Letar efter en gammal tysk film om 3 fotografer som knullar flera tjejer dom skall fota. Den första tjejen är brunett och blir påsatt av 3 killar samtidigt samt att 2 av dom pissar på henne.Filmen följde med fibban eller liknande tidning på 90 talet på vhs.På samma vhs fanns en film som hette fire and ice. Någon som vet vad denna film heter och hellst var man kan få tag på den.Nedladdning eller köpa vad som helst men helst nerladdning.Tacksam som fan för hjälp har letat i flera år.
Söker ett svenskt klipp med en gravid tjej i duschen som suger av sin kille som filmar. Jag tror att hon efteråt onanerar. I början så säger hon något liknande "kom då din lilla räka". Nån som känner igen?
Vad är oddsen på att man hittar något här egentligen?
Jag letar efter en inspelning av en brittiska, hon går runt med den brittiska flaggan och klippet är rätt långt. 20 min plus? Det är inget sex eller så men hon poserar naken. 25 års åldern, brunt hår om jag minns rätt, stora bröst. Minns att hon sitter på en stol, ligger på ett golv och håller uppe flaggan som sagt. I olika utstyrsel.
Filmen börjar med att en mörkhårig vit kvinna sitter i en bar. Det plingar på dörren och hon går ner för en trappa i ett rött glansigt linne utan trosor. Hon filmas bakifrån och man ser hennes rumpa (som f.ö. är stor). Hon möts av en skallig man i dörren och de går in i huset igen. Huset är stort och typiskt amerikanskt, kan tänka mig att det ska vara California för jag vill minnas att det var soligt ute. Mannen har jag för mig har ganska stora kläder, lite hiphopstuk på det hela. Hon frågar honom om han vill ha något att dricka och han svarar; ja. Hon håller upp två drinkar och håller på att skratta samtidigt. De sätter sig sedan ner och dricker drinken som ligger i ett avlångt glas med sugrör. Efter att drinken har druckits så börjar hon smeka hans ben och sedan är de igång. Jag spolade över den här biten då jag inte tänder på blowjobs. Men, jag kan tänka mig att hon BJ:ade honom här. Efter det så sätter de sig i en soffa och han knullar henne i "ridställning". Kommer inte ihåg mer än det här.
Hon har mörkt hår, stor rumpa, ganska stora bröst, lite latina-aktig, vit hy (inte kritvit), jag hittade filmen ungefär vid samma tidpunkt som jag hittade "Kendra Lust", och tyckte att de var ganska lika, dock är det inte samma person.
Mannen är skallig, stor kuk, vältränad, hade möjligtvis hiphopstil.
Någon som vet? Filmen finns på Redtube men jag kan inte hitta den.
Hon är ryska, heter Sinovia, går även under Eleanor/Betty/Ophelia. Nån som har en aning om vad detta kan vara för klipp? Hon gör väldigt sällan nåt med män så det är en raritet det här.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!