Citat:
Ursprungligen postat av
herrcarlsson
Trodde det var svagare. Fick Ikto idag för första gången. Har en grym tolerans och har petat i mig 25 tvåor och en 75a vodka. Går annars på Xanax men det var ganska mysigt lugn på Ikto trots att det tog några tabbar. Var tvungen att ha något så det enda som fanns att erbjuda var Ikto. Vilket inte är så bra med tanke på att jag pissar. Får hopas att det går ut innan nästa kontroll.
Edit:
Just det plus 2mg Xanax. Kan man överdosera det här?
nej det är svårt att överdosera. 75an alkohol e ju lite varning, men med tanke på din tolerans borde du inte få någon letal intoxikation. Din lever tycker däremot inte det är speciellt trevligt.
jo det är svagare än 40mg diaz. den tabellen måste vara fel. 15-20mg diaz är en bättre liknelse.
angående din situation. 25st är väldigt mycket. du pissar nog inte rent förrän iallafall
50h + 25h + 12,5h + 6,25h = ca 4 dygn. Det berors på också hur länge du gått på ikto. Men om jag förstår ditt inlägg rätt så var detta "första" gången. Då kan du börja räkna ner redan nu.
men med den mängden vet jag inte. lägg på några dagar extra.
min polare gick på diaz i ett par veckor o va uppe i doser om ca 50-60 10mg om dagen. han var inte ren i pisset förrän tre veckor senare.
mvh