Citat:
Ursprungligen postat av
Sepiritz
Jag har skrivit vad jag faktiskt tror men du har inte förstått vad jag skrivit och bemött något helt annat som du trodde att jag skrev.
Jo, det är ju just det jag har gjort. Men du verkar inte ha någon insikt i konsekvensen av ditt tänkande.
Om du inte håller med om vad jag tycker, vsg och skriv hur du ser på saken.
Varför skriver du så jävla mycket påhopp och dumförklaringar förresten?
Har du ett mindervärdeskomplex och känner att du måste trycka ner den större mannen
för att få känna dig själv lång och ståtlig?
Om jag ska 'dömma' dig, så känns det som att
du är inte ett dugg kall och analytisk, utan lika känslostyrd som en liten vänster-beta-chihuaua.
Du får konstanta vredesutbrott för att du inte förstår vad den andra personen vill förmedla
du är ignorant och ser din småaktiga grymhet som ett sätt att fly från det faktum
att jag har dig inrutad i ett hörn där alla argument pekar mot dig
liks kedjor med fiskekrokar sliter jag dig i stycken med ett snäpp av mina fingrar.
Din brist på logik må vara ett tecken på din agression,
men du är inte likt vampyren en man av logik, kall, kalkylerad, kalkylerande,
du är mer som varulven. okontrollerad, okalkylerad, rasande, ett offer för sin egen hopplöshet.
Du har inte sett att jag inte från början pratade med dig med fientlig inställning,
men du gjorde allt annat omöjligt. All tid som du grämt dig hade kunnat vara tid av diskussion.
Och ang. din verklighetsåskådning så kan jag leta fram inlägget där du skrev att du ifrågasätter om tid existerar.
En relativistisk och pseudonihilistisk (wannabe) åskådning, i kontrast till min
Fatalistiska världsåskådning.
Du ser, vinet kommer vara vin oavsett om jag dricker det eller inte. Om jag ställer det i kylen så kan ja endast ljuga för dig och säga att det inte finns. Det finns ändå. Om jag smakar på det, så kanske jag tycker det smakar sött och du bittert, men det kommer fortfarande vara samma smak på vinet i sig oavsett vad jag
tycker att det smakar.
Varje gång en ateist säger att jahve inte existerar, så har han rätt.
När han säger att satan;lucifer inte existerar så tänker jag; ah där blåste vi en till.
Satanismen är världens religion. Bara att fatta det. EU har stora planer för satanism.
Men fortsätt att leva i en bubbla av ignorans!