Citat:
Ursprungligen postat av
Asdfghjkl-12345
Ni har sådan vana att förvrida vad man skrivit att ni bara fortsätter och fortsätter. Har varken skrivit det ena eller det andra. Då går det inte att diskutera för du hamnar fel hela tiden och vad jag får göra är en enda stor förklaring av vad jag ville säga från början som du inte har läsförståelsen att förstå.
Måns har nu iaf förlorat sin hund och det är en stor sorg för honom, för alla som förlorat sitt djur. Det kan vi nog enas om.
Man kan också formulera det som att du kastar ur dig grejer utan grund, och blir sedan frustrerad när du ombeds förklara dig utifrån någon verklighetsförankring. Jag hamnar inte fel för att du inte kan förklara hur du hamnar i en slutsats. Här skriver du ”det ena och det andra”. Så mina frågor kvarstår.
”Att de nu separerar beror inte endast på droger utan att han signalerat genom otrohet( obevisat) att förhållandet är över. Känslorna och attraktionen är inte längre exklusiva Ciara. Det kan man inte skälla på honom för.
Jag ser inte varför man skall hata honom eller vara arg på honom, shit happens. Skilj er men gör det snyggt. Jag tror Ciara är överkänslig drömmare som såg framför sig ett livslångt förhållande och besvikelsen över att det inte blev så + lite grandiöst tankesätt fick henne bitter och vill ta ned honom. Gärna framhålla att allt beror på honom för att öka framtidsutsikterna till hennes favör. Detta tror jag bestämt”
- - - - - -
Hjärtskärande att förlora ett kärt djur. Det kan vi enas om. Mycket tråkigt.