Svensk porrfilm, åttiotal eller nittiotal. Två tjocka damer i övre medelåldern får besök av en neger..ja, det är så han presenteras. Allt i en Stockholmsförort. Sen antar jag att det är sexscener, men dessa har jag glömt. Det är själva upplägget som var så bisarrt. Två kärringar som sitter och röker och snackar goja och denne stackars svarte man som får hala fram pillevitten så att tanterna kan förlusta sig.
Det var inte sexigt någonstans men det mest tragikomiska jag sett.
Vad heter filmen som utspelar sig på ett rymdskepp som ser ut som en dildo? Har för mig att det är en thailändsk eller åtminstone asiatisk brud med som blir knullad doggy style.
En svensk film troligen 90-tal. En man bedrar en kvinna som hämnas genom att själv ha sex med manliga prostituerade för att bli smittad med hiv som hon sen ger maken. Hon får bromsmediciner och vårdar mannen och på hans dödsbädd berättar hon att det är hon som hämnas otroheten genom att göra honom sjuk...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!