2015-08-10, 17:06
Medlem
Jag har 1st roche2 ikto som jag tänkte äta. Är lite nyfiken hur de kommer påverka mig. Jag har inte tagit benzo på säkert ett år och jag minns att de va sjönt men med alkohol blir allt kolsvart. Så ingen öl för mig. Ska jag isolera mig hemma eller Kommer jag kunna bete mig bland folk?
Citera
2015-08-10, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjudbjud
Jag har 1st roche2 ikto som jag tänkte äta. Är lite nyfiken hur de kommer påverka mig. Jag har inte tagit benzo på säkert ett år och jag minns att de va sjönt men med alkohol blir allt kolsvart. Så ingen öl för mig. Ska jag isolera mig hemma eller Kommer jag kunna bete mig bland folk?

1 x2a kommer inte göra så du tappar omdömet. Du blir ångestfri och lugn men mer än så är det inte.
Citera
2015-08-10, 17:24
Medlem
Tack wooxan de är precis de jag är ute efter. Få bli lite glad ett tag och orka med att gå upp ur sängen
Citera
2015-08-10, 17:25
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjudbjud

De är coool lungt. Som ovan sa. Hade du däremot 2-3 st och smällt dom under tungan hade det kunnat påverka dig.
Citera
2015-08-10, 17:40
Medlem
Okej. Jag är bara ute efter att bli glad å lite gosig. Såg polarn som tagit samma gick å dreglade å haltade på sin trasiga fot. Men han hade nog petat några fler för smärtan. Vart lite avskräckt av honom
Citera
2015-08-10, 19:43
Medlem
Hur många mg Ikto skulle 25-30 mg stesolid motsvara? Förstår att det inte går att jämföra exakt, men bara på ett ungefär.
Citera
2015-08-10, 20:00
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluedrop
Hur många mg Ikto skulle 25-30 mg stesolid motsvara? Förstår att det inte går att jämföra exakt, men bara på ett ungefär.

0.5 MG nått sånt motsvarar ungefär 10 MG stesolid har jag för mig, nått sånt iaf. Så kort och gott 25-30 MG stesolid bör motsvara runt 1-1.5MG klona. Vet nån annan bättre hur det stämmer så rätta mig gärna. Men har sätt det tidigare att andra sagt det iaf.
Citera
2015-08-10, 21:58
Medlem
Väldigt nöjd med ikton! Perfekt antidep känsla och lagom gungig och avslappnad på 1st. Ska nog hem å städa nu till och med
Citera
2015-08-11, 00:13
Medlem
soosanys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FatFreddysCat
Tänker inte gå in för djupt på detta. Även jag har ett antal vänner och bekanta som gått bort p g a missbruk. Och vissa såg sig själv inte ens som missbrukare eller ville dö. Senast var en tjejpolare som blandade både oxy, benzo, alkohol och kokain, la sig sedan för att sova och vaknade inte mer...

Och varför jag äter Iktorivil i medicinskt syfte är för att jag lider av en neurologisk sjukdom där jag måste äta just denna medicin samt andra mediciner. Så äter alltså ej ikto för ångest eller dylikt. Eller för "skojs" skull.

Ha en trevlig dag nu.

Ber om ursäkt för att jag placerade dig i ett fack du inte tillhör. Jag hade faktiskt ingen aning om att det användes över längre tid mot neurologiska sjukdomar. Nu vet jag bättre.

Sorry och sköt om dig!
Citera
2015-08-11, 02:00
Medlem
FatFreddysCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soosany
Ber om ursäkt för att jag placerade dig i ett fack du inte tillhör. Jag hade faktiskt ingen aning om att det användes över längre tid mot neurologiska sjukdomar. Nu vet jag bättre.

Sorry och sköt om dig!

Ingen fara. Ursäkten godtas.

//FatFreddysCat
Citera
2015-08-11, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FatFreddysCat
Ingen fara. Ursäkten godtas.

//FatFreddysCat

Får man fråga vilken neurologisk sjukdom?
Citera
2015-08-11, 22:47
Medlem
FatFreddysCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AssanK
Får man fråga vilken neurologisk sjukdom?

Det håller jag privat. Inget dödligt iaf...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in