2009-03-19, 16:00
Medlem
obin_gams avatar
film som gick på tv1000 för många år sedan, som utspelas i antingen medeltiden eller renaissansen eller nått sånt... filmen var från 2000-talet iaf, bra kvalite på bilden och den såg ganska påkostad ut också... kan ha varit en playboyfilm faktistk... inte helt 100% säker på det dock... alltå såg somsagt väldigt påkostat ut vad jag kan minnas.

i öppningsscenen ser man en liten stuga i utkanten av en liten bergsby i frankrike eller liknande. två brudar, båda två tjänarinnor (eller så var en av dem frun i huset) med medeltidsklänningar på sig börjar prata om nått och snart börjar de med en av de hetaste lebbscenerna någonsin!

gaah! det enda jag kommer ihåg ifrån den filmen var just denna scen, och vill (läs måste) ha namnet på den
Citera
2009-03-20, 00:49
Medlem
Totsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totsi
Vad heter filmen , eller bruden som blir knullad vid en limonsin, typ utanför osv.
Hon är blond och ganska stora tuttar.

Nån som vet? den är inte gammal iaf.
2000 talet.
Citera
2009-03-21, 14:13
Medlem
antagonistens avatar
Jag kom att tänka på en scen ur en gammal Max Hardcore-rulle och skulle vilja veta vilken film det är från.
I scenen så är Max och en flicka vid ett köpcentrum och han intervjuar henne (?). Efter ett tag går de bort till parkeringen och nuppar i bagageutrymmet på hans bil.

Flickan ser ut ungefär som tjejen på manodepressivs avatar: https://www.flashback.org/member.php?u=83872
Är det någon som vet vad hon heter eller vilken film det är?
Citera
2009-03-22, 17:31
Medlem
Filmen jag söker är en som jag såg för ett år sen lite drygt.

En kille ska leta upp en tjej att ha sex med och erbjuder en massa pengar. Filmen börjar då det är 1 kille som blir filmad i sitt letande. Vipps så kommer det en kåt liten tjej fram helt spontant och frågar vad de gör. De får henne att visa muffen och då kommer hennes kille ur en affär då han köpt ngn dricka.

De övertalar tjejen att ha sex med killen vi fått följa och erbjuder tjejens pojkvän pengar för att få genomföra detta.

De är runt 18-23 års åldern engelsk-talande. De drar hem till ngn och tjejen blir påsatt i en soffa. Pojkvännen kastar pengar på henne i slutet.

Någon som vet vart jag kan hitta denna? Tror att det var på redtube eller liknande jag såg den men hittar den icke
Citera
2009-03-24, 19:03
Medlem
Söker en film där pappan blir arg på sin dotter för att hon inte städat rummet, så han läser in henne.. Så kommer killen genom fönstret, och så börjar dem...

Någon som vet?
Citera
2009-03-24, 19:06
Medlem
Flärps avatar
Söker en fransk rulle som jag såg för en massa herrans år sedan på Canal+. Tror den heter Angel och det handlar om en rik familj där alla har något slags sexförhållande med någon och alla går bakom ryggen på alla. Helt plötsligt kommer en tjej in i familjen som alla blir kär i, hon går omkring med änglavingar på ryggen i stor del av filmen.

Vad heter den och var kan jag få tag i den?
Citera
2009-03-25, 10:47
Medlem
nekons avatar
Ingrid, ja denna Ingrid Swede...
Söker en film med henne.
Hon och 3 killar i en brun soffgrupp i ett vardagsrum. Har för mig att hon tar 2st i röven om det hjälper någon...
För övrigt så sitter hon med tre andra tjejer och diskuterar sexminnen (ja det är innan hennes klipp i filmen) och man får se de andra tjejernas minnen också men det sista är Ingrid och det är hennes jag vill åt...
Citera
2009-03-31, 14:14
Medlem
nekons avatar
Finns en lesbisk film med två norska tjejer som håller på i en (porr?) videobutik, heter något med norskor och puler...
Fanns tidigare på Limewire men den bör väl finnas på nätet, nån som vet mera?
Citera
2009-04-01, 08:24
Medlem
Film när Samson drar på tanten mot tvättmaskinen

Letar efter en film då Samson drar på tanten mot tvättmaskinen, är det bara ett kort klipp på lustgården eller finns hela scenen???

Tanten bär diskhandskar.
Citera
2009-04-02, 17:56
Medlem
någon som kan länka denna scen?

en tjej (barnvakt tror ja) vaktar huset så kommer hennes fulla kompis in och börjar stjäla saker, precis när hon ska lämna huset så kommer ägarna hem och de 2 tjejerna binder frun och har sex med mannen
Citera
2009-04-03, 13:15
Medlem
nekons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soderman111
Letar efter en film då Samson drar på tanten mot tvättmaskinen, är det bara ett kort klipp på lustgården eller finns hela scenen???

Tanten bär diskhandskar.

Tror att det är Märta Karlsson som han dunkar på. Kolla i tråden om Märta, kanske finns en länk där
Citera
2009-04-03, 21:58
Medlem
Söt tjej blir maserad

Tjena, någon postade en film här på forumet då en söt blond tjej blir maserad (till en början), sedan går det vidare och det vanliga händer. Jag minns att filmen jag jävligt segt att ladda (för andra också), den låg på en hemsida med lite skumt utseende.

Ursäkta den dåliga beskrivningen
Senast redigerad av Marcuszoom 2009-04-03 kl. 22:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in