Söker namnet på en film som jag såg trailern på före en bio rulle häromdagen, det är en komedi där "Zach Galifianakis" är en av huvudrollerna, kan inte minnas vad den hette så hoppas någon vet viken ja menar.
Hade en grym film på 2st fina förmodligen ryska tjejer som hade trekant med en kille i skogen. Glömde att spara den innan formateringen och har inte hittat den igen.
Nån som vet var man kan fixa filmen/klippet ? har bara hittat ett kort klipp från scenen http://www.xvideos.com/video16644/ho..._in_the_forest
Den blonda tjejen är grymt snygg, nån som vet om hon gjort nå mer ?
Söker en film om några killar som åker in på ungdomsanstalt/fängelse. Orsaken till detta är att dom snodde korv och sedan råkade döda korvgubben genom att knuffa hans vagn på honom.
På anstalten blir dom behandlade som skit och vakterna torterar och tvingar dom ungdomarna till oralsex, etc.
När dom väl har sonat sitt brott och kommer ut från anstalten så ska dom alla hämnas (eller om det är senare dom återförenas och bestämmer sig för att hämnas dom på vakterna).
Kommer också ihåg att det var en kille som snackade väldigt mycket med en präst (antagligen katolsk) han kan även ha blivit präst senare i livet.
Söker en film om några killar som åker in på ungdomsanstalt/fängelse. Orsaken till detta är att dom snodde korv och sedan råkade döda korvgubben genom att knuffa hans vagn på honom.
På anstalten blir dom behandlade som skit och vakterna torterar och tvingar dom ungdomarna till oralsex, etc.
När dom väl har sonat sitt brott och kommer ut från anstalten så ska dom alla hämnas (eller om det är senare dom återförenas och bestämmer sig för att hämnas dom på vakterna).
Kommer också ihåg att det var en kille som snackade väldigt mycket med en präst (antagligen katolsk) han kan även ha blivit präst senare i livet.
Hej!
Jag undrar om en porrfilm som jag såg för ett ganska bra tag sedan på antingen Canal+ eller TV1000. Tyvärr är det enda jag minns från filmen en scen då en tjej träffar på ett träd eller rättare sagt en man utklädd till träd och så börjar hon suga av hans "gren". Någon som har en idé om vilken film detta kan var?
Jag antar att det är en hel film, om man tittar på de sista 10 sekunderna. Vore oerhört tacksam om någon kunde dela med sig av vad filmen heter. Oavsett är det den i särklass hetaste porr-scen jag någonsin har sett (Det är något syndigt med nunnor ).
Tja, känner igen det här namnet "snyggaste porr tjejen genom tiderna" tror jag har sett det innan, men jag kan inte hitta filmen någonstans. Självklart någon som bara lagt upp en torrent vid det namnet, men hade varit kanon ifall någon kom ihåg vad klippet egentligen heter eller var jag kan få tag i det. Hittade en liten diskussion om det en bit ner här: https://www.flashback.org/t361472p2
Nu kunde jag inte hålla mig men en film med Rocco har jag för mig som tar en ung turk,kurd,iranie tjej i tvåan utomhus på ett bord eller bänk. Klå den ni om ni kan ta reda på vilken film det är ifrån.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!