2017-03-05, 21:57
Medlem
Redlinezs avatar
Tror nog ikto står som nr 1 på min benz lista. Man blir så go och mysig av dom samt social och kan diskutera allt mellan himmel och jord med folk som jag normalt brukar ha svårt med. Man kan vara produktiv hela dagen med bara en halva D.V.S 1mg eller högst 2mg.
Citera
2017-03-05, 23:49
Medlem
Benzadtjackpsykoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Tror nog ikto står som nr 1 på min benz lista. Man blir så go och mysig av dom samt social och kan diskutera allt mellan himmel och jord med folk som jag normalt brukar ha svårt med. Man kan vara produktiv hela dagen med bara en halva D.V.S 1mg eller högst 2mg.
Agreed! Dock är jag mer för att "fucka ur" eller bara ligga och softa på benz så tog bra mycket högre doser haha.
Citera
2017-03-06, 00:11
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzadtjackpsykos
Agreed! Dock är jag mer för att "fucka ur" eller bara ligga och softa på benz så tog bra mycket högre doser haha.

Haha ja då brukar det ge tendens till att man fuckar ur om man tar för många Jag brukar göra såhär om jag ska chilla extra hårt, brukar börja smått och ta högre doser väldigt försiktigt så det inte knasar.
Citera
2017-03-06, 04:19
Medlem
Benzadtjackpsykoss avatar
Citat:
Haha ja då brukar det ge tendens till att man fuckar ur om man tar för många Jag brukar göra såhär om jag ska chilla extra hårt, brukar börja smått och ta högre doser väldigt försiktigt så det inte knasar.
Well, cant stop once im at it. Smakar så jävla gott ändå
Citera
2017-03-06, 12:03
Medlem
dknerks avatar
Någon som har en ikto/rivo burk att mäta Höjd x Bredd på?
Citera
2017-03-06, 14:31
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dknerk
Någon som har en ikto/rivo burk att mäta Höjd x Bredd på?

Yes, Chilla en stund!
Citera
2017-03-06, 19:35
Medlem
Silentminds avatar
Hej. Har testat klonazepam en gång tidigare, under ett då rätt långt bruk av Ksalol. Tänkte därför beställa Rivotril och testa igen, utan att ha sån hög tolerans. Har dessa bra ångestlindring?
Citera
2017-03-06, 22:35
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentmind
Hej. Har testat klonazepam en gång tidigare, under ett då rätt långt bruk av Ksalol. Tänkte därför beställa Rivotril och testa igen, utan att ha sån hög tolerans. Har dessa bra ångestlindring?

Jodå klart dom har det. Men Xanor har en aning bättre ångestdämpning än vad ikto ger. Iaf för mig, men det är väldigt individuellt när det kommer till såna här piller. Fortsätt du och köra på Xanor.
Citera
2017-03-06, 22:38
Medlem
dknerks avatar
Citat:
Yes, Chilla en stund!

Härligt! Väntar spänt på svar haha.
Någon som har koll om det är skillnad på rivo/ikto burkarna? Jag har minnet av att det ej är skillnad förutom märkning
Citera
2017-03-06, 23:25
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dknerk
Härligt! Väntar spänt på svar haha.
Någon som har koll om det är skillnad på rivo/ikto burkarna? Jag har minnet av att det ej är skillnad förutom märkning

Hola! Kom precis hem igen så skall kolla runt nu åt dig. Jag ska ha minst 10 st sådana burkar. Ligger dom inte här så ligger det hos polaren som jag tänkte dra till tidigt imorgon så du bör ha svar tidigt imorgonbitti broder! Absolut ingen skillnad förutom märkningarna som du säger
Citera
2017-03-06, 23:33
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentmind

Jag har upptäckt att när det gäller ikto/rivo att det är så olika från person till person när det gäller hur bra det hjälper mot ångest.
För mig fungerar det inte alls i ett ångestdämpningssyfte, samma med några andra vänner.
Medans vissa av de i min umgängeskrets tycker att det är det bästa mot ångest.
Du får helt enkelt testa och se!
Citera
2017-03-06, 23:48
Medlem
dknerks avatar
Citat:
Hola! Kom precis hem igen så skall kolla runt nu åt dig. Jag ska ha minst 10 st sådana burkar. Ligger dom inte här så ligger det hos polaren som jag tänkte dra till tidigt imorgon så du bör ha svar tidigt imorgonbitti broder! Absolut ingen skillnad förutom märkningarna som du säger

Det är bra att de går åt! Jobba vidare med mint sugtabletterna bara
(PS är ingen broder, isåfall syster)
Haha viktigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in