte med dig och ingen annan normalt tänkande människa heller. Du försöker skönmåla lika plumpt som vanligt och ingen går på det. Vi alla vet att polisen fick ta tillbaka barnen men de fick ändå inte med sig passen. Din dumme fan.
Citera
2025-09-09, 22:22
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Nej, här måste man helt klart säga vilken sorts människa du är, misogyn och med endast ett mål: att smutskasta CJ in absurdum i hop att kunna vinna något åt din älskade idol. Men det är så plumpt så ingen går på det ändå, din dumme fan.
Citatet är väl en försmak på den kommande bokens innehåll?
Senast redigerad av ziggarillen 2025-09-09 kl. 22:26.
Citera
2025-09-09, 22:37
Medlem
Citat:
Hur vet du att det var hon?
Det finns väldigt många små bevis på det.
Som när språket plötsligen ändrades till att vara identiskt till Ciaras, tidpunkterna han postade (exempelvis när han var live på tv eller uppträdde på konsert), när "han" tappade bort vilket konto han var på och skickade hjärtan till sina egna selfies. Eller när han blev elak mot (och blockade) sina trogna fans för att de hade åsikter om Ciaras hårfärg eller whatever - och tusen små detaljer till.
Och detta från en man som inte rörde en min när 20k albanier var ute efter honom för att han råkat vila sina fötter på deras flagga.
Senast redigerad av Lazydell 2025-09-09 kl. 22:44.
Citera
2025-09-09, 22:49
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Det finns väldigt många små bevis på det.
Som när språket plötsligen ändrades till att vara identiskt till Ciaras, tidpunkterna han postade (exempelvis när han var live på tv eller uppträdde på konsert), när "han" tappade bort vilket konto han var på och skickade hjärtan till sina egna selfies. Eller när han blev elak mot (och blockade) sina trogna fans för att de hade åsikter om Ciaras hårfärg eller whatever - och tusen små detaljer till.
Och detta från en man som inte rörde en min när 20k albanier var ute efter honom för att han råkat vila sina fötter på deras flagga.

Så du vet alltså inte, som vanligt.
Citera
2025-09-09, 22:52
Medlem
Citat:
Så du vet alltså inte, som vanligt.
Jo jag vet. Precis som vanligt.
Kanske lite svårt att ta in. Jag har mer mycket men får nog börja överväga att inte kasta mer pärlor för svin.
Senast redigerad av Lazydell 2025-09-09 kl. 22:54.
Citera
2025-09-09, 22:57
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Jo jag vet. Precis som vanligt.
Kanske lite svårt att ta in. Jag har mer mycket men får nog börja överväga att inte kasta mer pärlor för svin.

Tips från coachen: Överväg istället att komma med något som faktiskt går att bevisa för en gångs skull, innan du påstår något.
Ja, snälla kan du inte sluta kasta pärlor!
Citera
2025-09-09, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SteelFlint
-
Tänk på att manipulativa personer som MZ är duktiga på att provocera. De VILL att du ska reagera - för att använda det mot motparten. Tänk dig för om du inte vill skada CJ mer än du hjälper henne.

Låt MZ och andra fortsätta med sina lögner och dömmanden. Gå inte i fällan.

”Let them”.
Citera
2025-09-09, 23:57
Medlem
Citat:
Varför?
Du har hybris nog att tro att någon går på dina långsökta förklaringar. Ingen köper skiten du säljer
Citera
2025-09-10, 00:03
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storlacksim172
Hur vet du att han är kylig, elak och miserabel?
Jag vet eftersom jag lyssnade på rättegången, följt med i media där han förlöjligar sig själv mer och mer för varje dag. Det han gjort mot sin familj är vidrigt och bara otroheten är ett trauma i sig för den som blir utsatt. En skitstövel av stora mått och han är som en blodigel när han hänger sig fast överallt. Ringer Expressen som förödmjukar sig i sin tur. Snart vaknar väl skitblaskan också och avslutar "nyhetsflödet". Värst tycker jag att det var när han trodde hela svenska folket skulle sörja hans hund. Patetiskt.
Senast redigerad av ziggarillen 2025-09-10 kl. 00:07.
Citera
2025-09-10, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag vet eftersom jag lyssnade på rättegången, följt med i media där han förlöjligar sig själv mer och mer för varje dag. Det han gjort mot sin familj är vidrigt och bara otroheten är ett trauma i sig för den som utsätts. En skitstövel av stora mått och han är som en blodigel när han hänger sig fast överallt. Ringer Expressen som förödmjukar sig i sin tur. Snart vaknar väl dom också och avslutar "nyhetsflödet". Värst tycker jag att det var när han trodde hela svenska folket skulle sörja hans hund. Patetiskt.

Ok så din åsikt om MZ bottnar sig då på din högst egna subjektiva åsikt om en rättegång och vad som sagts om MZ i media?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in