Hejsan,
fristående filmrequest. Med andra ord den första riktiga porrfilmen jag såg och kom till (tog inte lång tid ;D).
Handlar om en scen bara. Den börjar med att en blond kvinna, inte alltför ung, kanske 25-30, med redigt sjysta bröst (inte överdrivna, men klart fylliga) står och dansar lite långsamt för kameran. Har även ett svagt minne av att kameran är lite suddig i detta skede, alltså att de har lagt på någon effekt som gör att det ser lite konstigt och oskarpt ut (på ett "bra" sätt). Det blir sedan svart och själva porrscenen börjar. Då sitter samma kvinna i en fotölj och har på sig en kort kjol och någon form av kofta/top, inget mer, inget under. Hon är inte överdrivet smal utan fyllig och blond, ser som sagt lite äldre ut och smått brittisk, men inte knubbig på något vis. En yngre man med kort brunt hår kommer fram till henne och det drar igång. Han "feelar upp" henne och hångel etc sker innan han börjar suga hennes tuttar. Efter det kommer givetvis ett blowjob där jag tror att han sitter i fotöljen och hon knäböjer framför, men inte alls säker.
Efter det har jag lite luckor som jag inte minns men fram mot slutet så ligger de på en soffa och han kör henne bakifrån (liggande sneda ställningen alltså). Både är ganska redigt svettiga och efter ett tag råkar hans penis glida ut eller dylikt varpå båda börjar asgarva. Sedan kör dom vidare tills han kommer (hon sväljer eller tar det i ansiktet).
Någon som har någon koll på vilken det kan vara? Skulle vara sjukt tillfredsställande