2008-06-20, 00:39
Medlem
Zairas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXklusivt
t0rsk har fått invite

btw , har runt 10invites kvar bara o pma

det är emot reglerna att "annonsera"
Citera
2008-06-20, 01:10
Medlem
eXklusivts avatar
Jaha ojjfan . Nu har det blivit någon bugg också så kan ej editera mitt inlägg.
Citera
2008-06-20, 01:22
Medlem
Sir Uffes avatar
"Hjelp oss å ta over verden!!1"

Hvorfor ikke bestille noen par hundre atombomber mens vi først er igang, og pisse litt på Finland óg!
Nei, dere Svenske jævler kan bare GLEMME drømmen om å ta over verden. Dere var kanskje nøytrale under 2. VK, men under den tredje vil Sverige se ut som rassen til en vanehomse fra Russland.

Denne tråden bekrefter bare alle mine vonde (Deilige, faktisk) tanker om Sverige.
Citera
2008-06-20, 01:24
Medlem
Ticklas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Uffe

Hvorfor ikke bestille noen par hundre atombomber mens vi først er igang, og pisse litt på Finland óg!
Nei, dere Svenske jævler kan bare GLEMME drømmen om å ta over verden. Dere var kanskje nøytrale under 2. VK, men under den tredje vil Sverige se ut som rassen til en vanehomse fra Russland.

Denne tråden bekrefter bare alle mine vonde (Deilige, faktisk) tanker om Sverige.

Snälla killen det är ett spel, inte verklighet.
Citera
2008-06-20, 01:31
Medlem
Sir Uffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tickla
Snälla killen det är ett spel, inte verklighet.

... How could i possibly know? Dårlig informasjon fra deres side - nok en typisk Svensk brøler.
Citera
2008-06-20, 02:26
Medlem
eXklusivts avatar
Haha trodde killen att tråden med 10k poster handlade om att Sverige ska ta över världen?
Citera
2008-06-20, 06:32
Medlem
Zawaqs avatar
Citat:

Haha! Norrmän
Citera
2008-06-20, 09:14
Bannlyst
Citat:

Haha men fyfan vilken dum jävel haha, trodde han verkligen att vi ska ta över allt?

Haha fyfan dagens
Citera
2008-06-22, 22:30
Medlem
Flammbars avatar
Som president skrev jag en större artikel i fredags. Finns nu på erepublik.se om någon är intresserad av att läsa.

http://www.erepublik.se/viewtopic.php?f=39&t=1489

Edit: Några som har något förslag förresten? "Kriga" vet jag redan att många vill så den behövs inte tas upp.
Citera
2008-06-22, 23:54
Medlem
Flammbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaira
som president borde du ha tillräckligt med cash för att klara dig
Jag sliter som vilken annan på mitt arbete Akelius (Q4) Lyxvillor, någon lön för mödan som president får jag då inte så jag har då inte ha så mycket SEK

Lite surt att ha 25 000 på Sverigekontot och sedan spara ihop några veckor till 120 SEK på eget konto
Citera
2008-06-23, 18:51
Medlem
Har reggat mig som "Guerra", rätt många i kön före mig dock :P.
Citera
2008-06-23, 19:07
Medlem
Zairas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flammbar
Jag sliter som vilken annan på mitt arbete Akelius (Q4) Lyxvillor, någon lön för mödan som president får jag då inte så jag har då inte ha så mycket SEK

Lite surt att ha 25 000 på Sverigekontot och sedan spara ihop några veckor till 120 SEK på eget konto

haha, jo lite surt.
det var väll en massa snack om att presidenten lätt får skit om han/hon äger eget företag osv.
carradine sålde sina/sitt företag när han blev president.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in