2010-06-24, 06:28
Medlem
m96mafrs avatar
Från vilka länder kommer ikto som säljs på gata? I regel.
Citera
2010-06-24, 11:24
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m96mafr
Från vilka länder kommer ikto som säljs på gata? I regel.

Iktorivil är ett märke som marknadsförs endast i Sverige. De utländska Rivotrilen ser dock likadana ut. Hygglig chans att du får svenskt, då det är en ganska så förskriven benso, samt att läkare har en förmåga att skriva ut dessa i hästdoser till folk med åkommor såsom epilepsi.
Citera
2010-06-24, 13:37
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derivative
Både valium och ikto fungerar lika rent rusmässigt på mig, dock har valium en längre halveringstid. MEn jag förstår verkligen inte hur du kan få AT efter intag av benzo? Kanske är jag den typen som helt enkelt inte får det. Väldigt sällan jag känner mig dålig även efter en redig fylla faktikt.

Edit: sorry om mitt inlägg blev rörigt, är ganska benzad nu!

Benzo har väl ändå den längsta,värsta och farligaste avtändningen utav alla droger..
Citera
2010-06-24, 13:55
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Benzo har väl ändå den längsta,värsta och farligaste avtändningen utav alla droger..
Det är ett helvete utan ände, det absolut vidrigaste jag någonsin gått igenom.
Citera
2010-06-25, 00:04
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chevrolet1991
Jag fick ikto då jag jobba inorge men dom funkar inte på mig. E stilnoct 10 mg älskre men fick ikto ist.
sitter nu med 600 st 2 mg men onget stilnoct ?????? Kan man lämna dom på apoteket tro ?
dom undrar nog kanske der. eller så finns toan att tillgå

Fått många PM från desperata jävlar som vill köpa? Som du förmodligen tänkt lura pengar av. Ett inlägg, grattis.
Citera
2010-06-25, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chevrolet1991
Jag fick ikto då jag jobba inorge men dom funkar inte på mig. E stilnoct 10 mg älskre men fick ikto ist.
sitter nu med 600 st 2 mg men onget stilnoct ?????? Kan man lämna dom på apoteket tro ?
dom undrar nog kanske der. eller så finns toan att tillgå

Jag köper samtliga! ..eller inte

Känns inte så trovärdigt när du endast tillägnat dig ett enda fjuttigt inlägg. Vi snackar ändå om priser över 10 000 :-

Bara så du vet, så gäller all narkotikahandel även via pm till bannlysning.
Citera
2010-06-25, 11:51
Medlem
runds avatar
jag orkar inte söka men är riktigt nere nu och funderar på att slänga i mig ikto , ungefär 6mg per dag i några dagar framöver . Hur länge sitter det i blodet ? Jag är riktigt nojjig för att bli av med körkortet / bli av med mina mediciner jag har på recept ,ifall grisen skulle ta mig .
Citera
2010-06-25, 19:21
Medlem
trekaniners avatar
Hej, har provat sova på dessa iktorivil en gång, så jag frågade min vän om jag kunde få ett par stycken till, så jag fick tre stycken 0,5 mg iktorivil piller.

Nu är det så att jag vill äta upp dem, men jag har druckigt två stycker Norrlands Guld 50cl 5,3 %.

Jag är totalt nybörjare på dessa piller, och all annan benzo. Vad kan hända? Var kommer att hända? Vad kommer inte att hända? jag bor helt själv i en lägenhet. Ska jag ta en, två eller alla tre? Snälla hjälp.

Jag vill äta dem, men ändå inte, tror jag är rädd, så jag kanske hoppar över det.. tack ändå! (endå (?))
Citera
2010-06-25, 20:37
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trekaniner
Hej, har provat sova på dessa iktorivil en gång, så jag frågade min vän om jag kunde få ett par stycken till, så jag fick tre stycken 0,5 mg iktorivil piller.

Nu är det så att jag vill äta upp dem, men jag har druckigt två stycker Norrlands Guld 50cl 5,3 %.

Jag är totalt nybörjare på dessa piller, och all annan benzo. Vad kan hända? Var kommer att hända? Vad kommer inte att hända? jag bor helt själv i en lägenhet. Ska jag ta en, två eller alla tre? Snälla hjälp.

Jag vill äta dem, men ändå inte, tror jag är rädd, så jag kanske hoppar över det.. tack ändå! (endå (?))

Lika bra att slänga i dig alla tre, 1.5mg är ingen hög dosering, tveksamt om du ens blir flöddrad på det men visst du har alkohol i kroppen.

Vad kan hända? Ja, det beror ju helt på hur du vanligtvis brukar agera när du blir full, tänk dig att psyket blir som en rejäl fylla, du släpper på gränserna och kan hitta på dumheter som du vanligtvis inte skulle göra. Men ärligt talat så tror jag inte det är någon större fara, ingenting fysiskt farligt kan hända så vida du inte får för dig att t.ex ta bilen å åka rakt in i en bergvägg.

Det blir som en torrfylla, så istället för att dricka mer alkohol så kan du dra i dig tre 0.5or å njuta av det, det är dessutom lite mer ångestdämpande och pga den ångestdämpande effekten kan man uppleva en sorts eufori för att alla bekymmer i världen släpper för stunden.
Citera
2010-06-25, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk

Om man gått på det en längre period, ja. Jag jämförde med den AT man får dagen efter på tex. alkohol. Det får jag inte på iktorivil.

Åt ikto 2-6 mg om dagen i en månad och slutade tvärt. Det enda jag kände av var förskylningsymton (lindriga) i ett par dagar och en lätt psykisk längtan förståss. Men jag gjorde nog klokt i att inte fortsätta längre.

Idag försöker jag klara av stressade/nervösa situationer utan att tillgå benzo, tänker att det borde bli lättare med tiden än att man tar till benzo och bara förvärrar saken då man den dagen inte har tillgång till det längre.
Föredrag inför en större folkmassa är en madrömk och där brukar jag faktiskt med en 1:a ikto för att jag skall ta mig igneom uppgiften smärtfritt. Ångesten släpper ju inte helt, men skulle jag ta mer, hade jag förmodligen börjat sluddra, vilket nog inte hade blivit så bra. Men jag är glad att det finns att tillgå.

Men det är alltid bättre att jobba på sin egna personlighet än att tillgå droger, som inte bara skjuter upp problemen utan även förvärrar dem.
Senast redigerad av Derivative 2010-06-25 kl. 21:11.
Citera
2010-06-25, 21:09
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derivative
Om man gått på det en längre period, ja. Jag jämförde med den AT man får dagen efter på tex. alkohol. Det får jag inte på iktorivil.

Åt ikto 2-6 mg om dagen i en månad och slutade tvärt. Det enda jag kände av var förskylningsymton (lindriga) i ett par dagar och en lätt psykisk längtan förståss. Men jag gjorde nog klokt i att inte fortsätta längre.

Jag förstår inte hur du kan kalla en dags alkoholbruk för avtändning, det är bara kroppen som återhämtar sig efter en slitsam dag/kväll, inget mer.

Jag kanske är helt ute å cyklar, men för min egen del så är avtändning det som kommer efter kroppen har blivit fysiskt beroende av en substans, finns väl olika definitioner på det hela.

För övrigt så är en månads benso-bruk inte särskilt mycket, käkar man det ett par år, konstant daglig dos som jag har gjort så är det en helt annan femma men jag skulle ju ändå vilja påstå att rejäla opioid-avtändningar är det värsta som finns, man vet inte vart man ska ta vägen.
Citera
2010-06-25, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Jag förstår inte hur du kan kalla en dags alkoholbruk för avtändning, det är bara kroppen som återhämtar sig efter en slitsam dag/kväll, inget mer.

Jag kanske är helt ute å cyklar, men för min egen del så är avtändning det som kommer efter kroppen har blivit fysiskt beroende av en substans, finns väl olika definitioner på det hela.

För övrigt så är en månads benso-bruk inte särskilt mycket, käkar man det ett par år, konstant daglig dos som jag har gjort så är det en helt annan femma men jag skulle ju ändå vilja påstå att rejäla opioid-avtändningar är det värsta som finns, man vet inte vart man ska ta vägen.

Okej, vi definierade det bara på olika sätt, men jag förstår dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in