2015-02-01, 16:48
Medlem
Aerosol-s avatar
Gillar också att ha den under tungan för den goda smaken skull
Senast redigerad av Aerosol- 2015-02-01 kl. 16:53.
Citera
2015-02-01, 16:55
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerosol-
Gillar också att ha den under tungan för den goda smaken skull

visserligen men har för mig att den slår bättre oralt än sublingualt, eller så blandar jag ihopa den med nån annan benso.
nån benso hade typ 10% mer tillgänglighet sublingualt än oralt, men de flesta funkar bäst oralt.
tugga o svälja brukar funka bäst för mig.

men visst, de smakar fräsht
Citera
2015-02-01, 16:56
Medlem
J.Boozes avatar
för många år sen när jag köpte 100 burkar FM1or brukar jag börja morgonen på jobb genom att slänga ner tre st i kaffet och röra om...

sen några till lunch, några till middag, o nåra till kvällen...
Citera
2015-02-01, 18:22
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Enligt tabellen är 10mg stesolid = 0,5 ikto - dvs 2mg ikto = 40mg stesolid.

Som ovanstående har skrivit påverkas man ju individuellt därför upplever vissa olika. Detta är mer av en riktlinje.

Trodde det var svagare. Fick Ikto idag för första gången. Har en grym tolerans och har petat i mig 25 tvåor och en 75a vodka. Går annars på Xanax men det var ganska mysigt lugn på Ikto trots att det tog några tabbar. Var tvungen att ha något så det enda som fanns att erbjuda var Ikto. Vilket inte är så bra med tanke på att jag pissar. Får hoppas att det går ut innan nästa kontroll.

Edit:
Just det plus 2mg Xanax. Kan man överdosera det här?
Senast redigerad av herrcarlsson 2015-02-01 kl. 18:24.
Citera
2015-02-01, 18:26
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrcarlsson
Trodde det var svagare. Fick Ikto idag för första gången. Har en grym tolerans och har petat i mig 25 tvåor och en 75a vodka. Går annars på Xanax men det var ganska mysigt lugn på Ikto trots att det tog några tabbar. Var tvungen att ha något så det enda som fanns att erbjuda var Ikto. Vilket inte är så bra med tanke på att jag pissar. Får hopas att det går ut innan nästa kontroll.

Edit:
Just det plus 2mg Xanax. Kan man överdosera det här?

nej det är svårt att överdosera. 75an alkohol e ju lite varning, men med tanke på din tolerans borde du inte få någon letal intoxikation. Din lever tycker däremot inte det är speciellt trevligt.

jo det är svagare än 40mg diaz. den tabellen måste vara fel. 15-20mg diaz är en bättre liknelse.

angående din situation. 25st är väldigt mycket. du pissar nog inte rent förrän iallafall
50h + 25h + 12,5h + 6,25h = ca 4 dygn. Det berors på också hur länge du gått på ikto. Men om jag förstår ditt inlägg rätt så var detta "första" gången. Då kan du börja räkna ner redan nu.

men med den mängden vet jag inte. lägg på några dagar extra.
min polare gick på diaz i ett par veckor o va uppe i doser om ca 50-60 10mg om dagen. han var inte ren i pisset förrän tre veckor senare.

mvh
Senast redigerad av J.Booze 2015-02-01 kl. 18:31.
Citera
2015-02-01, 18:32
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
jo det är lite svagare än 40mg diaz. den tabellen måste vara fel.

angående din situation. 25st är väldigt mycket. du pissar nog inte rent förrän iallafall
50h + 25h + 12,5h + 6,25h = ca 4 dygn.
men med den mängden vet jag inte. lägg på några dagar extra.

min polare gick på diaz i ett par veckor o va uppe i doser om ca 50-60 10mg om dagen. han var inte ren i pisset förrän tre veckor senare.

mvh

Jävla halveringstider. Men med lite tur klarar jag mig för av alla gånger jag ska pissa så är bara en gång för blandade droger, resten är Amfetamin-test. Jo vet att halveringstiden är lång för stess men det har jag utskrivet så det är lugnt. i regel när jag mår som sämst ligger jag på runt25mg Xanax och sen några Vallar/stess för lugn sömn, typ tio.
Citera
2015-02-01, 23:27
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
Text

mvh
54 tabbar, 7st 7.2or plus två Xanax och snart två Explorer. Måste ju hamna på någon slags topplista snart. Är lite lite rund om fötterna men inte skev skulle kunna börja dammsuga för att motbevisa att jag är trött. Undrar om jag som tidigare missbrukare av alkohol sabbat Gabba receptorn?
Citera
2015-02-01, 23:53
Medlem
Citat:
54 tabbar, 7st 7.2or plus två Xanax och snart två Explorer. Måste ju hamna på någon slags topplista snart. Är lite lite rund om fötterna men inte skev skulle kunna börja dammsuga för att motbevisa att jag är trött. Undrar om jag som tidigare missbrukare av alkohol sabbat Gabba receptorn?

Låter ju ovärt med upprepade försök på att bli mer packad på det där sättet iaf om du inte hör något annat.
Men jag utmanar dig och påstår att du är för trött för att dammsuga! Alltså inte bara träffa powerknappen och sen somna, det gills inte.
Citera
2015-02-02, 00:02
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Låter ju ovärt med upprepade försök på att bli mer packad på det där sättet iaf om du inte hör något annat.
Men jag utmanar dig och påstår att du är för trött för att dammsuga! Alltså inte bara träffa powerknappen och sen somna, det gills inte.
Haha blev sugen på utmaningen men ska upp sex imorrn och börjar oroa mig för sömnbrist. Men vi kör nästa vecka 60 Xanax plus samma mängd alkohol och dammsuga.

Förloraren måste starta en pinsam, trovärdig tråd. Typ min tjej tvingar mig att köra upp saltskrubb med ryggborste och jag vill inte att vårat vanliga sex ska sluta så går med på detta. Men har nu fått anala problem och vet inte vad jag ska göra... Typ

Edit: Ä jag vaken mer än två timmar till så tar jag tjack och är vaken en natt till. Så får morgonkvällen innehålla moffe. Blir tröttare av det. Men lovar att jag kan dammsuga 65 kvadrat nu utan propplems
Senast redigerad av herrcarlsson 2015-02-02 kl. 00:05.
Citera
2015-02-02, 16:38
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Haha blev sugen på utmaningen men ska upp sex imorrn och börjar oroa mig för sömnbrist. Men vi kör nästa vecka 60 Xanax plus samma mängd alkohol och dammsuga.

Förloraren måste starta en pinsam, trovärdig tråd. Typ min tjej tvingar mig att köra upp saltskrubb med ryggborste och jag vill inte att vårat vanliga sex ska sluta så går med på detta. Men har nu fått anala problem och vet inte vad jag ska göra... Typ

Edit: Ä jag vaken mer än två timmar till så tar jag tjack och är vaken en natt till. Så får morgonkvällen innehålla moffe. Blir tröttare av det. Men lovar att jag kan dammsuga 65 kvadrat nu utan propplems

Hur mår du idag?
Citera
2015-02-02, 20:01
Bannlyst
22,5 mg imovane + 6,5 mg iktorivil. Finner man drake eller slår ena ut andra?
Citera
2015-02-02, 20:10
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrick1988
22,5 mg imovane + 6,5 mg iktorivil. Finner man drake eller slår ena ut andra?

dom slår inte ut varandra, dom blandar sig fint.
men fan vilka doser imovane.
du borde ha sjuka hallisar efter den dosen.
stilnoct är dock värre, när det kommer till hallisar.
haft riktigt sjuka på stilnoct, men såna doser har jag aldrig varit uppe i.

men till topic så tror jag dom inte slår ut varandra, då dom inte binder till exakt samma receptorer
pröva o se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in