2010-07-16, 14:05
Medlem
naposims avatar
har tagit 2mg rivotril/iktorivil.känner rätt mkt ..men funderar på å å ta en ytterligare..för vi ska ett gäng ut på grill fest senare..funkar väl å blanda med lite öl/sprit?
tacksam för svar
Senast redigerad av naposim 2010-07-16 kl. 14:08.
Citera
2010-07-16, 14:47
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naposim
har tagit 2mg rivotril/iktorivil.känner rätt mkt ..men funderar på å å ta en ytterligare..för vi ska ett gäng ut på grill fest senare..funkar väl å blanda med lite öl/sprit?
tacksam för svar

Funkar och funkar. Risken för överfylla och minnesluckor är minst sagt överhängande.
Citera
2010-07-16, 15:59
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naposim
tacksam för svar
Jag hade avstått om jag hade känt av det bra på 2 mg!
Citera
2010-07-16, 17:07
Medlem
spiggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandwish77
Går med höga steg o stor stolthet in denna fanclub
Japp , jag kliver åxxå in

Åsså har jag lite frågor om de kan besvaras hyffsat snabbt
fick 2x2mg iktorivil , riktiga svenska

tog 1x2mg 16:45 idag för 20 minuter sen

kan jag samtidigt ta flunitrazepam ettor eller är det riskabelt på nåtrt vis

och vad ska jag mer tänka på , kan jag ta xanor och andra göttisar ?

tack på förhand
Citera
2010-07-16, 19:31
Bannlyst
Hur mycket clonazepam är det egentligen i tvåorna från epizep? INTE 2 iaf...
Citera
2010-07-16, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kkevin
Hur mycket clonazepam är det egentligen i tvåorna från epizep? INTE 2 iaf...

Det har tydligen analyserats på skl och då var det 1.26mg....
Citera
2010-07-16, 20:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
High five på iktorivil.

E d SÅ dyrt med iktro??? 2 för 100 ingen ...... jag fick 300 idag men ser det som vanlig alvedon..

OM alltså OMK jag skulle göra mig av med dom så bli det 3 1/2 för en 100 indrig. MEN man får inte sälja här och det ska följas.

Jag har sagt till doktorn att jag vill ha stilnoct 10 mg men han envisas med att skriva ut dessa????? vad hjälper der då inte dom funkar. 20-30 mg stilnoct DÅ sover jag men jag kan ta 3-4 ikktro utan att ens bli trött ....... Jag ger upp snart
Citera
2010-07-16, 21:54
Medlem
xavi8222s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
... och kände typ inte ett skit...somna bara i 2 timmar i princip sen va jag normal. varför blir det såhär? måste man hålla upp en vecka imellan varje gång eller?

Jag får samma sak. Det enda jag känner av Benzo är att jag blir sömnig, på ett skönt sätt, och vaknar ett par timmar senare "ren". Men fan vad skönt det är att lägga sig i sängen med lite benzo i kroppen och bara sluta ögonen.

Gissar att alla människor reagerar olika på benzo.
Citera
2010-07-17, 10:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av douche
jag blev också rätt sugen nu. <:
kan man införskaffa detta någonstans på intranätet?

Leta inte ens på nätet .. gå till doktorn.. tar det i tullen bara. dom e för nyfikna där

Jag gick till doktorn och skulle ha stilnoct... men fick dessa sk. underbara iktro....... VÄRDELÖSA på mig. jag kan ta 3 2mg iktro och lika vaken. Men 20-30 mg stilnoct slocknar jag omg. och pigg dan efter. Nu står dom här. ska ya dom till doktorn o byta till stilnoct.
Citera
2010-07-17, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chevrolet1991
Leta inte ens på nätet .. gå till doktorn.. tar det i tullen bara. dom e för nyfikna där

Jag gick till doktorn och skulle ha stilnoct... men fick dessa sk. underbara iktro....... VÄRDELÖSA på mig. jag kan ta 3 2mg iktro och lika vaken. Men 20-30 mg stilnoct slocknar jag omg. och pigg dan efter. Nu står dom här. ska ya dom till doktorn o byta till stilnoct.
Jag tycker det är rätt bra med 20mg stilnoct och 4 mg iktro. Gärna ett par halcion till.
Det är kombarna och att växla preparat och dos som knockar...iaf ett tag...
Gå till en annan Dr och be om stilnoct, det skriver de flesta allmänläkare ut, gör de inte det, tack o hej, nästa allmänläkarmottagning får dina flis!
Citera
2010-07-17, 12:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Inget illa menat till trådskaparen men det blir rätt grötigt om alla startar en fanclub om sin favorit benso. Det finns väl redan ett antal vilken benso gillar du bäst trådar.

Ja alla har ju sin favvo benzo... har iktro men kan ta 4-6 2 mg och känner ingen "go" känsla... Jag e en stilnoctare drar jag i mig 3-4 DÅ e jag skön Varför e det på detta viset ???

chevrolet
Citera
2010-07-17, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Inget illa menat till trådskaparen men det blir rätt grötigt om alla startar en fanclub om sin favorit benso. Det finns väl redan ett antal vilken benso gillar du bäst trådar.

ALLA tjatar om hur svårt det e att få iktro..... bla bla bla

Läs Fass. Den andvänds som epelepsi medicin. OCH alla pratar om vilka länder dom ska åka till.

Bäst/närmast är Norge. Gå in på närmaste legekontor och säg du har semester/jobbar i Norge och du glömt dom hemma. PANG recept på 100 2 mg om du säger du tar 3/dag (finns ju bara 100 burkar) kostar iof 600 NOK 6 Kr st. + resa till Norge. Ett tips e att inte bara åka in till närmaste fylke (landskap) i Norge för då ber dom dig att åka till sverige. Oslo e stället du kan gå till 5 olika legekontor på en dag. Pris för en sk. konsultation är 150 NOK Så om du åker till 4 läkare och får 4 st 100 pack 2 mg har du 400 ikto för 3000 kr. + resa till oslo ?? Var du nu bor så kostar det iaf bara iktron drygt 7 kr st. MEN kom ihåg dom heter riktovil i norge... Idér för alla iktroälskare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in