2009-04-05, 08:39
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totsi
Vad heter filmen , eller bruden som blir knullad vid en limonsin, typ utanför osv.
Hon är blond och ganska stora tuttar.

Hur i helvete förväntar du dig att någon ska kunna svara på den frågan?
Det måste verkligen finnas bara en enda film som har blonda kvinnor med stora bröst som knullar vid en limousin av alla miljarders p-rullar därute! Och vad fan menar du med "utanför"? Utanför vadå?

Jag svär på dig för att du tvingar mig att bokmärka den här jävla tråden.
Citera
2009-04-07, 23:50
Medlem
ugglans avatar
har suttit och sökt som en dåre efter filmen med "HELA? Jaauu, pungen osså" (skånska givetvis). Någon som vet vad det kommer ifrån alternativt sitter på klippet?

tack på förhand
Citera
2009-04-08, 00:05
Medlem
Tjyvass avatar
Shit pommes frites vad länge sedan det var jag såg den här filmen, måste varit -98 eller -99 som den gick på canal+.

Den utspelar sig under olika tidsperioder. Först är det en soldat som blir omhändertagen av en sjuksyster i en hydda, lite 20-tal över det hela. Sedan så är det en svart kvinna iförd någon sorts trämask, hon har gigantiska bröst och långa naglar förresten, som blir påsatt av någon annan snubbe.

Om jag inte minns helt fel så ska det vara en kvinna som drömmer allt det här. Det är givetvis fler episoder i filmen men det är dessa två som jag minns allra bäst.
Citera
2009-04-08, 00:06
Medlem
Eivors avatar
två tjejer i poolen

vad heter filmklippet när det är två packade tjejer som ringer en snubbe och säger att han ska komma över hem till tjejerna, amerikansk och troligtvis amature såg den på någon streamporrsida
Citera
2009-04-08, 18:25
Medlem
någon som kan länka denna scen? (Såg den på ngn free stream sida)

en tjej (barnvakt tror ja) vaktar huset så kommer hennes fulla kompis in och börjar stjäla saker, precis när hon ska lämna huset så kommer ägarna hem och de 2 tjejerna binder frun och har sex med mannen som barnvakten länge varit förälskad i.
Citera
2009-04-08, 23:00
Medlem
Rascalizes avatar
http://i29.tinypic.com/2dk0ob6.jpg

Vem fan är hon ?

En vän sa att hon fanns på kindgirls.com men jag hittar henne inte.

Edit: fel tråd
Senast redigerad av Rascalize 2009-04-08 kl. 23:13.
Citera
2009-04-10, 02:36
Medlem
Vädurs avatar
En film från början av 90-talet.

Fyra kvinnor bor ute på en liten farm, där de odlar grönsaker, spelar volleyboll och får olika orsaker till att ha sex med förbipasserande män. Intill farmen finns en militärbas med något befäl som fluktar på dem genom sin kikare halva filmen.

Någon scen mitt i så har en av kvinnorna fått motorstopp på sin jeep, varpå hon får "hjälp", och även ett handtag med att få igång bilen igen.

Grönsakerna gör tydligen så att kvinnorna får större bröst. På slutet har fyra soldater varit och gökat med kvinnorna och traskar hemmåt till basen igen, glatt gnidandes sina egna nyutpoppade stora ymniga bröst.
Citera
2009-04-15, 17:16
Medlem
vargfans avatar
Hejsan,

fristående filmrequest. Med andra ord den första riktiga porrfilmen jag såg och kom till (tog inte lång tid ;D).
Handlar om en scen bara. Den börjar med att en blond kvinna, inte alltför ung, kanske 25-30, med redigt sjysta bröst (inte överdrivna, men klart fylliga) står och dansar lite långsamt för kameran. Har även ett svagt minne av att kameran är lite suddig i detta skede, alltså att de har lagt på någon effekt som gör att det ser lite konstigt och oskarpt ut (på ett "bra" sätt). Det blir sedan svart och själva porrscenen börjar. Då sitter samma kvinna i en fotölj och har på sig en kort kjol och någon form av kofta/top, inget mer, inget under. Hon är inte överdrivet smal utan fyllig och blond, ser som sagt lite äldre ut och smått brittisk, men inte knubbig på något vis. En yngre man med kort brunt hår kommer fram till henne och det drar igång. Han "feelar upp" henne och hångel etc sker innan han börjar suga hennes tuttar. Efter det kommer givetvis ett blowjob där jag tror att han sitter i fotöljen och hon knäböjer framför, men inte alls säker.
Efter det har jag lite luckor som jag inte minns men fram mot slutet så ligger de på en soffa och han kör henne bakifrån (liggande sneda ställningen alltså). Både är ganska redigt svettiga och efter ett tag råkar hans penis glida ut eller dylikt varpå båda börjar asgarva. Sedan kör dom vidare tills han kommer (hon sväljer eller tar det i ansiktet).

Någon som har någon koll på vilken det kan vara? Skulle vara sjukt tillfredsställande
Citera
2009-04-16, 00:46
Medlem
Tylkes avatar
Godkväll!

För relativt längesedan nu så existerade en porrfilm på min dator. Tjejen som medverkade i denna hade ett ex antal tatueringar placerade på hennes kropp då alla endast var svarta.

Porrfilmen börjar med han frågar henne vardagsfrågor och sedan skall hon visa upp sina tatueringar, hon hade bland annat en bak örat (kan varit något fyndigt så som en räv). Hon har två väldigt utmärkande svarta rosor som hon visar stolt när hon drar hennes svarta genomskinliga string. Tjejen har färgat svart hår. 19? år utger hon sig att vara och killen som filmar samt spänner på henne påstås har endast träffat henne en gång innan och det är dagen innan.

Hon suger bland annat av honom upp och ner med huvudet liggandes över sängkanten. Samt att det är mycket stimulerande av hennes klitoris, för mig att man aldrig få se killens ansikte under filmen.

Vill verkligen veta vad denna heter då, hade filmen för kanske 1-2 år sedan på datorn.

Någon som känner igen detta?
Citera
2009-04-16, 23:31
Medlem
Skulle gärna vilja veta vad hela filmen heter då blondinen faller mej i smaken

http://www.xhamster.com/movies/13436..._call_f70.html
Citera
2009-04-17, 18:22
Medlem
dwgs avatar
En film jag så för länge sen, vet att hon kinesen/japanen ver me (Känd)
Hon var till sammans me en kille, som satt på grannens dotter vid poolen
killen är känd porr skådis me.

Det är det ända jag kommer i håg av filmen, den gick på kanal + , fimnet som det hette då.
Citera
2009-04-18, 22:44
Medlem
Starfuckers Incs avatar
http://www.nyan.ax/nyheter/?news_id=42300

Vad heter filmen? Någon som vet?

Poliskvinnan har alias i filmen tyvärr vet jag inte vilket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in