2015-07-03, 14:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IngenRaketForskare
Fler som blir pigga på 2mg?

Jag får en superenergi
Inga mediciner i övrigt inblandat när intag av Iktorivil.

Jajamän, samma här!
Citera
2015-07-04, 02:13
Medlem
Hittade en burk med piller ute, etiketten är nästan helt avskrapad men det står något på sidan av burken på polska eller liknande språk.
På tabletterna står det Roche 2 och det är en prick på varje sida av 2:an.

Ser exakt ut som den på bild nr 2:

http://www.felleskatalogen.no/t/medisin/foto-rivotril-roche-563568

Är det safe att ta även fast jag inte vet hur länge dom har legat ute och vad det är för bäst före datum?

Kan det vara en polskt lagad kopia? Är det i sånna fall farligt?

Jag tänker inte ta mer än 1 tablett vid behov mot ångest.
Jag sliter med att få benzo på fast recept...
Citera
2015-07-05, 02:18
Medlem
Första gången jag testat Iktorivil, 2mg men tog en halva till att börja med. Skönt att äntligen hitta något som hjälper mot ångesten, men trött? No way. Är det "lungt" att ta någon Imovane sen för att kunna somna? Har inte så mycket erfarenhet av att blanda olika

/Kungafamiljen
Citera
2015-07-05, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungafamiljen
Första gången jag testat Iktorivil, 2mg men tog en halva till att börja med. Skönt att äntligen hitta något som hjälper mot ångesten, men trött? No way. Är det "lungt" att ta någon Imovane sen för att kunna somna? Har inte så mycket erfarenhet av att blanda olika

/Kungafamiljen

Jag brukar köra Ikto mot ångesten och propavan för sömnen. Men det är klart det är lugnt att även ta Imovane.
Citera
2015-07-05, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Jag brukar köra Ikto mot ångesten och propavan för sömnen. Men det är klart det är lugnt att även ta Imovane.

Fick bli så, nu mår man finfimt!
Citera
2015-07-05, 03:41
Medlem
Var första testet av en krysstvåa ikto, är det normalt att känna som man ska spy och blir lite kallsvettig, för efter det sköt allting på och var på topp!

/Knugafamiljen
Citera
2015-07-05, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IngenRaketForskare
Fler som blir pigga på 2mg?

Jag får en superenergi
Inga mediciner i övrigt inblandat när intag av Iktorivil.
pigg är att ta i för mig men, jag får väldigt mycket gjort. Det sista jag vill göra är att sitta i soffan. För mig skulle jag närmast beskriva mitt tillstånd normal. Utan ångest som tynger ner. Jag får inte någon oerhörd euofieri, men mycket mindre grubbleri och fler saker gjorda. Bättre på att slutföra och koncentrera mig blir jag också. Jag antar att detta är medicin för mig.
Citera
2015-07-05, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
pigg är att ta i för mig men, jag får väldigt mycket gjort. Det sista jag vill göra är att sitta i soffan. För mig skulle jag närmast beskriva mitt tillstånd normal. Utan ångest som tynger ner. Jag får inte någon oerhörd euofieri, men mycket mindre grubbleri och fler saker gjorda. Bättre på att slutföra och koncentrera mig blir jag också. Jag antar att detta är medicin för mig.

Jag tror att min ångest försvinner och jag blir den jag egentligen är, därav att jag blir pigg för inget tynger ner mig längre.
Citera
2015-07-05, 19:59
Bannlyst
Någon som har/testat 0.5 mg'are? Om man jämför med 2 mg'are är de ju ett skämt. Tar hellre en halv 2 mg än 4 0.5 mg. Från apoteket så inget skit.
Citera
2015-07-05, 22:17
Bannlyst
Käkade ikto några dagar, nu känner jag mig aldrig utvilad hur mycket jag än sover. Är trött hela tiden, är det ATn? Snabbt man får AT isåfall, den är ju ganska mild men ändå. Käkade väl nån xanor och tramadol under dessa dagar också men mest ikto. Borde gå över snart om det är AT?

Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Någon som har/testat 0.5 mg'are? Om man jämför med 2 mg'are är de ju ett skämt. Tar hellre en halv 2 mg än 4 0.5 mg. Från apoteket så inget skit.

Testade för några år sen när jag hade ångest, funkade då iallafall. Aldrig testat att flumma på dem dock.
Citera
2015-07-05, 22:21
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
Käkade ikto några dagar, nu känner jag mig aldrig utvilad hur mycket jag än sover. Är trött hela tiden, är det ATn?

Din sömnkvalitet kanske blir så mycket sämre utan ikto?
Citera
2015-07-05, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Din sömnkvalitet kanske blir så mycket sämre utan ikto?

Jo, så vet jag att det är men jag brukar ju inte gå runt och vara trött hela dagarna. Har ju i och för sig bara varit så i 2 dagar nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in