2025-08-24, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Ni har sådan vana att förvrida vad man skrivit att ni bara fortsätter och fortsätter. Har varken skrivit det ena eller det andra. Då går det inte att diskutera för du hamnar fel hela tiden och vad jag får göra är en enda stor förklaring av vad jag ville säga från början som du inte har läsförståelsen att förstå.

Måns har nu iaf förlorat sin hund och det är en stor sorg för honom, för alla som förlorat sitt djur. Det kan vi nog enas om.

Ja, men det är inte tragiskt som Hänt skriver.
Citera
2025-08-24, 17:13
Medlem
Citat:
Ni har sådan vana att förvrida vad man skrivit att ni bara fortsätter och fortsätter. Har varken skrivit det ena eller det andra. Då går det inte att diskutera för du hamnar fel hela tiden och vad jag får göra är en enda stor förklaring av vad jag ville säga från början som du inte har läsförståelsen att förstå.

Måns har nu iaf förlorat sin hund och det är en stor sorg för honom, för alla som förlorat sitt djur. Det kan vi nog enas om.

Man kan också formulera det som att du kastar ur dig grejer utan grund, och blir sedan frustrerad när du ombeds förklara dig utifrån någon verklighetsförankring. Jag hamnar inte fel för att du inte kan förklara hur du hamnar i en slutsats. Här skriver du ”det ena och det andra”. Så mina frågor kvarstår.

”Att de nu separerar beror inte endast på droger utan att han signalerat genom otrohet( obevisat) att förhållandet är över. Känslorna och attraktionen är inte längre exklusiva Ciara. Det kan man inte skälla på honom för.
Jag ser inte varför man skall hata honom eller vara arg på honom, shit happens. Skilj er men gör det snyggt. Jag tror Ciara är överkänslig drömmare som såg framför sig ett livslångt förhållande och besvikelsen över att det inte blev så + lite grandiöst tankesätt fick henne bitter och vill ta ned honom. Gärna framhålla att allt beror på honom för att öka framtidsutsikterna till hennes favör. Detta tror jag bestämt”

- - - - - -
Hjärtskärande att förlora ett kärt djur. Det kan vi enas om. Mycket tråkigt.
Senast redigerad av Fårfällen 2025-08-24 kl. 17:21. Anledning: Syftning
Citera
2025-08-24, 17:45
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Ciara delade med om hunden.
Dog bara hux flux? Slickat i sig ngt?
Någon skrev i kommentarerna typ "han var så tapper sist vi sågs" kan han helt enkelt varit sjuk?
Hemsk hursom
Senast redigerad av vemedinma 2025-08-24 kl. 17:48. Anledning: Redigering
Citera
2025-08-24, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Ålder på hunden?

Minst 10 år. Den hunden som hittade knark i Stockholm tydligen.
Citera
2025-08-24, 18:28
Medlem
Citat:
Då är ju möjligheten stor att hunden nosat upp MånsPetters knarkgömma och fick en överdos. Det är vad jag tror men inget MånsPetter skulle berätta för pressen. Nu gör han sig till ett offer och hoppas på att folk ska tycka synd om honom.

Nu när han bor själv behöver han inte gömma knarket och hunden nosade kanske upp det på sängbordet. Varför måste man ens ringa upp pressen och berätta om detta. Patetiskt.
Senast redigerad av Vipan 2025-08-24 kl. 18:36.
Citera
2025-08-24, 18:31
Citat:

Enligt Ratsit: Labrador född 2013-01-12.
Citera
2025-08-24, 18:44
Medlem
Citat:

Hade det inte varit bättre att sörja sin trogne vän värdigt istället för att ringa runt till media? Till och med hunden utnyttjar han och hoppas på att det ska ta bort fokuset på skilsmässan hos folk. Slug och listig som en räv vilket är ett vanligt drag hos missbrukare. Pinsamt och väldigt genomskinligt.
Citera
2025-08-24, 19:07
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Wow, nu googlar ni redan var hon bor? Så som ni hela tiden försvarar henne så desperat... I hennes ställe borde hon kanske hellre vara rädd för er som stalkers?

VI har inte ett skit, jag har då aldrig googlat hennes adress!
Men oroa dig inte, du och Lazydell är fortfarande ljusår värre än att ha googlat hennes adress en gång (vilket JAG aldrig skulle göra).
Du sitter ju för fan och rapporterar allt hon gör som du på nåt sjukt sett har koll på, samtidigt som du spyr hat.
Lazydell har skrivit att hon följt Ciaras karriär och repetitioner sen 2008.
DET är stalkning.
Citera
2025-08-24, 19:09
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
Måns i stor sorg: ”Älskar dig för alltid”
Måns Zelmerlöw delar nu med sig av en annan tragisk nyhet.

Hans hund Messi har tyvärr gått bort, orsaken bakom är ännu okänd men Måns delar ett bildspel med bilder på Messi tillsammans med texten:

”Du somnade in inatt. Älskar dig för alltid. Min Messi.”

Kommentarerna blir snabbt fyllda av brustna hjärtan med många som känner medlidande för Måns och hans hunds bortgång.

”Åh beklagar av hela mitt hjärta….”, skriver Pernilla Wahlgren under bilderna på Messi.

”Beklagar”, skriver en annan.

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/ot...a0aae5c0&ei=18

Raseriutbrott som gick för långt? Dålig tennisträning igen?
Citera
2025-08-24, 19:14
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Intressant att M beskrev mötet med Azra på ett i närmast identiskt sätt. Bröllop, ointresse, tjatig M.

Han beskrev även sina ”flirtknep” tidigare för en journalist som tjatsex och tafsande utan samtycke.
Dvs han ”sitter på en efterfest” och börjar smeka axeln på närmast greppbara tjej, smeker ner mot handen och försöker ta den. Om hon drar undan handen börjar han om från början igen.
Oavsett om han har siktet inställt på Onenihhtstand eller förhållande så ska det vara han som bryter ner en barriär och tar en trofé.
Citera
2025-08-24, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorndenratte
Raseriutbrott som gick för långt? Dålig tennisträning igen?

Vad menar du?
Citera
2025-08-24, 19:37
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorndenratte
Han beskrev även sina ”flirtknep” tidigare för en journalist som tjatsex och tafsande utan samtycke.
Dvs han ”sitter på en efterfest” och börjar smeka axeln på närmast greppbara tjej, smeker ner mot handen och försöker ta den. Om hon drar undan handen börjar han om från början igen.
Oavsett om han har siktet inställt på Onenihhtstand eller förhållande så ska det vara han som bryter ner en barriär och tar en trofé.
Hade det varit någon som gjort så på mig för att sen börja om när jag avvisat hade han åkt på en smäll😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in