Enligt din "logik" så har ju
allting alltid funnits eftersom saker enligt dig inte kan
skapas, så jag måste fråga vart alla bilar stod parkerade under stenåldern, och helt ärligt så hade det ju underlättat om "Noak" hade några finlandsfärjor att packa på alla djuren på istället för
en eka.
Sedan så måste jag passa på att fråga vart den där jesus håller hus? Jamenar, är det verkligen så tråkigt så han håller undan sig i 2000 år? men alla vet ju att han förr eller senare dyker upp
För övrigt så undrar jag var gud kommer in i bilden när alla redan vet att allting
alltid har existerat. Nu är jag förvirrad, var det gud som skapade allt eller har de med lögner i bibeln?
En annan facsinerande fenomen är att folk med hjärta av sten (ett väldigt stelt material) ändå lyckas pumpa ut blod till
hela kroppen. Men det är ju förståss så att själen(som vi redan vet sitter i hjärtat) styr hela blodcirkulationen i kroppen, annars så skulle det ju vara omöjligt att rodna när man blir kär.
"Arbete har en bitter rot och en söt frukt." Av detta ordspråket så får jag ut att arbetet måste vara ett slags fruktträd med rötter som gnäller och klagar mycket och frukt som ser sexig ut..
Eller var inte detta tråden där vi filosoferar runt ordspråk

? Av någon konstig anledning så fick jag för mig det.
För övrigt så funderar jag på att göra parkettgolv till mitt vardagsrum av arbetsträ, någon som vet om det funkar bra med vita golvlister?
Detta kanske inte hör hit, men enligt en säker källa så vet jag att jesus var allergisk mot vatten (han drack ju som alla redan vet) och hade såpass starkt immunförsvar (han healade ju folk med händerna, det står ju i bibeln om någon inte tror mig) så att när han skulle bada så stötte immunförsvaret bort vattnet för att skydda jesus hälsa (på så vis så gick han på vattnet).
Jesus var inte heller snickare om någon tror det, han var smed. För att kunna styra världens härskare (på den tiden) så smidde han sju ringar (har jag för mig) som världens sju mäktigaste män skulle bära (är ganska säker på att det var snövits dvärgar) sedan så tillverkade han en ring som man med hjälp av kunde styra över de andra sju. Eftera att kapten Barbossa och hans anhängar gjort myteri mot kapten Jack Sparrow så stal de dessa ringar och fick således en förbannelse över sig. Det är dessa ringar som inspirerat kungar, shejker och presidenter världen över att bära smycken, för att visa sin makt helt enkelt.
Allt detta är helt sant, för jag har läst det i diverse böcker och har även källor på internet som säger samma sak.
Sist så undrar jag hur du lyckas hålla så många trådar vid liv utan att svara på en enda fråga, tröttnar inte folk på dig din pajas?