2025-09-25, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storlacksim172
Eller var det hennes eget kokain?

Med tanke på att din vän Armstark här i tråden nu börjar svänga i frågan efter att ha varit här sedan den 19/3 2025. Nu menar hen på att CJ kanske har varit runt kokain i sina dagar och ev. även intagit kokain!

Detta förändrar ju hela spelplanen om det framlagda kokainet, la hon fram det för att hon VISSTE att det inte var kokain eller GLÖMDE hon att lägga undan sitt eget kokain, eller var det MZ kokain som hon ändå valde att lägga fram med risk för vållande till kroppsskada eller vållande till annans död?!!
Är du så desperat i ditt försvar av MånsPetter att du måste börja ljuga? Det blir väl så när alla andra argument har fallit och ingenting av substans finns kvar? Ditt val att försvara drogmissbruk och otrohet säger egentligen mer om dig än om MånsPetter. Han säger själv att han har en beroendepersonlighet, men du verkar ha en mytomanpersonlighet, och det är värre.

Citera inlägget där jag har skrivit att Ciara har provat kokain eller be om ursäkt.
Senast redigerad av N.Armstark 2025-09-25 kl. 04:45.
Citera
2025-09-25, 08:44
Medlem
Från Expressen:

I slutet av april, när Zelmerlöw själv berättade om sitt kokainmissbruk i Göteborgs-Posten, skrev stiftelsens generalsekreteraren Magdalena Jennstål i ett mejlsvar till Expressen att man ställt ett krav på artisten:

”Vi för en dialog med Måns. Att bruka illegala droger är inte förenligt med vår verksamhet. Måns plats i styrelsen förutsätter att han inte tar illegala droger”, skrev Jennstål då.
Citera
2025-09-25, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Är du så desperat i ditt försvar av MånsPetter att du måste börja ljuga? Det blir väl så när alla andra argument har fallit och ingenting av substans finns kvar? Ditt val att försvara drogmissbruk och otrohet säger egentligen mer om dig än om MånsPetter. Han säger själv att han har en beroendepersonlighet, men du verkar ha en mytomanpersonlighet, och det är värre.

Citera inlägget där jag har skrivit att Ciara har provat kokain eller be om ursäkt.

Jag ber om ursäkt Armstark det var Fårfällen som skrev att CJ ev har varit runt kokain och ev även intagit kokain.
Citera
2025-09-25, 09:30
Avslutad
Citat:
Jag ber om ursäkt Armstark det var Fårfällen som skrev att CJ ev har varit runt kokain och ev även intagit kokain.

Alltså ren spekulation baserat på noll källor, det finns ingenting som tyder på det om man inte antar att alla skådespelare har testat nån gång i livet.
Du bryter mot Flashbacks regler; falsk ryktesspridning.
Även svensk förtalslagstiftning.
Så är det inte. Alla har inte ens testat. Men de som testat i ungdomen går inte att jämföra med snart 40-årige tvåbarnspappan Måns missbruk.
Det är Måns som åkt fast i flertal positiva pissprov som visat både alkohol och drogmissbruk. Det var inte ens ”bara” kokain i provresultaten.
Han har erkänt och talat ut.
Men du vill prompt smeta på honom ”misogyn kvinnohatare” också, du vet att genom att försvara honom genom misogynt kvinnohat får du Måns att associeras med misogynt kvinnohat.
Intressant val med tanke på polisanmälan mot honom och hans misogyna uttalanden om att han äcklas om hans kvinna skulle vara poly så han föredrar att vara notoriskt otrogen så att bara han knullar runt medans hon sitter hemma och väntar.
Citera
2025-09-25, 09:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lilleva
Från Expressen:

I slutet av april, när Zelmerlöw själv berättade om sitt kokainmissbruk i Göteborgs-Posten, skrev stiftelsens generalsekreteraren Magdalena Jennstål i ett mejlsvar till Expressen att man ställt ett krav på artisten:

”Vi för en dialog med Måns. Att bruka illegala droger är inte förenligt med vår verksamhet. Måns plats i styrelsen förutsätter att han inte tar illegala droger”, skrev Jennstål då.

Då kan man konstatera att den där stiftelsen inte bryr sig om sina påstådda värderingar och bara låtsas ha dem för att få in pengar och se fina ut på utsidan.
Klippet från hans uppträdande på sitt eget café i sommar såg ju väldigt ryckigt, speedat och stissigt ut.
Lustigt nog hittar jag det inte, har ”MZ management” (PR Beyond) sett till att det är borttaget från alla plattformar eller?!
Citera
2025-09-25, 09:40
Avslutad
Citat:
Ok så det gör skillnad om man är dokumenterad missbrukare eller inte dokumenterad ?

Och enligt dig saknas en källa på om CJ tagit kokain tänk om någon källa träder fram och berättar vad hen känner till.

Vad intressant att du också var helt enig med mig att det var Armstark som skrivit inlägget. Men det var ju tydligen Fårfällen, ja de är förbluffande lika vissa skribenter hur de skriver osv.

Hon ÄR ingen missbrukare utan ett enda bevis för det, är du helt dum i huvet?!
Har du också koksat bort hela hjärnan?
Är det skillnad på en dokumenterad bankrånare och andra människor? Min granne Inga kanske också är en odokumenterad bankrånare, så i en fantasivärld kan man då säga att hon är inte bättre än Svartenbrandt eftersom hon är en ”odokumenterad” bankrånare det inte finns ett endaste bevis för att hon ska ha rånat en bank.
Snacka om ”alternative facts”. Ännu en bra grej att smeta på Måns. Hans få fans är helt sjuka teflonpannor som inte kan hålla isär sin fantasi och verklighet, bra.
Tror han uppskattar dig som sin riddare på Flashback, du representerar bra.
Citera
2025-09-25, 09:43
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Det är inte okej med dessa små förskjutningar av sanningen som hela tiden pågår! Björkman har aldrig sagt att stiftelsens grundare och tillika hans vän inte är önskvärd. Oavsett orsak. Visa var det sagts isf?

Det står ju i länken du kommenterade!

"I slutet av april, när Zelmerlöw själv berättade om sitt kokainmissbruk i Göteborgs-Posten, skrev stiftelsens generalsekreteraren Magdalena Jennstål i ett mejlsvar till Expressen att man ställt ett krav på artisten:

”Vi för en dialog med Måns. Att bruka illegala droger är inte förenligt med vår verksamhet. Måns plats i styrelsen förutsätter att han inte tar illegala droger”, skrev Jennstål då. "
Citera
2025-09-25, 09:48
Medlem
Måns verkar ha flyttat till Kenya nu. Vad tror ni mer Måns är kapabel till? Varför drar man dit? Är han ute efter småpojkar nu när han är singel? Ni som varit där kan väl berätta vad ni gör där?
Citera
2025-09-25, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorndenratte
Alltså ren spekulation baserat på noll källor, det finns ingenting som tyder på det om man inte antar att alla skådespelare har testat nån gång i livet.
Du bryter mot Flashbacks regler; falsk ryktesspridning.
Även svensk förtalslagstiftning.
Så är det inte. Alla har inte ens testat. Men de som testat i ungdomen går inte att jämföra med snart 40-årige tvåbarnspappan Måns missbruk.
Det är Måns som åkt fast i flertal positiva pissprov som visat både alkohol och drogmissbruk. Det var inte ens ”bara” kokain i provresultaten.
Han har erkänt och talat ut.
Men du vill prompt smeta på honom ”misogyn kvinnohatare” också, du vet att genom att försvara honom genom misogynt kvinnohat får du Måns att associeras med misogynt kvinnohat.
Intressant val med tanke på polisanmälan mot honom och hans misogyna uttalanden om att han äcklas om hans kvinna skulle vara poly så han föredrar att vara notoriskt otrogen så att bara han knullar runt medans hon sitter hemma och väntar.

Det där med falsk ryktesspridning får du ta med Fårfällen det är hen som skrev angående CJ ev kokainbruk.

Nej jag vill inte smeta något på MZ och jag anser att han inte har något hat mot någon oavsett kön.

Jag har svårt att hänga med i din text ibland vet inte om den är översatt från ett annat språk kanske.
Citera
2025-09-25, 09:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hundenmuhammed3
Måns verkar ha flyttat till Kenya nu. Vad tror ni mer Måns är kapabel till? Varför drar man dit? Är han ute efter småpojkar nu när han är singel? Ni som varit där kan väl berätta vad ni gör där?

En ny kvinna som inte känner till honom. Nu är ju hans rykte sabbat i Sverige och England så han rör sig längre bort.
Kanske någon i fattigdom som vill komma till Europa? Eller så vill han bo där i ett nytt förhållande, men långt bort från folk som kan berätta för henne hur han beter sig i förhållanden.
Citera
2025-09-25, 09:57
Avslutad
Citat:
Det där med falsk ryktesspridning får du ta med Fårfällen det är hen som skrev angående CJ ev kokainbruk.

Nej jag vill inte smeta något på MZ och jag anser att han inte har något hat mot någon oavsett kön.

Jag har svårt att hänga med i din text ibland vet inte om den är översatt från ett annat språk kanske.

Jag såg det inlägget och det var ett hypotetiskt svar till er och era sjuka, grundlösa anklagelser.
Fårfällan skrev inte att Ciara gjort nånting åt det hållet, det är du och dina likar på Flashback som hysteriskt dränker tråden i såna lögner för att flytta fokus från drogmissbrukaren och sexmissbrukaren Måns.

Och jag är inte det minsta förvånad över att din läsförståelse haltar då du inte ens kan skilja fantasi från verklighet.
Citera
2025-09-25, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell

Varför ska eleverna på skolan i Kenya vänta på att deras liv kan börja för att du, rikskrim08, föredrar att MZ vistas på rehab innan deras liv kan fortsätta? Snacka om att döma från ett FÖR privilegierat perspektiv.

Och varför kan inte Björkman hålla galan själv och att de går ut med att Zelmerlöw är pausad från/pausar stiftelsen tills vidare? Om nu barnen i Kenya är det centrala
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in