Flashback bygger pepparkakshus!
2011-12-06, 17:22
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delaroche
Nu rider den smilande halvfjollan på Tsunamins offer för att få egen publicitet. Fyyy faan för såna som han. Jag hade två vänner som dog i Tsunamin.
http://mobil.aftonbladet.se/nojesbla...cle14036895.ab
Det är Aftonbladet.. Det finns all möjlighet att han bara nämnt detta någon gång och att det tas upp nu.
Minns en artikel i AB härom året där rubriken var "Carolas unga älskare" eller något i den stilen, och handlade om någon hon dejtat för över 15 år sedan..
Citera
2011-12-30, 12:28
Medlem
WeraHBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porterpotty
har hört att måns gillar både killar och tjejer, nån som kan backa upp det?

Sugen?

Jag skulle nog inte backa upp det, men man vet ju aldrig vad som kan stämma.
Citera
2011-12-30, 12:35
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delaroche
Nu rider den smilande halvfjollan på Tsunamins offer för att få egen publicitet. Fyyy faan för såna som han. Jag hade två vänner som dog i Tsunamin.
http://mobil.aftonbladet.se/nojesbla...cle14036895.ab

Han var ju där själv. Vad gnäller du över? Jag förlorade också nära där nere. Måns har all rätt att vara tackam över att han klarade sig och det är dessutom en bra sak att han själv reflekterar över det, flera år senare.

En smilande halvfjolla är han ändå.
Citera
2012-01-15, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WeraHB
Sugen?

Jag skulle nog inte backa upp det, men man vet ju aldrig vad som kan stämma.
Han hade ju varit på en nudist beach när han var på gran canaria så kanske han är bög men hoppas ej. bi får han gärna vara
Citera
2012-01-15, 20:19
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FantaNaranja
Han hade ju varit på en nudist beach när han var på gran canaria så kanske han är bög men hoppas ej. bi får han gärna vara

Pics or it didn't happen

Undrar om någon passade på med kameran, om det nu var någon som kände igen honom. När skule han varit där isf?
Citera
2012-01-15, 21:25
Medlem
WeraHBs avatar
Citat:

Haha, men jag har också varit på nudiststränder, och håller fortfarande fast vid min hetrosexualitet Men för mig skulle det egentligen inte spela någon roll om han var homo bi eller hetro, bara ÄNNU en mindre chans för att man ska få sig en bit....... heh
Citera
2012-01-15, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Pics or it didn't happen

Undrar om någon passade på med kameran, om det nu var någon som kände igen honom. När skule han varit där isf?
han skrev det på sin twitter att han varit där. han var på gran canaria med lund polarena över julen måns reser väldigt mycket. 2 dagar efter han kommit hem åkte han till london och sen efter det hann han ej vara hemma nån dag sen åkte han till lund och nu är han i barcelona. han kör nämligen tävling på twitter där man ska gissa vart han är på väg. han gillar Norweigan för de har gratis wifi på sin plan! han var i London i okotber eller november med. förra året gjorde han 100 resor skrev han när han sammafattade 2011 på twitter
Senast redigerad av FantaNaranja 2012-01-15 kl. 21:49.
Citera
2012-01-15, 21:51
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
han skrev det på sin twitter att han varit där. han var på gran canaria med lund polarena över julen måns reser väldigt mycket. 2 dagar efter han kommit hem åkte han till london och sen efter det hann han ej vara hemma nån dag sen åkte han till lund och nu är han i barcelona. han kör nämligen tävling på twitter där man ska gissa vart han är på väg. han gillar Norweigan för de har gratis wifi på sin plan! han var i London i okotber eller november med. förra året gjorde han 100 resor skrev han när han sammafattade 2011 på twitter

Ahh kanske dags att skaffa sånt där Twitter. Aldrig sett poängen riktigt, men om man får reda på sådana smaskigheter..! Han sa det inte innan han åkte dit och var näck?
Citera
2012-01-15, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ahh kanske dags att skaffa sånt där Twitter. Aldrig sett poängen riktigt, men om man får reda på sådana smaskigheter..! Han sa det inte innan han åkte dit och var näck?
man kan kolla vad han skriver bara genom att vara medlem på facebook

http://www.facebook.com/MansZelmerlow
Citera
2012-01-15, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diponible
http://www.cineastentreff.de/telesch...0443_3_024.jpg

Vem f*n lämnar sådan snygg tjej?
Hon måste vara ful som fan osminkad
Citera
2012-01-15, 22:29
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
man kan kolla vad han skriver bara genom att vara medlem på facebook

http://www.facebook.com/MansZelmerlow
Meh, kan ju inte Gilla Måns på FB.. Fatta vad min image skulle gå i botten
Citera
2012-01-15, 22:37
Bannlyst
Citat:
Meh, kan ju inte Gilla Måns på FB.. Fatta vad min image skulle gå i botten
Ska fan bli hans nya girlfriend. Ska lägga in en stöt på han!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in